Poruchy

Moderátor: Moderátoři

Zamčeno
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Nevím jak to vypadá na nových Ladách, ale co brzdový válec? První co mě ale napadlo, byl taky prasklý kotouč....
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

Uprimnou soustrast Martino, kdyby kotouc prasknul tak to bude doprovazet silna rana a bud se kolo zablokuje o ty brzdove desticky nebo .. se kotouc vylame a vypada pod auto (to se asi nestalo, to by Tve zazitky byly barvitejsi:-)))
Zapojeni brzd do krize neni vynalez lady maji to i jina auta a zadna spasa v tom neni. Do smyku to pujde protoze ucinek zadnich brzd je z principu nizsi nez prednich. a zadni brzdy - alespon rucni ma u desitkove rady docela mizernou ucinnost (zimni otaceni na rucku je s ladou nejiste ne vzdy se na senhu povede dostat zadni kola do smyku) Pri kontrole brzd na STK bylo vse v naprostem poradku, soumernost sil atd uplne v pohode:-)
obcas kdyz to valim 170 po dalnici tak me napada co by se stalo kdyby.....
ja se ted musi objednat do melnika kvuli te spotrebe .. obcas to desne zere i kdyz uz min ...
Kazdopadne az budes vedet co bylo pricinou dej vedet... At vim co me muze potkat:-))))btw kolik mas najeto km?
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Já neměl namysli úplný rozpadnutí kotouče, ale už jsem viděl (na jedný dodávce) kotouče, který byly jen načatý - od středu po okraj několik prasklinek, který ale dovedly dost zvednout tření a způsobovaly kousání brzdy.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
martina
Příspěvky: 86
Registrován: stř čer 02, 2004 12:28
Bydliště: praha

Příspěvek od martina »

žádná rána, nic podobného, ani intenzivní brždění před tím, nic... prostě nromálně to brzdilo a najednou se choť při odbočování chopil ručky a pravil, že jsme bez brzd.

no já vím, že není moc možností jak zapojit dva okruhy. pokud to bude předek zadek, tak při vypadnutí předku to bude brzdit velmi zle. pokud je to do kříže tak to do smyku půjde taky samozřejmě, ale tohle ja fakt extrém furt skoro nebo možná úplně nic a pak se zablokuje kolo. navíc myslím, že na zadku ty kola brzdí obě, podle toho schématu, ale nevím, nerozumím tomu a mám to na obrázku vytištěné v mizerném rozlišení.

najeto....no málo na to jaký s tím autem už máme zážitky...asi 27 tisíc.

navíc si myslím, že zrovna brzdy používáme velmi minimálně a k autu se chováme celkově opravdu velmi slušně.

až budu vědět čím to, tak se samozřejmě ozvu, otázka je co mi řeknou a co je realita...no a taky samozřejmě kdy to bude.
m.
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

To zní bestiálně! Těším se na informace, abych věděl, co mi hrozí.
Vím, že se o to auto (narozdíl ode mě) s láskou staráte, takže jsem zvědavej na příčinu a na to, zda je možné tomu nějak předejít.
Vůbec se mi nelíbí představa zablokovaného předního kola ve větší rychlosti....
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

martina píše:....no málo na to jaký s tím autem už máme zážitky...asi 27 tisíc....
Martino to mas pravdu, vzdyt je to prakticky nove auto a ty zavady jsou stale zavaznejsi. To uz by snad mel dovozce bezplatne vymenit :D . W.
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4310
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teepee »

Skalouš píše: Vím, že se o to auto (narozdíl ode mě) s láskou staráte.
:D V tom to tkví, když jsem si na Modrého LADU "bral bílé rukavičky" furt to nebylo ono. V době kdy mi bylo lhostejno zda zdechne nebo přežije, a rozhodně jsem si ani ruce neumyl to panečku jen zpíval. Prostě chce to žádný sr...ní s touhle LADA paní. :D :D :D :D

Já vím, jsou to jen blbý hospodský kecy :cry: Ale třeba je fakt něco mezi zemí a LADOU :wink:
Bílý LADA a okřídlená spol.
martina
Příspěvky: 86
Registrován: stř čer 02, 2004 12:28
Bydliště: praha

Příspěvek od martina »

Wolf píše: To uz by snad mel dovozce bezplatne vymenit :D . W.

ha, že bych jim na mělníku řekla, ať mi teda připraví nový, když mi tvrdili, že nejsou servis a přednostně připravují nová vozidla....:lol: (to se asi musí přetrnout, když vidím ty prodeje, ale abych jim nekřivdila, minulý pátek si tam odtud někdo odvážel novou nivu, jen to vypadalo jako když si bere ještě druhou v ND, asi byl pán již zkušený :wink: )

m.
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

jak se s..e vsecko okolo tak brzdy jsou ok:-) zatim... to proslapnuti je divne a pokud se nezvetsila potrebna sila na brzdovy pedal, nevydava to divne zvuky, mohl by to byt problem hlavniho brzdoveho valce ve kterem odeslo nejaky tesnici krouzek a kapalina sice neutika ven ale prepousti se bez toho aby vyvolala na jednom okruhu brzdny ucinek druhy okruh, ktery je tzv vespod brzdoveho valce muze fungovat normalne. takze jestli je to takhle, tak by melo brzdit jen prave predni kolo a leve zadni (brzdny ucinek zadnich kol se tezko posuzuje, ono asi bude trosku brzdit i to druhe predni..)
Naposledy upravil(a) Jiri dne pon říj 17, 2005 13:27, celkem upraveno 1 x.
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Jiří: Jak si vysvětluješ to blokování?
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Martina: To kolo se odblokuje po uvolnění pedálu nebo až po zastavení auta?
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

blokovani je jednoduche pokud nefunguje jeden okruh - tak se kapalina prepousti kolem netesniciho tesnieni pistu v hlavnim bezdovem valci a tim padem neklade odpor a tak vlastne na zbyvajici kola vyvolas temer dvojansobnou silu. to vede k blokovani. Predpokladam ze to kolo neni zablokovane porad a ze lze odjet
martina
Příspěvky: 86
Registrován: stř čer 02, 2004 12:28
Bydliště: praha

Příspěvek od martina »

jo jirka má pravdu, po puštění pedálu se kolo odblokuje, ale přijde mi, že to buď nebrzdí vůbec a nebo se zablokuje, takže pokud by se to stalo v okamžiku, kdy z vysoké ryhlosti potřebuješ hodně a prudce zbrzdit, myslím, že by tě to roztočilo jako káču....
brzdí naopak levé přední (auto táhne prasecky vlelvo při brždění)
ty brzdné okurhy jsou klasicekje kříž? já mám fakt pocit, že je to vzadu nějaký pospojený, ale fakt je, že tomu nerozumím.
m.
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

Vzadu je nejaky vehement, jakysi vyrovnavac tlaku. Kdyz jsem auto odvzdusnoval, tak zadni kola se nechtely jako proslapovat. Slo to dost blbe, protoze jsem nerozlustil, co tim chtel konstrukter Aljoša rict. :)
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

ne je to regulator tlaku - zcela bezna vec kdyz je u auta lehkej zadek brani zablokovani zadnich kol tim ze omezi tlak v systemu zadnich kol podle zatizeni zadku
Zamčeno

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“