Škoda 720 a další prototypy z AZNP
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 1296
- Registrován: úte led 31, 2006 20:53
- Bydliště: Kocourkov a Hulvátov
Se mi nezdá ta cena 35tis. Kčs. Nejsem si jist, ale embéčko o několik let dříve stálo o něco víc.
Jinak těch 40 melounů za vývoj, i když to bylo v tehdejších cenách.... to nám asi Ital design poskytl zaváděcí slevu, ne...?
Také mám pocit, že to sice byl v počátcích na tu dobu převratný projekt, ale doba jeho zavádění, u nás obvyklá, jej možná dostala někam úplně jinam. A tak by se nedostavily výsledky v podobě deviz za vyvezené vozy, protože v té době už podobná auta vyráběli všude.
Jinak těch 40 melounů za vývoj, i když to bylo v tehdejších cenách.... to nám asi Ital design poskytl zaváděcí slevu, ne...?
Také mám pocit, že to sice byl v počátcích na tu dobu převratný projekt, ale doba jeho zavádění, u nás obvyklá, jej možná dostala někam úplně jinam. A tak by se nedostavily výsledky v podobě deviz za vyvezené vozy, protože v té době už podobná auta vyráběli všude.
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11044
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Ach so. Takže to vypadá tak na dvojnásobek na krámě a to už je reálné.Koko Loko píše:Ta cena je velkoobchodní, nikoliv maloobchodní.
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Tak to ještě nic není, vw se obecně vyžívá v nízkovýkonovejch motorech, třeba 1,8 55kW v druhý půlce devadesátejch letNulašestka píše: zelvotron: Dík za upozornění, chyb tam bude povícero, ale nejsou zásadní. Hlavně ten audiňáckej motor 1600 z 80. let, co se pak objevil ve feldě místo toho našeho (se kterým forman jede 200km/h), má pořád menší papírovej výkon než moje Lada 1600 a to potěší.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
-
- Příspěvky: 1296
- Registrován: úte led 31, 2006 20:53
- Bydliště: Kocourkov a Hulvátov
Ježkovy voči, tak ono to bylo na prodej. http://skoda-virt.cz/cz/forum/skodovky/ ... poffset=50
I po těch letech je ta diskuse tam jedlá, ta jejich debata o ceně nemá chybu. Opravdu ti škodovkáři, to je... bez komentáře.
Když je to auto jedno na světě, tak je jeho hodnota beztak nevyčíslitelná.
I po těch letech je ta diskuse tam jedlá, ta jejich debata o ceně nemá chybu. Opravdu ti škodovkáři, to je... bez komentáře.
Když je to auto jedno na světě, tak je jeho hodnota beztak nevyčíslitelná.
Re: Škoda 720 a další prototypy z AZNP
asi pred dvoma rokmi bola na predaj na Autobazar.eu v dosť biednom a rozloženom stave
http://dandy2101.rajce.idnes.cz/koda_720/
http://dandy2101.rajce.idnes.cz/koda_720/
Nikita II, 1974
Nasťa 2016
chatka 12 forever
člen LKCS
Nasťa 2016
chatka 12 forever
člen LKCS
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10576
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 720 a další prototypy z AZNP
Škoda, že tohleto skončilo pouze u prototypu. To by byl se silnějším motorem velmi dobrý sporťák. S motorem 1,6 nebo lépe 2,0 by to byl vskutku dravec! A osobně si myslím, že by ho v pohodě umotal "ležatej boxer 2x2" než podélnej 4-řaďák . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re:
1. Myslím, že tehdejší rozhodnutí stranických orgánů nemělo na současnou situaci Škody, která vůbec není špatná, vliv.Chester píše:To kdyby škodovka vyráběla sériově mohla být dnes uplně jide, to je můj názor a nikdo mi ho nevyvrátí. Tehdější režim ale chtěl jinak.
2. To, že nám výrobu nového vozu zakázal velký bratr (neboť se obával, že by mohl být lepší než Lada), se tehdy mezi lidmi šuškalo. Přesto si myslím, že tomu tak nebylo. Podle mě soudruzi zjistili, že cena koncepčně zcela nového, poměrně malosériově vyráběného vozu (cca 170000 ks ročně) by byla příliš vysoká, aby si ji mohl dovolit průměrný dělník či rolník. A to bylo tehdy rozhodující hledisko. Proto se rozhodlo, že bude pouze nová, modernější karoserie a technika zůstane v podstatě zachována. Rozhodnutí o vývoji koncepčně nového vozu tak nakonec padlo až v roce 1983 v situaci, kdy modelová řada 105/120 byla beznadějně zastaralá. První favority se dostaly k zákazníkům na pořadník koncem roku 1987 s na tehdejší dobu dost vysokou cenovkou 85000,- Kčs (120L stála 64000,-, 105L 56000,-).
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Re: Škoda 720 a další prototypy z AZNP
No nejde jen o výslednou cenu auta, ale spíš o to, že zavedení tohodle do výroby by tehdy znamenalo dost vysoký náklady, plus na autě bylo dost věcí co by se musely kupovat za devizy. Navíc tohle neměl být nástupce stovek, ale další modelová řada, přičemž menší modelovou řadu (taky s klasickou koncepcí) navrhoval jinej tým konstruktérů. Problém ale byl, že tyhle dvě řady byly velmi málo navzájem unifikovaný, tudíž vyrábět dvě odlišný auta by bylo neekonomický. To že něco zakázal SSSR je oblíbená pohádka a nejen v tomhle případě, i když je i možný, že taková dezinformace mohla být i tehdy vpouštěna záměrně proto aby se v rozhodnutí nikdo moc nepitval, to je stejný jako když dnes je třeba přijmout nějaký nepopulární opatření, tak se řekne "to kvůli EU"
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.