Lada 1800 kk

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

spis mezi vanu a cidlo. trubicku je lepsi a uhlednejsi privarit zevnitr
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9399
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Třeba takto 8)
Přílohy
lepší fotku jsem doma nenašel
lepší fotku jsem doma nenašel
vana.jpg (24.22 KiB) Zobrazeno 2197 x
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Ty máš doma závitník na stejnej závit jako je na čidle? Topenářský trubky sem viděl jen mosazný, tak proto sem se ptal...

Jo a to čidlo ti něco ukazovalo, kdyžs ho měl vyvrtaný takhle vysoko?
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9399
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Je tomu už nějaký ten rok, co jsem dělal motor 1600ccm dle VFTS s výkonem okolo 150PS. Nakonec se to vše zastavilo na financích, autí mi shnilo a přešel jsem na veterány. Nyní s motorem jezdí Milan Blahout. Jak čidlo měřilo tudíž netuším. :D Kdybych to dělal já, asi bych ho šoupl níže - vanu jsem takto koupil, respektive dostal s kupou ND k motoru. 8)
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

To by mě zajímalo, jak se dělá motor "dle VFTS" :?:
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9399
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

http://www.ladaauto.wz.cz/motor/motor.htm

Mno, odlehčíš a vyleštíš co se dá, uděláš takový ty klasický úpravy, pak uděláš nebo seženeš soutěžáckou hlavu s většíma ventilama a silnějšíma pružinama, praskneš na ni ostrou vačku se zvýšenýma zdvihama (nikoli přebrus klasiky), načasuješ a osadíš dva horizontální dvou karby. Já použil Dell Ortho 40DHLA. Mno a nesmí se zapomenout na výfuk...atd. A taky se musíš smířit s brutální spotřebou.
Akorát jak jsem již psal, motor mi už rok neříká pane.
A "dle VFTS" podle toho, že VFTS byl soutěžáckej motor 1600ccm s výkonem 170koní.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Nechci se tě nijak dotknout, ale ten tvůj pokus má do VFTS hodně daleko a já osobně bych tomu "motor dle VFTS" radši vůbec neříkal.
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9399
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Když myslíš ... vím, že s fotek toho moc poznat není, ovšem kdyby jsi motor viděl naživo a věděl co vše s ním bylo dělané, určitě by jsi tvrdil něco jiného. Jako zatím všichni, s kterými jsem se o tom tehdá bavil a co tomu opravdu rozumí. Tím se tě ale nechci nijak dotknout. :wink:
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Napadá mě pár argumentů, ale nebudem se hádat.
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

mam to cidelo na 17ce zhruba ve stejnych mistech jako mel vasek. po ohrati motoru v teplotach co jsou venku mi teplomer ukazuje cca 70°C na oleji, kdyz tomu davam a jedu v tockach neustale pod plynem jde k 90ti. uz mi to ukazovalo i 95°C.
lepsi fotku nemam :roll:
ObrázekObrázek
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
rosta
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

Příspěvek od rosta »

pavle co fotky? fuksa tomas mě volal že prý pasujete 1800 do auta-tak kde jsou fota? :evil:
když jsem byl malý vozili mě ladou a od té doby....
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Co bys chtěl vidět. Normální špinavá práce, rach, křup, bum a bylo to tam. Z venku je ten motor nemlich stejnej. I výrobní číslo je stejný. :lol:
Startér od Magnetonu se svodama Janodob si nerozuměl, ale kladivo to srovnalo. Protočil se jeden šteft na slientbloku motoru, ale jinak naskočil prakticky na brnk. Stačilo jen pootočit předstihem a začal brumlat. Je to sirový, odlehčený a rozhádaný, ale to se snad časem trochu usadí a bude to sloužit.
Za pomoc při stavbě bych rád poděkoval spoustě lidem, co se na tom podíleli, ale ze všeho nejvíc asi Tomášovi Fuksovi za dnešní celodenní pomoc při instalaci motůrku a našemu králi za podělení se o zkušenosti a nějaké to know-how. Díky kluci.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10571
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Pája píše:... a našemu králi za podělení se o zkušenosti ...
což mi připomíná, že bych zase mohl pracovat na tom svým ... .
Dílna, která mi opracuje hlavu je nalezena, jen "to" chce znovu přepočítat a zadat. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Fuksa.Tomas
Příspěvky: 309
Registrován: ned pro 11, 2005 20:05
Bydliště: Chrast
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fuksa.Tomas »

Nemáš mi za co děkovat.Aspoň sem byl první kdo ho slyšel :lol:
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Tak sem si včera vyměnil olej. Byl krásně šedo-stříbrnej. :shock: A když už sem byl u toho, tak sem si změřil tlaky ve válcích. 15-15-15-15 :shock: Na to, že má motor najeto 15 km a ostřejší vačku, tak se mi to zdá nebezpečně moc. Na druhou stranu, když vezmu v úvahu, že sem si kompresní prostor v hlavě i zářezy v pístech pro ventily dělal růčo, docela dobře se to sešlo. No uvidíme za jak dlouho se mi to rozsype...
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“