nastavitelna panhardska tyc
Moderátor: Moderátoři
nastavitelna panhardska tyc
dost ma to zaujalo v atexovom priecinku.viete poradit ako na to?
pripadne vyhody a nevyhody.
pripadne vyhody a nevyhody.
Rozříznout origo tyč, uříznout z ní tolik, kolik budeš mít délku šroubu s matkou. Na jeden kus navaříš šroub, na druhej matku. Při tomhle řešení musíš tyč při štelování na jednom konci odpojit. Druhá možnost je zavařit do obou konců matky a spojit je závitovou tyčí s navařenou matkou uprostřed, aby to šlo štelovat bez demontáže přímo na autě.
Výhody jsou asi jasný - možnost štelovat podle potřeby. Nevýhody to snad nemá, pokud to dobře svaříš, aby ti to neprasklo.
Výhody jsou asi jasný - možnost štelovat podle potřeby. Nevýhody to snad nemá, pokud to dobře svaříš, aby ti to neprasklo.
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
jen pro zajimavost muj pevnostní šroub s jemným zavitem a se dvěma matkama stál 200,- nedovedu si představit že bych do toho dal 400,- kvůli tomu abych to jednou sešteloval a nechal ležet, samozřejmě bylo by to praktyčtejší udělat to s tim pravo a levo točivim zavitem, ale stačí to i takhle..
k vaření.. nemám na to školu a zatím to drží, naroky na to nemám zrovna malé... TAKHLE jsem to svařil puvodně (svařil a vybrousil svary), jezdil sem s tim takhle skoro rok a OK drží, ted vrámci zesilování podvozku jsem ještě přez svár dokola kolem trubky omotal plech a přivařil zvlášt k matce (na druhe polovině ke šroubu) a zvlášt k trubce, takže je to snad neroztržitelne..
k vaření.. nemám na to školu a zatím to drží, naroky na to nemám zrovna malé... TAKHLE jsem to svařil puvodně (svařil a vybrousil svary), jezdil sem s tim takhle skoro rok a OK drží, ted vrámci zesilování podvozku jsem ještě přez svár dokola kolem trubky omotal plech a přivařil zvlášt k matce (na druhe polovině ke šroubu) a zvlášt k trubce, takže je to snad neroztržitelne..

Lidi neblbněte se závitovejma tyčema na podvozku, to leda způsobíte nějakou škodu......!
Mám ale jiný tip:
Starší japonci, např. Toyoty tak do r. 2000, měli na zadní nápravě taková tykadla (spodní ramena nápravy) se seřizovacím šroubem. Tím by se dal nahradit kus panhardské tyče a asi by to fungovalo. Jenom najít podobný průměr někde na vrakáči.

Mám ale jiný tip:
Starší japonci, např. Toyoty tak do r. 2000, měli na zadní nápravě taková tykadla (spodní ramena nápravy) se seřizovacím šroubem. Tím by se dal nahradit kus panhardské tyče a asi by to fungovalo. Jenom najít podobný průměr někde na vrakáči.
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
- Ondra 07
- Příspěvky: 654
- Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
- Bydliště: Olomouc / Brno
- Kontaktovat uživatele:
o jeste neni tak hrozne jako kdyz jsou utrzeny obe ty kratky tyce... Pri jakymkoli zaberu se cela naprava podtaci a lita vpred a vzad, pri pohybu vzad se oprela hlava o kastli a nebyl to pekny zvuk, navic diky debilnimu mechanizmu plynu si motor sam pridaval a vypadalo to jako kdyz jede autoskola... Aby toho nebylo malo, tak se utrhla hadice k zadnim brzdam a bylo vymalovano.čmelák píše:ale urcite sa ti to vlnilo menej ako ked ja som jazdil so zlomenou tou dlhou tycou co mas tie dve male dve velke
Ja ted zkousim levnejsi verzi stelovaci pandhardky.
Pri dodani seriove tyce, za mrzky peniz udelame i s lakem.
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
vsechny ty tyce zadni napravy i s panhardkou se daji sehnat zesilenyjeremimo píše:tak vidim ,ze sposobou je dost,
a co vystuzenie naprav???na skodulach sa to robilo ,no neviem ci sa nieco take da robit aj s ladackymi
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009