no tak sem to nemyslel, to auto je nehorazne nadupane uz v seriičerv píše:tak pardon že jsem napsal nadupanej ale stejne jezdil rychleAtex píše:neni nadupamej, je to seriovka V-tec VTi ... mel sem stejny cas jako on na sprintech
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Moderátor: Moderátoři
no tak sem to nemyslel, to auto je nehorazne nadupane uz v seriičerv píše:tak pardon že jsem napsal nadupanej ale stejne jezdil rychleAtex píše:neni nadupamej, je to seriovka V-tec VTi ... mel sem stejny cas jako on na sprintech
Jo to je škoda ale stejně bych asi nezavodil nechci si rurvit auto sprintamaHonza 21061 píše:Mě mrzí, že nezůstanu na srazu do soboty na sprinty, když vás tady tak čtu. Není konec všem výkonům... zdaleka není...
červ píše:Jo to je škoda ale stejně bych asi nezavodil nechci si rurvit auto sprintamaHonza 21061 píše:Mě mrzí, že nezůstanu na srazu do soboty na sprinty, když vás tady tak čtu. Není konec všem výkonům... zdaleka není...
S tím by se dalo celkem souhlasit ale jen do první závady kdy "uspořené" peníze za nízkou spotřebu "spolkne" oprava . Ve svém okolí znám hodně lidi kteří opěvují TDI (po svezení se s tím se jim nedivím) ale také tři kterým se v kapse otvírá kudla při vyslovení těch tří "magických" písmenek . Ano motory jsou to spolehlivé a nato jak jedou úsporné , jezdí jich bez poruch statisíce , ale když smůla sedne právě na Vás tak už TDI nebudete chtít nikdy vidět .Marek píše:turbonafta jednoznačně vítězí (vysoká hodnota Mt v nízkých a středních otáčkách = pohodová jízda s výkonovou rezervou, na vrcholu sil a s nejnižšími náklady).
Systém TDI je nutný rovnat se systémama VVti nebo Vtec apod... tady pokud něco klekne, jste na tom finančně ve stejným průšvihu...nemluvě o tom, že třeba TDi v golfu se kazí daleko méně než v Octě třeba.. ale stejně je to o tom jak se k tomu autu kdo choval a jakej je to kus z výroby... plyn je dobrej do starejch aut (lada a další), nikdo se neurážejte, nemyslím to jako žádnou narážku nic takovýho... jenom prostě zástavba plynu do golfa 4 je prostě blbost... vztahuje se na vás několik omezení a k tomu prostě bombu plynu v kufru...no nepůsobí to na mě dobře. Kámošovi křupla stodvacka v garáží...blbej pohled...navíc pořízovací cena (legálky) je na golfa auuuuuSaša píše:S tím by se dalo celkem souhlasit ale jen do první závady kdy "uspořené" peníze za nízkou spotřebu "spolkne" oprava . Ve svém okolí znám hodně lidi kteří opěvují TDI (po svezení se s tím se jim nedivím) ale také tři kterým se v kapse otvírá kudla při vyslovení těch tří "magických" písmenek . Ano motory jsou to spolehlivé a nato jak jedou úsporné , jezdí jich bez poruch statisíce , ale když smůla sedne právě na Vás tak už TDI nebudete chtít nikdy vidět .Marek píše:turbonafta jednoznačně vítězí (vysoká hodnota Mt v nízkých a středních otáčkách = pohodová jízda s výkonovou rezervou, na vrcholu sil a s nejnižšími náklady).
PS: Mimo jiné při ceně LPG cca 11kč/L se může jít nafta zahrabat i s její nízkou spotřebou (co se týče nákladu na provoz) . "Nám" to sice nejede 200 , ale "Jim" to 3.5L nafty (v přepočtu) také nežere .
Přibližně 35 000,- Nádrž v rezervě a za rok je to doma . Navíc vstřikování LPG je už dnes o něčem jiném než "dejchanej" systém . Pokud budu ale brát třeba 60 tisíc měsíčně tak mi bude jedno na co jedu .Miči píše:pořízovací cena (legálky) je na golfa auuuuu
no jo moje řeč... mít prachy tak je to všechno někdo jinde no...Saša píše:Přibližně 35 000,- Nádrž v rezervě a za rok je to doma . Navíc vstřikování LPG je už dnes o něčem jiném než "dejchanej" systém . Pokud budu ale brát třeba 60 tisíc měsíčně tak mi bude jedno na co jedu .Miči píše:pořízovací cena (legálky) je na golfa auuuuu