Sorry Píšeš tady hovadiny . Pokud máš 1.7i (což potvrzuje Tvá řeč o bzučícím čerpadle a řídící jednotce) tak tam žádný karburátor NENÍ ! Už o tom byla řeč .kasikdan píše:Opet sem mel moznost vymenit zapalovani,karburator,ridici jednotku zlepsilo se to o 60 procent,ale stale škube a střili do karburatoru
NIVA1.7i, SPI GM; r.v.98 - zhasne a nenaštartuje
Moderátor: Moderátoři
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Pravděpodobně si (Dan) spletl pojmy .... napsal karburátor - myslel vstřikovací jednotka.
Ale pokud "střílí" do "karburátoru" - tak bych se ještě podíval na nastavení rozvodů. L.
Edit: ale když to tak po sobě čtu - tak je to blbost. Střílení do karburátoru je zapřičiněno velkým předstihem což u "íčka" řízeného elektronikou (téměř) nepřipadá v úvahu ..... tedy za předpokladu, že si někdo nehrál s korektorem předstihu). L.
Ale pokud "střílí" do "karburátoru" - tak bych se ještě podíval na nastavení rozvodů. L.
Edit: ale když to tak po sobě čtu - tak je to blbost. Střílení do karburátoru je zapřičiněno velkým předstihem což u "íčka" řízeného elektronikou (téměř) nepřipadá v úvahu ..... tedy za předpokladu, že si někdo nehrál s korektorem předstihu). L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Ono by to pripadalo v uvahu, pretoze "iskra" je riadena polohou klukovky a ked je vacka uplne inde, tak to moze buchnut do sania. Ale to by rozvody museli byt pootocene festLuděk Musil píše:Střílení do karburátoru je zapřičiněno velkým předstihem což u "íčka" řízeného elektronikou (téměř) nepřipadá v úvahu
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
nikolivěk kolektor ale korektor ... to za prvé.kasikdan píše: ... kolektor predstihu ...
Za druhé: V Nivě se tato "atrakce nachází někde na pravé straně vedle pojistkovky a vypada to jako relátko se šroubkem a je to připojeno "k síti" dvěma tenkými káblíky v zajištěném speciálním konektoru.
A za třetí: pokud nemáš znalosti elektrotechniky, tak Ti ani nebudu radit, jak je změřit.
Jedná se vlastně o potenciometr, který je z výroby nastaven na 1 V. Pokud by jsi při připojení na V-metr naměřil hodnoty o řádově Volty (do max 4,5 V) vyšší - tak si s tím někdo hrál. L.
PS: slovníková odbočka - všimněte si tří téměř stejně znějících slov zcela rozdílného významu
KOLEKTOR
KOREKTOR
KONEKTOR
EDIT: ještě předtím, než se v tom zase začnete rejpat, pane doktore ( ), zkontrolujte si časování rozvodů!
Kliková řemenice má vyřezané zuby pro snímání polohy kliky a jeden zub je "dvojitej" (asi takto: ¯¯¯|_|¯|_|¯¯¯ ). A jeho prostřední výstupek musí sedět na nálitek na prsou motoru - ten je v podstatě v 0° - horní úvrať. V té době se i tečka/důlek musí nacházet přesně proti nálitku na obalu vačky. Pokud tam nebude - je časování špatně .... tedy s výjimkou toho, že po další otáčce klikové hřídele ta tečka vyleze nahoru . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Přesazovals řetěz !? Skus zjistit jestli se nehla řemenice vůči klice (povolení matky) Už tu byly ninimálně dva případy poruchy té řemenice u íčka . Skoukni též stav kabelů těsně u konektoru snímače polohy kliky (u řemenice) . Vyndej a očisti snímač od kovových nečistot (je magnetický) . Pokud s motorem nikdo po mechanické stránce před závadou nemanipuloval je střílení do sání spůsobeno porušenou izolací zapalovacích traf (cívek) nebo vadnými VN kabely (na 90%)kasikdan píše:rozvody sem pootočil podle tvé rady a je to horši
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Tak to v tom případě sorry .... vrať to zpátky na původní místo! Netušil jsem, že budeš hned konat - myslel jsem, že to napřed zkoukneš, napíšeš a ne že hned budeš posouvat vačku. Tato drobná nepřesnost (jedná se o nějakých 5°) nemá vliv na střílení do sacího traktu. L.kasikdan píše:... rozvody sem pootočil podle tvé rady ...
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Kolik stojí to čerpadlo u nás?Aspoň odhadem.Ví to někdo? Známý ho potřebuje koupit na neví kolik si má připravit penízků.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
21044-1139009-01 palivové čerpadlo elektrické LADA COMBI 1,7i komplet 6 426,00
21073-1139009-00 palivové čerpadlo elektrické LADA SEDAN 1,7i komplet 6 426,00
21214-1139009-00 palivové čerpadlo komplet 6 426,00
21214-1139009-99 palivové čerpadlo holé MPI 3,5bar 3 213,00
2112-1139009-02 palivové čerpadlo do nádrže kompletní 6 104,00
2112-1139009-03 palivové čerpadlo do nádrže kompletní 6 104,00
2112-1139009-99 palivové čerpadlo do nádrže holé 3 534,00
nevím které přesně potřebuje a co znamená holé a kompletní, ale tady jsou orientační ceny z ceníku POP ARTU.
21073-1139009-00 palivové čerpadlo elektrické LADA SEDAN 1,7i komplet 6 426,00
21214-1139009-00 palivové čerpadlo komplet 6 426,00
21214-1139009-99 palivové čerpadlo holé MPI 3,5bar 3 213,00
2112-1139009-02 palivové čerpadlo do nádrže kompletní 6 104,00
2112-1139009-03 palivové čerpadlo do nádrže kompletní 6 104,00
2112-1139009-99 palivové čerpadlo do nádrže holé 3 534,00
nevím které přesně potřebuje a co znamená holé a kompletní, ale tady jsou orientační ceny z ceníku POP ARTU.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
děkuji uctivě pane Nevím taky které potřebuje asi to chtěl vědět jen orientačně.Ten ceník z pop-artu jsem si radši stáhnul pro případ že bych něco hledal.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Kde má 1.7i palivový filtr?Luděk Musil píše:Ten potenciometr najdeš na vstřikovací jednotce. Je na opačné straně (přesto je hřídelí spojen) s ovládáním plynu - plynové lanko. Vedou k němu 3 drátky.
Ovšem jak ho změříš - to ti řeknou elektrikáři. L.
PS: jak jsem Ti psal do mejlu, může samozřejmě ještě o tyto další závady:
přiucpaný filtr paliva
závada palivového čerpadla
někde přisává vzduch
pohnutý rozvody
Máš nějakou zkušenost s chováním motoru se vstřikováním při ucpaném palivovém filtru? Docela by mě to zajímalo.Luděk Musil píše: ...může samozřejmě ještě o tyto další závady: přiucpaný filtr paliva...
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red