NIVA1.7i, SPI GM; r.v.98 - zhasne a nenaštartuje

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

kasikdan píše:Opet sem mel moznost vymenit zapalovani,karburator,ridici jednotku zlepsilo se to o 60 procent,ale stale škube a střili do karburatoru
Sorry Píšeš tady hovadiny . Pokud máš 1.7i (což potvrzuje Tvá řeč o bzučícím čerpadle a řídící jednotce) tak tam žádný karburátor NENÍ ! Už o tom byla řeč .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10570
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Pravděpodobně si (Dan) spletl pojmy .... napsal karburátor - myslel vstřikovací jednotka.
Ale pokud "střílí" do "karburátoru" - tak bych se ještě podíval na nastavení rozvodů. L.
Edit: ale když to tak po sobě čtu - tak je to blbost. Střílení do karburátoru je zapřičiněno velkým předstihem což u "íčka" řízeného elektronikou (téměř) nepřipadá v úvahu ..... tedy za předpokladu, že si někdo nehrál s korektorem předstihu). L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
kasikdan
Příspěvky: 7
Registrován: sob dub 18, 2009 13:40
Bydliště: klatovy

Příspěvek od kasikdan »

Sašo tobe sorry samozřejme sem myslel střikovaci jednotku ja tojen srovnaval ,auto začalo blbnout samo ,předstih me tež napad,ale jakřek Ludek je to elektronika ktera to ma nastavene,prosimte kde najdu ten kolektor predstihu skusim to vymenit,neni to u řemenice to čidlo oboji sem čistil
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Luděk Musil píše:Střílení do karburátoru je zapřičiněno velkým předstihem což u "íčka" řízeného elektronikou (téměř) nepřipadá v úvahu
Ono by to pripadalo v uvahu, pretoze "iskra" je riadena polohou klukovky a ked je vacka uplne inde, tak to moze buchnut do sania. Ale to by rozvody museli byt pootocene fest
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10570
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

kasikdan píše: ... kolektor predstihu ...
:D nikolivěk kolektor ale korektor ... to za prvé.
Za druhé: V Nivě se tato "atrakce nachází někde na pravé straně vedle pojistkovky a vypada to jako relátko se šroubkem a je to připojeno "k síti" dvěma tenkými káblíky v zajištěném speciálním konektoru.
A za třetí: pokud nemáš znalosti elektrotechniky, tak Ti ani nebudu radit, jak je změřit.
Jedná se vlastně o potenciometr, který je z výroby nastaven na 1 V. Pokud by jsi při připojení na V-metr naměřil hodnoty o řádově Volty (do max 4,5 V) vyšší - tak si s tím někdo hrál. L.
PS: slovníková odbočka - všimněte si tří téměř stejně znějících slov zcela rozdílného významu
KOLEKTOR
KOREKTOR
KONEKTOR

EDIT: ještě předtím, než se v tom zase začnete rejpat, pane doktore ( :D ), zkontrolujte si časování rozvodů!
Kliková řemenice má vyřezané zuby pro snímání polohy kliky a jeden zub je "dvojitej" (asi takto: ¯¯¯|_|¯|_|¯¯¯ ). A jeho prostřední výstupek musí sedět na nálitek na prsou motoru - ten je v podstatě v 0° - horní úvrať. V té době se i tečka/důlek musí nacházet přesně proti nálitku na obalu vačky. Pokud tam nebude - je časování špatně .... tedy s výjimkou toho, že po další otáčce klikové hřídele ta tečka vyleze nahoru :D . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
kasikdan
Příspěvky: 7
Registrován: sob dub 18, 2009 13:40
Bydliště: klatovy

Příspěvek od kasikdan »

Ludku rozvody sem pootočil podle tvé rady a je to horši ,nastaveni bylo na začatku dvoj zubu a šla mnohem lip
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

kasikdan píše:rozvody sem pootočil podle tvé rady a je to horši
Přesazovals řetěz !? Skus zjistit jestli se nehla řemenice vůči klice (povolení matky) Už tu byly ninimálně dva případy poruchy té řemenice u íčka . Skoukni též stav kabelů těsně u konektoru snímače polohy kliky (u řemenice) . Vyndej a očisti snímač od kovových nečistot (je magnetický) . Pokud s motorem nikdo po mechanické stránce před závadou nemanipuloval je střílení do sání spůsobeno porušenou izolací zapalovacích traf (cívek) nebo vadnými VN kabely (na 90%)
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10570
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

kasikdan píše:... rozvody sem pootočil podle tvé rady ...
Tak to v tom případě sorry :oops: .... vrať to zpátky na původní místo! Netušil jsem, že budeš hned konat - myslel jsem, že to napřed zkoukneš, napíšeš a ne že hned budeš posouvat vačku. Tato drobná nepřesnost (jedná se o nějakých 5°) nemá vliv na střílení do sacího traktu. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4715
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

Kolik stojí to čerpadlo u nás?Aspoň odhadem.Ví to někdo? Známý ho potřebuje koupit na neví kolik si má připravit penízků.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

21044-1139009-01 palivové čerpadlo elektrické LADA COMBI 1,7i komplet 6 426,00
21073-1139009-00 palivové čerpadlo elektrické LADA SEDAN 1,7i komplet 6 426,00
21214-1139009-00 palivové čerpadlo komplet 6 426,00
21214-1139009-99 palivové čerpadlo holé MPI 3,5bar 3 213,00
2112-1139009-02 palivové čerpadlo do nádrže kompletní 6 104,00
2112-1139009-03 palivové čerpadlo do nádrže kompletní 6 104,00
2112-1139009-99 palivové čerpadlo do nádrže holé 3 534,00


nevím které přesně potřebuje a co znamená holé a kompletní, ale tady jsou orientační ceny z ceníku POP ARTU.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4715
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

děkuji uctivě pane :wink: Nevím taky které potřebuje asi to chtěl vědět jen orientačně.Ten ceník z pop-artu jsem si radši stáhnul pro případ že bych něco hledal.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
kasikdan
Příspěvky: 7
Registrován: sob dub 18, 2009 13:40
Bydliště: klatovy

Příspěvek od kasikdan »

Čago auto sem uved do chodu ,bud to delal kabel k zapalovani nebo kabeli ke svičkam,protože tyhle 2 věci sem vymenil a rozjela se,dekuju Sašovi a Ludkovi za konkretni rady k nalezeni poruchy
jiri.k
Příspěvky: 228
Registrován: sob črc 25, 2009 19:27
Bydliště: hradec kralove

Příspěvek od jiri.k »

skoro stejne mi jel Ford Ka. po dlouhem hledani se podarilo najit prasklinu v tesneni vyfukoveho portubi. Prisavalo to vzduch, lambda vyhodnotila chudou smes a nechala pridat benzin. Po oprave tesneni sberneho potrubi vse ok...
Uživatelský avatar
jackfree
Příspěvky: 126
Registrován: pon pro 01, 2008 02:29
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od jackfree »

Luděk Musil píše:Ten potenciometr najdeš na vstřikovací jednotce. Je na opačné straně (přesto je hřídelí spojen) s ovládáním plynu - plynové lanko. Vedou k němu 3 drátky.
Ovšem jak ho změříš - to ti řeknou elektrikáři. L.
PS: jak jsem Ti psal do mejlu, může samozřejmě ještě o tyto další závady:
přiucpaný filtr paliva
závada palivového čerpadla
někde přisává vzduch
pohnutý rozvody
Kde má 1.7i palivový filtr?
Uživatelský avatar
Jimmi
Příspěvky: 1528
Registrován: pon čer 12, 2006 15:41
Bydliště: Praha, Teplice

Příspěvek od Jimmi »

Luděk Musil píše: ...může samozřejmě ještě o tyto další závady: přiucpaný filtr paliva...
Máš nějakou zkušenost s chováním motoru se vstřikováním při ucpaném palivovém filtru? Docela by mě to zajímalo.
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“