Toho se moc bojím, ještě mě čeká nalakovat motorrovej prostor a udělat svody a další drobnosti, snad jo. jinak díkyTurbo Žigi píše:Vypadá to supr doufám že stihneš sraz

Moderátor: Moderátoři
Koko Loko píše:Ano a ten do něho omylem nalil rezistinPisty píše:Original olej je 85w-90 ale ten sa tazko zohana alebo nevyraba. Predal som posledne originalne 3litre vobec Kokolokovi.![]()
.
Neblázni to už smrdí moderničtnostíŠtěpán Getsko píše:For Maniac: Nechceš se trochu inspirovat...?http://www.youtube.com/watch?v=ArCxM-f_cFw&NR=1
Ahoj, nevím jestli to ještě řešíš. Snímače musíš mít zapojený oba, ten na řemenici určuje okamžik zážehu a ze snímače na setrváku se odvozuje rychlost otáčení motoru. S menším počtem zubů ti to bude malinko kecat, ale na funkci to nebude mít vliv. Důležité je umístit čidlo dostatečně blízko ale tak aby ho zuby ještě nepoškrkalyManiac píše:Tak zase už mám více času tak pokračuju ve stavbě motoru,ale je tu jeden zádrhel, jak sem musel dát druhej setrvák(z lady ,protože fiat je moc velkej a nevleze do lada příruby převodovky ) tak mám problém stím jestli to bude vadit snímači otáček že má menší průměr a tím myslím o 3 zuby méně. tak se tu ptám všech zkušenej odborníků jestli to pro ten snímač má velký vliv. (Nezapomínejme na to že snímač nepočítá počet zubů)
Díky do budoucna se to bude urče hoditVaSek píše:Ahoj, nevím jestli to ještě řešíš. Snímače musíš mít zapojený oba, ten na řemenici určuje okamžik zážehu a ze snímače na setrváku se odvozuje rychlost otáčení motoru. S menším počtem zubů ti to bude malinko kecat, ale na funkci to nebude mít vliv. Důležité je umístit čidlo dostatečně blízko ale tak aby ho zuby ještě nepoškrkaly