Projekt Lada 2000
Moderátor: Moderátoři
Projekt Lada 2000
Pokusím se tu dát všechny svoje zkušenosti a pokusy o tom mojom autě
Postupně budu dodávat víc fotek.
Postupně budu dodávat víc fotek.
Naposledy upravil(a) Maniac dne stř bře 10, 2010 19:13, celkem upraveno 9 x.
- Kewint
- Příspěvky: 1683
- Registrován: stř kvě 02, 2007 13:05
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
jéé ta stála na náměstí na sraze vedlé mé 07čky
Nádhera opravdu krveloucí ...
[ Komentář přidal: Jelen: út prosinec 23, 2008 20:14 ]
[ Komentář přidal: Hurikán: út prosinec 23, 2008 20:35 ]
Nesmíš být Sobe takový detailista. My Kelvinovi rozumíme.
Nádhera opravdu krveloucí ...
[ Komentář přidal: Jelen: út prosinec 23, 2008 20:14 ]
dovolím si malé OT, dokázal bys mi vysvětlit, co to slovo znamená? Vživotě jsem ho neslyšel ani neviděl. Nemyslel jsi "kulervoucí" ?Kewint píše:krveloucí
[ Komentář přidal: Hurikán: út prosinec 23, 2008 20:35 ]
Nesmíš být Sobe takový detailista. My Kelvinovi rozumíme.
Lada 2105-rv.1984,1.3-v GO
Lada 2107,LPG,1,7i,5kvalt
Škoda Forman-1993
Člen LKCS
MÍSTO PORSCHE JEZDÍM LADOU , OBČAS V LÉTĚ SVEZU MLADOU !!
Lada 2107,LPG,1,7i,5kvalt
Škoda Forman-1993
Člen LKCS
MÍSTO PORSCHE JEZDÍM LADOU , OBČAS V LÉTĚ SVEZU MLADOU !!
- Jakub Metelka
- Příspěvky: 2305
- Registrován: úte led 15, 2008 18:11
- Bydliště: Brno venkov
- Kontaktovat uživatele:
Paráda není co dodat
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Konečně se tady objevuje téma o téhle opravdu velmi povedené káře. Viděl sem ji v Jedovnici, resp. ve Vyškově. Opravdu móóóc pěkně udělané auto.
Jsem sice taky odpůrcem tuningu jako Jelen, ale tohle auto má opravdu šmrnc a je uděláno s citem. Je zachováno lesklé lemování kolem kol a prahů a současně to krásně navazuje na krajní partie vozu. I interiér je proveden s citem, kdy zůstal zachován dřevěný dekor palubky, ve kterém jsou ladně zasazeny další spínače a pod.
Abych jenom nechválil, tak se zmíním i o jednom detailu, který se mě moc nelíbil. Je jím přehnaně velký nasávač na kapotě. Na dané fotce to sice není moc vidět, ale v reálu tak působí. Netvrdím, že by tam neměl být vůbec, naopak. Měl být ale nižší a trošku jinak tvarovaný. Je to škoda, protože tento nepatrný detail malinko kazí dojem z jinak pěkného celku. Jak jsem na místě zaregistroval, nebyl to jen můj postřeh.
To ale nic nemění na faktu, že jde opravdu o perfektně zvládnutou práci.
Очень хорошая работа товарищ!
Jsem sice taky odpůrcem tuningu jako Jelen, ale tohle auto má opravdu šmrnc a je uděláno s citem. Je zachováno lesklé lemování kolem kol a prahů a současně to krásně navazuje na krajní partie vozu. I interiér je proveden s citem, kdy zůstal zachován dřevěný dekor palubky, ve kterém jsou ladně zasazeny další spínače a pod.
Abych jenom nechválil, tak se zmíním i o jednom detailu, který se mě moc nelíbil. Je jím přehnaně velký nasávač na kapotě. Na dané fotce to sice není moc vidět, ale v reálu tak působí. Netvrdím, že by tam neměl být vůbec, naopak. Měl být ale nižší a trošku jinak tvarovaný. Je to škoda, protože tento nepatrný detail malinko kazí dojem z jinak pěkného celku. Jak jsem na místě zaregistroval, nebyl to jen můj postřeh.
To ale nic nemění na faktu, že jde opravdu o perfektně zvládnutou práci.
Очень хорошая работа товарищ!
Naposledy upravil(a) Hurikán dne čtv led 01, 1970 01:00, celkem upraveno 1 x.
Tak kde začít.
Převodovka: 5st. repasovaná s fiatu spideru s nadsazenou přírubou. Dělal sem jí asik rok. z důvodu nesehnatelných ložisek a výměny 4 a 3 převodového stupně z 2105kové převodovky. Jinak sem tam pužil plno dílů s lada převodovky.
Převody: 1.- 3,667
2.- 2,100
3.- 1,361
4.- 1,000
5.- 0,881
z.- 3,526
Diferenciál: 3,9:1
Motor: původní motor 1500 s kompresním poměrem 9,5:1
Upravený karburátor 2101 s přebroušenými dif. 24x24 a další mnohé upravy.
Elektronické průtkové benzínocvé čerpadlo (čímž sem musel udělat zpětné potrubí do nádrže.)
Nový motor: Fiat 132 Argenta 2.0 - původně elektronika stříkačka. Potom klasika rozdělovač (upravený na transistorový) a plus sání Croma CHT
Podvozek: Vzadu podložky 5cm, Kola 15'' 195/50 , ve předu dvojitý stabilizátor.
Pokusím se dodat fota motoru 2.0 před a po rekonstrukci
Jinak zatím všem děkuji za moc fajn ohlasy:) Díky
Převodovka: 5st. repasovaná s fiatu spideru s nadsazenou přírubou. Dělal sem jí asik rok. z důvodu nesehnatelných ložisek a výměny 4 a 3 převodového stupně z 2105kové převodovky. Jinak sem tam pužil plno dílů s lada převodovky.
Převody: 1.- 3,667
2.- 2,100
3.- 1,361
4.- 1,000
5.- 0,881
z.- 3,526
Diferenciál: 3,9:1
Motor: původní motor 1500 s kompresním poměrem 9,5:1
Upravený karburátor 2101 s přebroušenými dif. 24x24 a další mnohé upravy.
Elektronické průtkové benzínocvé čerpadlo (čímž sem musel udělat zpětné potrubí do nádrže.)
Nový motor: Fiat 132 Argenta 2.0 - původně elektronika stříkačka. Potom klasika rozdělovač (upravený na transistorový) a plus sání Croma CHT
Podvozek: Vzadu podložky 5cm, Kola 15'' 195/50 , ve předu dvojitý stabilizátor.
Pokusím se dodat fota motoru 2.0 před a po rekonstrukci
Jinak zatím všem děkuji za moc fajn ohlasy:) Díky
Naposledy upravil(a) Maniac dne úte pro 23, 2008 23:43, celkem upraveno 4 x.
je to parádní kousek hlavně kolca a a barva moc se mi líbí jen tak dál chlape
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
No to mě po.er cvajliter mazec to musi jet jako svině už se těším na sraz to se muší vidět sakryš
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
-
- Příspěvky: 309
- Registrován: ned pro 11, 2005 20:05
- Bydliště: Chrast
- Kontaktovat uživatele:
Tak tady pár fotek toho 2litru v rekonstrukci. :
Jinak ta vana je sice hrozná,ale lepší nemám
Vrtání 84 x 90.
Jinak ta vana je sice hrozná,ale lepší nemám
Vrtání 84 x 90.
Naposledy upravil(a) Maniac dne čtv led 29, 2009 21:25, celkem upraveno 3 x.
Kebyže mam 03ku, tak sa uberam tiez takym smerom ale mam 05, tam sa to tak neda ale da sa inak Fakt pekna
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
No, auto je to hustózní, naživo ale působí rozhodně víc
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás