nastavitelna panhardska tyc

Moderátor: Moderátoři

jeremimo
Příspěvky: 137
Registrován: stř dub 22, 2009 13:26
Bydliště: Bratislava SLovensko

Příspěvek od jeremimo »

Maysner, ale ako neexistuju nato nejake schemy?
Cory
Příspěvky: 11638
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Preboha, naco ti tam schemy?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
jeremimo
Příspěvky: 137
Registrován: stř dub 22, 2009 13:26
Bydliště: Bratislava SLovensko

Příspěvek od jeremimo »

Cory, nemozem navarit bars aky plech hoci kam.nahodou to zle spravim a bude to este horsie. :?
Cory
Příspěvky: 11638
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

No pokial mas na mysli vystužovanie, tak tam sa neda pokazit nic, len to treba kuknut aby do niecoho nedrhlo. A panhardka? zoberies meter a zmeras povodnu dlzku, potom navaris sroub, z druhej polovice skratis tak, aby sa dala od origo dlzky zvacsovat aj skracovat. Naco schemy? :roll:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Yellow01
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Příspěvek od Yellow01 »

Akorát při vyztužování pozor na deformace vlivem tepla při svařování !!!
Cory
Příspěvky: 11638
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

To je samozrejmost, ale ten kto zvara alebo niekedy zvaral, tak to musi vediet
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Jaykee
Příspěvky: 467
Registrován: pon bře 24, 2008 20:00
Bydliště: Praha

Re: nastavitelna panhardska tyc

Příspěvek od Jaykee »

Stačí tedy pořádně navařit matku a závitovou tyč?
V případě matky a závitové tyče mě napadá omezení nastavení, aby bylo oko na svém místě. Nebo je stoupání tak jemné, že to bude dostatečné? Varianta matka - matka a tyč o dvou závitech mi připadá jako lepší na přesnější nastavení...
Lada 2101 Small Blue Hornet, Mercedes Viano Big Blue Hornet...
Uživatelský avatar
Yellow01
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Re: nastavitelna panhardska tyc

Příspěvek od Yellow01 »

Letos jsem si to zrovna vyráběl. Aby bylo možné štelování na autě bez nutnosti demontáže jednoho z konců, je třeba mít na jedné straně pravý závit a na druhé levý.
Přílohy
IMG_8439.jpg
IMG_8441.jpg
IMG_8443.jpg
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10616
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: nastavitelna panhardska tyc

Příspěvek od Luděk Musil »

pěkná práce. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Jaykee
Příspěvky: 467
Registrován: pon bře 24, 2008 20:00
Bydliště: Praha

Re: nastavitelna panhardska tyc

Příspěvek od Jaykee »

Yellow01 píše:Letos jsem si to zrovna vyráběl. Aby bylo možné štelování na autě bez nutnosti demontáže jednoho z konců, je třeba mít na jedné straně pravý závit a na druhé levý.
Parádní práce, ostatně jako vždy... :wink:
Z fotek je krásně čitelný postup a jak se do toho pustím, budu volit stejnou variantu. Ten první model (jeden konec závit, druhý matka) mi připadá nešikovný, je tam omezení v nastavení a když už se s tím člověk bude dělat, ať to za něco stojí.
Nepamatuješ si vnitřní průměr panhardky?
Lada 2101 Small Blue Hornet, Mercedes Viano Big Blue Hornet...
Uživatelský avatar
Yellow01
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Re: nastavitelna panhardska tyc

Příspěvek od Yellow01 »

Díky. Dělal jsem si i stavítka na táhla řízení, abych mohl podložit spodní ramena. Možná mám ještě v garáži výkres. Když to najdu, tak ho klidně poskytnu.

Edit: Tady je ten výkres. Dělal jsem to pro 2 auta, takže všechno je v dvojnásobném počtu. Kdo by chtěl větší rozlišení, napište mi do SZ emailovou adresu.
Přílohy
Výkres.JPG
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“