Toho se moc bojím, ještě mě čeká nalakovat motorrovej prostor a udělat svody a další drobnosti, snad jo. jinak díkyTurbo Žigi píše:Vypadá to supr doufám že stihneš sraz
Projekt Lada 2000
Moderátor: Moderátoři
OT :
Coooo To ako ?
Koko Loko píše:Ano a ten do něho omylem nalil rezistin .Pisty píše:Original olej je 85w-90 ale ten sa tazko zohana alebo nevyraba. Predal som posledne originalne 3litre vobec Kokolokovi.
Coooo To ako ?
Oltcit club 11R, 1984, červena, 05/08 rip , Žiguli 2101, 1200, 1976 zelena, LPG. 04/07 rip ,Lada 2105,1300, 1984 zlta, LPG 08/08 sell ,Daewoo Nubira1, 1998, 1600 DOHC. Zelena LPG
Když nestihneš do srazu,tož doval Warťasem
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Já to tak mám s Moskalem k nechuti cokoliv dělat se posléze přidal nedostaek času budu opět jako loni těsně před srazem dodělávat co se dá
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
For Maniac: Nechceš se trochu inspirovat...? http://www.youtube.com/watch?v=ArCxM-f_cFw&NR=1
Neblázni to už smrdí moderničtnostíŠtěpán Getsko píše:For Maniac: Nechceš se trochu inspirovat...? http://www.youtube.com/watch?v=ArCxM-f_cFw&NR=1
Naposledy upravil(a) Maniac dne ned kvě 24, 2009 20:07, celkem upraveno 4 x.
- VaSek
- Příspěvky: 227
- Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
- Bydliště: Dvůr Králové
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj, nevím jestli to ještě řešíš. Snímače musíš mít zapojený oba, ten na řemenici určuje okamžik zážehu a ze snímače na setrváku se odvozuje rychlost otáčení motoru. S menším počtem zubů ti to bude malinko kecat, ale na funkci to nebude mít vliv. Důležité je umístit čidlo dostatečně blízko ale tak aby ho zuby ještě nepoškrkalyManiac píše:Tak zase už mám více času tak pokračuju ve stavbě motoru,ale je tu jeden zádrhel, jak sem musel dát druhej setrvák(z lady ,protože fiat je moc velkej a nevleze do lada příruby převodovky ) tak mám problém stím jestli to bude vadit snímači otáček že má menší průměr a tím myslím o 3 zuby méně. tak se tu ptám všech zkušenej odborníků jestli to pro ten snímač má velký vliv. (Nezapomínejme na to že snímač nepočítá počet zubů)
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
Díky do budoucna se to bude urče hoditVaSek píše:Ahoj, nevím jestli to ještě řešíš. Snímače musíš mít zapojený oba, ten na řemenici určuje okamžik zážehu a ze snímače na setrváku se odvozuje rychlost otáčení motoru. S menším počtem zubů ti to bude malinko kecat, ale na funkci to nebude mít vliv. Důležité je umístit čidlo dostatečně blízko ale tak aby ho zuby ještě nepoškrkaly
TAk hotovo ! , ještě mi sice zbývá doladit pár drobností (filtr box, seřídit karbec a předstih na dokonalost) ale jede . Ani sem tomu už pomalu nevěřil po tak dlouhé době Jinak sem ho konečně i mohl umýt a naleštit.Přikládám pár foto pro představu.
Naposledy upravil(a) Maniac dne čtv črc 02, 2009 19:46, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 309
- Registrován: ned pro 11, 2005 20:05
- Bydliště: Chrast
- Kontaktovat uživatele: