no tak sem to nemyslel, to auto je nehorazne nadupane uz v seriičerv píše:tak pardon že jsem napsal nadupanej ale stejne jezdil rychleAtex píše:neni nadupamej, je to seriovka V-tec VTi ... mel sem stejny cas jako on na sprintech
GOLF
Moderátor: Moderátoři
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- červ
- Příspěvky: 131
- Registrován: čtv bře 20, 2008 13:35
- Bydliště: Praha 5 Barrandov
- Kontaktovat uživatele:
Jo to je škoda ale stejně bych asi nezavodil nechci si rurvit auto sprintamaHonza 21061 píše:Mě mrzí, že nezůstanu na srazu do soboty na sprinty, když vás tady tak čtu. Není konec všem výkonům... zdaleka není...
Volkswagen Golf R.v.2002 Od května 2009 - a déle moje auto
Daewoo Tico R.v. 1996 Od června 2004 - a déle moje auto
Ford Tranzit R.v 2002 Od února2008 - a déle Rodiné auto
Daewoo Tico R.v. 1996 Od června 2004 - a déle moje auto
Ford Tranzit R.v 2002 Od února2008 - a déle Rodiné auto
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
červ píše:Jo to je škoda ale stejně bych asi nezavodil nechci si rurvit auto sprintamaHonza 21061 píše:Mě mrzí, že nezůstanu na srazu do soboty na sprinty, když vás tady tak čtu. Není konec všem výkonům... zdaleka není...
Se priznej, ze se bojis (jen sranda)
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
to červ: ať slouží... ikdyž myslím, že jste to auto kupovali podle toho v jakým bylo stavu a kolik stálo...takže když ti sem Marek o tom motoru něco napíše, spíš přemýšlej jestli se s tím dá něco dělat, on nemá špatný nápady... koupě to byla asi dobrá, dle toho co píšeš (sám bych si dal golfa nebo Octu docela říct), ale dneska už asi raději v TDI protože s benzínem jdeme proti době.... přeci jen svižný ježdění a zároveň celkem úsporný se s benzínem moc nedá.... aneb krouťák kolem 1500ot... je krouťák......
Velká pravda je ta, že běžný řidič (kterých je doufám pořád drtivá většina) jezdí na pohodu a na spotřebu, tedy na krouťák. A tam turbonafta jednoznačně vítězí (vysoká hodnota Mt v nízkých a středních otáčkách = pohodová jízda s výkonovou rezervou, na vrcholu sil a s nejnižšími náklady).
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
S tím by se dalo celkem souhlasit ale jen do první závady kdy "uspořené" peníze za nízkou spotřebu "spolkne" oprava . Ve svém okolí znám hodně lidi kteří opěvují TDI (po svezení se s tím se jim nedivím) ale také tři kterým se v kapse otvírá kudla při vyslovení těch tří "magických" písmenek . Ano motory jsou to spolehlivé a nato jak jedou úsporné , jezdí jich bez poruch statisíce , ale když smůla sedne právě na Vás tak už TDI nebudete chtít nikdy vidět .Marek píše:turbonafta jednoznačně vítězí (vysoká hodnota Mt v nízkých a středních otáčkách = pohodová jízda s výkonovou rezervou, na vrcholu sil a s nejnižšími náklady).
PS: Mimo jiné při ceně LPG cca 11kč/L se může jít nafta zahrabat i s její nízkou spotřebou (co se týče nákladu na provoz) . "Nám" to sice nejede 200 , ale "Jim" to 3.5L nafty (v přepočtu) také nežere .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
já tankuju za 10,60, kdo má míň?:) Golfius je taky jedna z variant, ale když jsem si to spočítal, osadit LPG do čehokoliv mě vyjde daleko lépe.
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Systém TDI je nutný rovnat se systémama VVti nebo Vtec apod... tady pokud něco klekne, jste na tom finančně ve stejným průšvihu...nemluvě o tom, že třeba TDi v golfu se kazí daleko méně než v Octě třeba.. ale stejně je to o tom jak se k tomu autu kdo choval a jakej je to kus z výroby... plyn je dobrej do starejch aut (lada a další), nikdo se neurážejte, nemyslím to jako žádnou narážku nic takovýho... jenom prostě zástavba plynu do golfa 4 je prostě blbost... vztahuje se na vás několik omezení a k tomu prostě bombu plynu v kufru...no nepůsobí to na mě dobře. Kámošovi křupla stodvacka v garáží...blbej pohled...navíc pořízovací cena (legálky) je na golfa auuuuuSaša píše:S tím by se dalo celkem souhlasit ale jen do první závady kdy "uspořené" peníze za nízkou spotřebu "spolkne" oprava . Ve svém okolí znám hodně lidi kteří opěvují TDI (po svezení se s tím se jim nedivím) ale také tři kterým se v kapse otvírá kudla při vyslovení těch tří "magických" písmenek . Ano motory jsou to spolehlivé a nato jak jedou úsporné , jezdí jich bez poruch statisíce , ale když smůla sedne právě na Vás tak už TDI nebudete chtít nikdy vidět .Marek píše:turbonafta jednoznačně vítězí (vysoká hodnota Mt v nízkých a středních otáčkách = pohodová jízda s výkonovou rezervou, na vrcholu sil a s nejnižšími náklady).
PS: Mimo jiné při ceně LPG cca 11kč/L se může jít nafta zahrabat i s její nízkou spotřebou (co se týče nákladu na provoz) . "Nám" to sice nejede 200 , ale "Jim" to 3.5L nafty (v přepočtu) také nežere .
Přibližně 35 000,- Nádrž v rezervě a za rok je to doma . Navíc vstřikování LPG je už dnes o něčem jiném než "dejchanej" systém . Pokud budu ale brát třeba 60 tisíc měsíčně tak mi bude jedno na co jedu .Miči píše:pořízovací cena (legálky) je na golfa auuuuu
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
no jo moje řeč... mít prachy tak je to všechno někdo jinde no...Saša píše:Přibližně 35 000,- Nádrž v rezervě a za rok je to doma . Navíc vstřikování LPG je už dnes o něčem jiném než "dejchanej" systém . Pokud budu ale brát třeba 60 tisíc měsíčně tak mi bude jedno na co jedu .Miči píše:pořízovací cena (legálky) je na golfa auuuuu