Po dlouhém odstavení nechytá
Moderátor: Moderátoři
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
1) ano, samozřejmě, ale může způsobit i zatékání benzínu do oleje, což olej znehodnotí. Čuchni do oleje, jestli nesmrdí po benzínu.
2) můžeš upřesnit? Nic takového jsem asi nikdy neviděl.
2) můžeš upřesnit? Nic takového jsem asi nikdy neviděl.
Naposledy upravil(a) Jelen dne čtv led 01, 1970 01:00, celkem upraveno 1 x.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
To by mě také zajímalo, vůbec si totiž nic takového nedokáži představit. Jinak jsi si jistý, že je v háji to čerpadlo? Byl proveden test zapumpováním při odpojené výstupní hadici? Nemáš spíše potíž v elmag. ventilu na karburátoru? Máš tam tuším Solex, že?Veverka píše:... co je třílistá vrtulka na tyči vylézající ze spodní části rozdělovače?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Jakoby nefunkčnost čerpadla může také spůsobit špatná (zpuchřelá) hadička u nádrže která přisává vzduch .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Mě kdysi nefunkční čerpadlo způsobily ty dvě destičky - zpětné ventilky. Jeden ten mosazný kroužek, co ty destičky drží, byl špatně nalisovaný, takže to drželo jen díky té plastové vložce v čerpadle. Ta se však časem mírně deformovala a tak kroužek začal povolovat. Následně se ta plastová destička začala pod kroužkem trochu mlít až se i mírně obrousila.
Problémy začaly až asi po více než dvaceti letech od sjetí z výrobního pásu. Vždycky v prudké pravotočivé zatáčce (typicky při odbočování) to chcíplo a já nevěděl proč. Až jsem jednou zůstal viset v křižovatce, což mě donutilo na místě rozebrat čerpadlo.
Po výměně destiček a správném zalisování mosazného kroužku problém zmizel.
Jinak membrána se (možná) může poškodit i nesprávným nastavením zdvihu čerpadla - příliš velkým.
Problémy začaly až asi po více než dvaceti letech od sjetí z výrobního pásu. Vždycky v prudké pravotočivé zatáčce (typicky při odbočování) to chcíplo a já nevěděl proč. Až jsem jednou zůstal viset v křižovatce, což mě donutilo na místě rozebrat čerpadlo.
Po výměně destiček a správném zalisování mosazného kroužku problém zmizel.
Jinak membrána se (možná) může poškodit i nesprávným nastavením zdvihu čerpadla - příliš velkým.
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Odpojil jsem hadici vedoucí nahoru,zapumpoval a nikde nic neteklo,myslels tento test?Značí teda špatnou membránu?Koko Loko píše:To by mě také zajímalo, vůbec si totiž nic takového nedokáži představit. Jinak jsi si jistý, že je v háji to čerpadlo? Byl proveden test zapumpováním při odpojené výstupní hadici? Nemáš spíše potíž v elmag. ventilu na karburátoru? Máš tam tuším Solex, že?Veverka píše:... co je třílistá vrtulka na tyči vylézající ze spodní části rozdělovače?
Jinak je to Solex.
Ta "vrtulka" je vlastně dvoulistá a je to teda maznička .
Montovat membránu budu až o víkendu ale mám už novou,třívrstvou.
Olej naštěstí nejeví známky kontaminace benzínem.
-------
Sranda je že 2 týdny zpátky jsem potkal podobný problém na motocyklu-půl roku starý!!! karburátor jedno těsnění ztratil a druhé přeštípnul !
Když se palivokohout zapojil do karburace,tak zavzdušnění nedovolilo benzínu natéct.
Přesně tak,já se jen často ujištuji než abych udělal nějakou hovadinu.Jelen píše:Veverka, závada, že to nefunguje, může být i v těch malých ventilech. Vyměň membránu, pokud jí máš a uvidíš sám. Člověk je chytřejší, když to drží v ruce.
Ta druhá pumba je samozřejmě dobrý nápad,ale jezdit zrovna tolik nepotřebuju tak ji opravím rovnou celou.
P.S.Já právě mám doma i druhou pumpu,jenže já ty díly z té krabice co jsem dostal i s VAZem ještě vlastně ani moc neochmatával,nevím jestli je vůbec celá.
Nemusí . Motor může být ve špatné poloze (vytlačená tyčka) skus jím pootočit a může bejt i porušené přívodní potrubí (hadičky) saje vzduch .Veverka píše:Odpojil jsem hadici vedoucí nahoru,zapumpoval a nikde nic neteklo,myslels tento test?Značí teda špatnou membránu?
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Já bych to poznal i když na benzín nejezdím víc než 20 let
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!