Lada 1800 kk
Moderátor: Moderátoři
Třeba takto
- Přílohy
-
- lepší fotku jsem doma nenašel
- vana.jpg (24.22 KiB) Zobrazeno 2199 x
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Je tomu už nějaký ten rok, co jsem dělal motor 1600ccm dle VFTS s výkonem okolo 150PS. Nakonec se to vše zastavilo na financích, autí mi shnilo a přešel jsem na veterány. Nyní s motorem jezdí Milan Blahout. Jak čidlo měřilo tudíž netuším. Kdybych to dělal já, asi bych ho šoupl níže - vanu jsem takto koupil, respektive dostal s kupou ND k motoru.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.ladaauto.wz.cz/motor/motor.htm
Mno, odlehčíš a vyleštíš co se dá, uděláš takový ty klasický úpravy, pak uděláš nebo seženeš soutěžáckou hlavu s většíma ventilama a silnějšíma pružinama, praskneš na ni ostrou vačku se zvýšenýma zdvihama (nikoli přebrus klasiky), načasuješ a osadíš dva horizontální dvou karby. Já použil Dell Ortho 40DHLA. Mno a nesmí se zapomenout na výfuk...atd. A taky se musíš smířit s brutální spotřebou.
Akorát jak jsem již psal, motor mi už rok neříká pane.
A "dle VFTS" podle toho, že VFTS byl soutěžáckej motor 1600ccm s výkonem 170koní.
Mno, odlehčíš a vyleštíš co se dá, uděláš takový ty klasický úpravy, pak uděláš nebo seženeš soutěžáckou hlavu s většíma ventilama a silnějšíma pružinama, praskneš na ni ostrou vačku se zvýšenýma zdvihama (nikoli přebrus klasiky), načasuješ a osadíš dva horizontální dvou karby. Já použil Dell Ortho 40DHLA. Mno a nesmí se zapomenout na výfuk...atd. A taky se musíš smířit s brutální spotřebou.
Akorát jak jsem již psal, motor mi už rok neříká pane.
A "dle VFTS" podle toho, že VFTS byl soutěžáckej motor 1600ccm s výkonem 170koní.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Když myslíš ... vím, že s fotek toho moc poznat není, ovšem kdyby jsi motor viděl naživo a věděl co vše s ním bylo dělané, určitě by jsi tvrdil něco jiného. Jako zatím všichni, s kterými jsem se o tom tehdá bavil a co tomu opravdu rozumí. Tím se tě ale nechci nijak dotknout.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
mam to cidelo na 17ce zhruba ve stejnych mistech jako mel vasek. po ohrati motoru v teplotach co jsou venku mi teplomer ukazuje cca 70°C na oleji, kdyz tomu davam a jedu v tockach neustale pod plynem jde k 90ti. uz mi to ukazovalo i 95°C.
lepsi fotku nemam
lepsi fotku nemam
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Co bys chtěl vidět. Normální špinavá práce, rach, křup, bum a bylo to tam. Z venku je ten motor nemlich stejnej. I výrobní číslo je stejný.
Startér od Magnetonu se svodama Janodob si nerozuměl, ale kladivo to srovnalo. Protočil se jeden šteft na slientbloku motoru, ale jinak naskočil prakticky na brnk. Stačilo jen pootočit předstihem a začal brumlat. Je to sirový, odlehčený a rozhádaný, ale to se snad časem trochu usadí a bude to sloužit.
Za pomoc při stavbě bych rád poděkoval spoustě lidem, co se na tom podíleli, ale ze všeho nejvíc asi Tomášovi Fuksovi za dnešní celodenní pomoc při instalaci motůrku a našemu králi za podělení se o zkušenosti a nějaké to know-how. Díky kluci.
Startér od Magnetonu se svodama Janodob si nerozuměl, ale kladivo to srovnalo. Protočil se jeden šteft na slientbloku motoru, ale jinak naskočil prakticky na brnk. Stačilo jen pootočit předstihem a začal brumlat. Je to sirový, odlehčený a rozhádaný, ale to se snad časem trochu usadí a bude to sloužit.
Za pomoc při stavbě bych rád poděkoval spoustě lidem, co se na tom podíleli, ale ze všeho nejvíc asi Tomášovi Fuksovi za dnešní celodenní pomoc při instalaci motůrku a našemu králi za podělení se o zkušenosti a nějaké to know-how. Díky kluci.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
což mi připomíná, že bych zase mohl pracovat na tom svým ... .Pája píše:... a našemu králi za podělení se o zkušenosti ...
Dílna, která mi opracuje hlavu je nalezena, jen "to" chce znovu přepočítat a zadat. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
-
- Příspěvky: 309
- Registrován: ned pro 11, 2005 20:05
- Bydliště: Chrast
- Kontaktovat uživatele:
Tak sem si včera vyměnil olej. Byl krásně šedo-stříbrnej. A když už sem byl u toho, tak sem si změřil tlaky ve válcích. 15-15-15-15 Na to, že má motor najeto 15 km a ostřejší vačku, tak se mi to zdá nebezpečně moc. Na druhou stranu, když vezmu v úvahu, že sem si kompresní prostor v hlavě i zářezy v pístech pro ventily dělal růčo, docela dobře se to sešlo. No uvidíme za jak dlouho se mi to rozsype...