GOLF

Volné rozjímaní na téma "proč jsem si raději nekoupil Ladu" a podobná zpovědní témata.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

červ píše:
Atex píše:neni nadupamej, je to seriovka V-tec VTi ... mel sem stejny cas jako on na sprintech
tak pardon že jsem napsal nadupanej ale stejne jezdil rychle :)
no tak sem to nemyslel, to auto je nehorazne nadupane uz v serii ;-)
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
červ
Příspěvky: 131
Registrován: čtv bře 20, 2008 13:35
Bydliště: Praha 5 Barrandov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od červ »

Atex píše:no tak sem to nemyslel, to auto je nehorazne nadupane uz v serii
tak to teda je :)
Volkswagen Golf R.v.2002 Od května 2009 - a déle moje auto
Daewoo Tico R.v. 1996 Od června 2004 - a déle moje auto
Ford Tranzit R.v 2002 Od února2008 - a déle Rodiné auto
Uživatelský avatar
Honza 21061
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza 21061 »

Mě mrzí, že nezůstanu na srazu do soboty na sprinty, když vás tady tak čtu. Není konec všem výkonům... zdaleka není... :P
Honza
Osa Praha - Brno
Uživatelský avatar
červ
Příspěvky: 131
Registrován: čtv bře 20, 2008 13:35
Bydliště: Praha 5 Barrandov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od červ »

Honza 21061 píše:Mě mrzí, že nezůstanu na srazu do soboty na sprinty, když vás tady tak čtu. Není konec všem výkonům... zdaleka není...
Jo to je škoda ale stejně bych asi nezavodil nechci si rurvit auto sprintama
Volkswagen Golf R.v.2002 Od května 2009 - a déle moje auto
Daewoo Tico R.v. 1996 Od června 2004 - a déle moje auto
Ford Tranzit R.v 2002 Od února2008 - a déle Rodiné auto
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

červ píše:
Honza 21061 píše:Mě mrzí, že nezůstanu na srazu do soboty na sprinty, když vás tady tak čtu. Není konec všem výkonům... zdaleka není...
Jo to je škoda ale stejně bych asi nezavodil nechci si rurvit auto sprintama

Se priznej, ze se bojis :-D (jen sranda)
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Malda
Příspěvky: 1013
Registrován: čtv srp 18, 2005 13:17

Příspěvek od Malda »

To je otazka jestli je lepsi ho "rurvit" sprintama nebo tim, ze ho zas nekde naprcas :finga:
mimochodem, tak pekny auto a je tak zbastleny tou cernou maskou a hroznejma poklicema a ty blinkry, no skoda mluvit. fuj
Calling name Bastl One
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Malda, :lol: :mrgreen: známe osud Tica :-D
ale vyrurvený auto bych nerad potkal někde na silnici. Kor, když je plný rúr :weedman:
Miči

Příspěvek od Miči »

to červ: ať slouží... ikdyž myslím, že jste to auto kupovali podle toho v jakým bylo stavu a kolik stálo...takže když ti sem Marek o tom motoru něco napíše, spíš přemýšlej jestli se s tím dá něco dělat, on nemá špatný nápady... koupě to byla asi dobrá, dle toho co píšeš (sám bych si dal golfa nebo Octu docela říct), ale dneska už asi raději v TDI protože s benzínem jdeme proti době.... přeci jen svižný ježdění a zároveň celkem úsporný se s benzínem moc nedá.... aneb krouťák kolem 1500ot... je krouťák......
Marek
Příspěvky: 5315
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Velká pravda je ta, že běžný řidič (kterých je doufám pořád drtivá většina) jezdí na pohodu a na spotřebu, tedy na krouťák. A tam turbonafta jednoznačně vítězí (vysoká hodnota Mt v nízkých a středních otáčkách = pohodová jízda s výkonovou rezervou, na vrcholu sil a s nejnižšími náklady).
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Marek píše:turbonafta jednoznačně vítězí (vysoká hodnota Mt v nízkých a středních otáčkách = pohodová jízda s výkonovou rezervou, na vrcholu sil a s nejnižšími náklady).
S tím by se dalo celkem souhlasit ale jen do první závady kdy "uspořené" peníze za nízkou spotřebu "spolkne" oprava . Ve svém okolí znám hodně lidi kteří opěvují TDI (po svezení se s tím se jim nedivím) ale také tři kterým se v kapse otvírá kudla při vyslovení těch tří "magických" písmenek . Ano motory jsou to spolehlivé a nato jak jedou úsporné , jezdí jich bez poruch statisíce , ale když smůla sedne právě na Vás tak už TDI nebudete chtít nikdy vidět .
PS: Mimo jiné při ceně LPG cca 11kč/L se může jít nafta zahrabat i s její nízkou spotřebou (co se týče nákladu na provoz) . "Nám" to sice nejede 200 , ale "Jim" to 3.5L nafty (v přepočtu) také nežere .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 1006
Registrován: ned lis 06, 2005 22:01
Bydliště: u maminky

Příspěvek od Acibuk »

já tankuju za 10,60, kdo má míň?:) Golfius je taky jedna z variant, ale když jsem si to spočítal, osadit LPG do čehokoliv mě vyjde daleko lépe.
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....

Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Uživatelský avatar
Honza 21061
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza 21061 »

Atex: Ať se bojí... :twisted:

No jinak taky čekám, kdy to zase někam plácne, až bude zkoušet, co to umí. :lol: Anebo už jezdí bezpečně a umí to on, ne to auto... Přecejenom je v tom dost chechtáků, takže to se hned jezdí jinak.
Honza
Osa Praha - Brno
Miči

Příspěvek od Miči »

Saša píše:
Marek píše:turbonafta jednoznačně vítězí (vysoká hodnota Mt v nízkých a středních otáčkách = pohodová jízda s výkonovou rezervou, na vrcholu sil a s nejnižšími náklady).
S tím by se dalo celkem souhlasit ale jen do první závady kdy "uspořené" peníze za nízkou spotřebu "spolkne" oprava . Ve svém okolí znám hodně lidi kteří opěvují TDI (po svezení se s tím se jim nedivím) ale také tři kterým se v kapse otvírá kudla při vyslovení těch tří "magických" písmenek . Ano motory jsou to spolehlivé a nato jak jedou úsporné , jezdí jich bez poruch statisíce , ale když smůla sedne právě na Vás tak už TDI nebudete chtít nikdy vidět .
PS: Mimo jiné při ceně LPG cca 11kč/L se může jít nafta zahrabat i s její nízkou spotřebou (co se týče nákladu na provoz) . "Nám" to sice nejede 200 , ale "Jim" to 3.5L nafty (v přepočtu) také nežere .
Systém TDI je nutný rovnat se systémama VVti nebo Vtec apod... tady pokud něco klekne, jste na tom finančně ve stejným průšvihu...nemluvě o tom, že třeba TDi v golfu se kazí daleko méně než v Octě třeba.. ale stejně je to o tom jak se k tomu autu kdo choval a jakej je to kus z výroby... plyn je dobrej do starejch aut (lada a další), nikdo se neurážejte, nemyslím to jako žádnou narážku nic takovýho... jenom prostě zástavba plynu do golfa 4 je prostě blbost... vztahuje se na vás několik omezení a k tomu prostě bombu plynu v kufru...no nepůsobí to na mě dobře. Kámošovi křupla stodvacka v garáží...blbej pohled...navíc pořízovací cena (legálky) je na golfa auuuuu
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Miči píše:pořízovací cena (legálky) je na golfa auuuuu
Přibližně 35 000,- Nádrž v rezervě a za rok je to doma . Navíc vstřikování LPG je už dnes o něčem jiném než "dejchanej" systém . Pokud budu ale brát třeba 60 tisíc měsíčně tak mi bude jedno na co jedu .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Miči

Příspěvek od Miči »

Saša píše:
Miči píše:pořízovací cena (legálky) je na golfa auuuuu
Přibližně 35 000,- Nádrž v rezervě a za rok je to doma . Navíc vstřikování LPG je už dnes o něčem jiném než "dejchanej" systém . Pokud budu ale brát třeba 60 tisíc měsíčně tak mi bude jedno na co jedu .
no jo moje řeč... mít prachy tak je to všechno někdo jinde no...
Odpovědět

Zpět na „Volné klábosení - všechny ostatní značky“