Výmena chladiacej kvapaliny
Moderátor: Moderátoři
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Taktéž pozoruji v sedmičce ubytek kapaliny, projevující se pachem spálené nemrzky a párou deroucí se kolem kapoty ... zjevně sáknou hadice od LPG, plastová téčka a nátrubky na reduktoru nejsou asi to pravé ořechové, spony dotahuji pravidelně a stále "kape". Je zajímavé, že to co je v tom motoru sovětské fachčí bez problémů .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Tak například všechny vozy koncernu VW (tedy VW, Audi, SEAT a Škoda) používají takový způsob - čidlo výšky hladiny v expanzní nádobce chladicí kapaliny (dva dráty zapuštěné do nádobky, které elektricky vodivá chladicí kapalina propojuje (zkratuje) a kontrolka nesvítí). Pokud hladina poklesne, drátky se elektricky rozpojí a kontrolka výstrahy se rozsvítí.Jimmi píše:Jo, a rád bych viděl příklad čidla, které potřebuje vodivou chladící směs.
Myslíš, že elektricky nevodivá směs by toto mohla zajistit?
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Je to sice divné řešení (i dražší) ale je tomu opravdu tak . Má to i jednu mectnost když se do vody dostane trochu oleje čidlo se jim obalí a přestává fungovat (častá příčina svítící kontrolky) .Marek píše:Tak například všechny vozy koncernu VW (tedy VW, Audi, SEAT a Škoda) používají takový způsob - čidlo výšky hladiny v expanzní nádobce chladicí kapaliny (dva dráty zapuštěné do nádobky, které elektricky vodivá chladicí kapalina propojuje (zkratuje) a kontrolka nesvítí). Pokud hladina poklesne, drátky se elektricky rozpojí a kontrolka výstrahy se rozsvítí.
Myslíš, že elektricky nevodivá směs by toto mohla zajistit?
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Tak tohle musel vymyslet nějaký šílenec. Podobný čidlo leda do studny s tvrdou vodouMarek píše:Tak například všechny vozy koncernu VW (tedy VW, Audi, SEAT a Škoda) používají takový způsob - čidlo výšky hladiny v expanzní nádobce chladicí kapaliny (dva dráty zapuštěné do nádobky, které elektricky vodivá chladicí kapalina propojuje (zkratuje) a kontrolka nesvítí). Pokud hladina poklesne, drátky se elektricky rozpojí a kontrolka výstrahy se rozsvítí.
Myslíš, že elektricky nevodivá směs by toto mohla zajistit?
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Jo, to je problém, třebas u Fabií 1,4 MPi, kde často docházelo k prosakování oleje do vody, to byl věčný problém. Musela se demontovat nádobka a vymýt nějakou odmašťovací chemií (když se to podchytilo včas, stačil JAR), v horším případě úplně vyměnit.Saša píše:Je to sice divné řešení (i dražší) ale je tomu opravdu tak . Má to i jednu mectnost když se do vody dostane trochu oleje čidlo se jim obalí a přestává fungovat (častá příčina svítící kontrolky) .Marek píše:Tak například všechny vozy koncernu VW (tedy VW, Audi, SEAT a Škoda) používají takový způsob - čidlo výšky hladiny v expanzní nádobce chladicí kapaliny (dva dráty zapuštěné do nádobky, které elektricky vodivá chladicí kapalina propojuje (zkratuje) a kontrolka nesvítí). Pokud hladina poklesne, drátky se elektricky rozpojí a kontrolka výstrahy se rozsvítí.
Myslíš, že elektricky nevodivá směs by toto mohla zajistit?
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
- Petanek2101
- Příspěvky: 1106
- Registrován: sob bře 04, 2006 16:56
- Bydliště: Trutnov
- Kontaktovat uživatele:
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Oběhl jsem spoustu kšeftů s výpustným šroubem v ruce a všude mě poslali do kšá. Spíše bude schůdnější splašit nějaký kohouteček co se přiletuje na provrtaný výpusťák. Momentálně používám provrtaný výpustný šroubek do kterého jsem zasunul hadičku, takže vodu ztrácím jen při jejich výměně, nicméně to zase moc pomalu teče.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Jednou za 5 let se to nezblázní a ty malé kohoutky měla tuším Š1000 a Š100 na topení pod zadní sicnou . Nebo tam nanvtejte odvzdušňovák z topení s tím plastovym kolečkem .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!