BA3 2106 (1.7i) - on the roads
Moderátor: Moderátoři
... odpovede ...
To Jimmi: mala by to byť 06 a napovedá tomu hodne vecí. Skôr tam bola daná len maska z 03. Možno to tak nevypadá, ale času to zabralo hodne no ...
To Saynerm: ja tam tú 1.7i už mám namontovanú a aj mi pekne funguje, počkaj chvíľu aj to tu zdokumentujem ...
To Jelen: Dík. A je to tak ako hovoríš, je tam proste len maska z 03 a nemaj strach, pôjde tam trošku upravená maska z 06
To mayo456: Dík. Tiež dúfam, že sa mi táto práca vyplatí . Btw. s elektródou by si takéto zváranie robil donekonečna, ide to strašne zle. Skúšal som ...
To Laďuša: nie je to nič ťažké. S CO2 je radosť zvárať, chce to trošku potrénovať ale potom to už ide samo ...
To Pavel V.: Dík. Stačí trošku tréningu a vyvaríš si žigulika sám. Smelo do toho ...
To Cory: až na malé pokusy na kúskoch plechu, som sa s tým učil i ja zvárať priamo na aute ...
To Vašátor: Dík ...
To ger007: Vďaka a dúfam s tebou ...
To Saynerm: ja tam tú 1.7i už mám namontovanú a aj mi pekne funguje, počkaj chvíľu aj to tu zdokumentujem ...
To Jelen: Dík. A je to tak ako hovoríš, je tam proste len maska z 03 a nemaj strach, pôjde tam trošku upravená maska z 06
To mayo456: Dík. Tiež dúfam, že sa mi táto práca vyplatí . Btw. s elektródou by si takéto zváranie robil donekonečna, ide to strašne zle. Skúšal som ...
To Laďuša: nie je to nič ťažké. S CO2 je radosť zvárať, chce to trošku potrénovať ale potom to už ide samo ...
To Pavel V.: Dík. Stačí trošku tréningu a vyvaríš si žigulika sám. Smelo do toho ...
To Cory: až na malé pokusy na kúskoch plechu, som sa s tým učil i ja zvárať priamo na aute ...
To Vašátor: Dík ...
To ger007: Vďaka a dúfam s tebou ...
Kedysi dávno, bol raz jeden kartón vodky, nepochopený tesár a kváder železa.Viete čo vzniklo? Ano ... LADA
FLICK FLICKING FLICKERS
žiguli SUxXx
FLICK FLICKING FLICKERS
žiguli SUxXx
... zvárame ďalej
No tak, ďalšie z častí ktoré som zdokumentoval po prevarení. Samozrejme bolo ich omnoho viac, no už ma nebavilo to fotiť
- Přílohy
Kedysi dávno, bol raz jeden kartón vodky, nepochopený tesár a kváder železa.Viete čo vzniklo? Ano ... LADA
FLICK FLICKING FLICKERS
žiguli SUxXx
FLICK FLICKING FLICKERS
žiguli SUxXx
... ja ...
No, ja v práci s najpotrebnejším náradím - kladivom ...
Kedysi dávno, bol raz jeden kartón vodky, nepochopený tesár a kváder železa.Viete čo vzniklo? Ano ... LADA
FLICK FLICKING FLICKERS
žiguli SUxXx
FLICK FLICKING FLICKERS
žiguli SUxXx
.. zrepairovaný podvozok ..
Ďalšie z dôležitých miest, ktoré boli prevarené sú "L-ká" pod nohami jazdca a spolujazdca vpredu kde je i umiestnený držiak na hever. Staré časti boli vypílené a nahradené novými plechmi. Taktiež iné z ďalších mnoho dier som vyvaril. Nasledovalo očistenie novo prevarených miest ale a následný nástrek základnou farbou. Taktiež pôvodný gumo-asfalt bol očistený od blata a iného bordelu. Na to som rovno aplikoval "gumo-asfalt" na podvozky značky "presto". Dutiny som sa snažil kvalitne vystriekať prípravkom RESISTIN. Dúfam, že sa mi takáto práca a investícia vyplatila a podvozok nejaký ten čas vydrží .
Nasledovalo nasadenie plastových podbehov, ktoré som uchytil pomocou nitov. Keďže asi mnohý z Vás vedia aké to je nasadzovať ich a často krát vôbec nechcú pasovať. Ja som si pomohol teplovzdušnou pištoľou a vcelku to šlo.
Taktiež som povymieňal niektoré z čapov na riadení, keďže niektoré z nich už boli dostatočne vybité. Vymenil som aj zadnú hadičku na brzdovú kvapalinu (bola už dosť popraskaná) a skontroloval brzdové platničky (boli vcelku v poriadku). Taktiež bolo vymenené brzdové lanko od ručnej brzdy za nové a kontrolou prešli aj zadné brzdové bubny (na jednom trošku slzil piestik -> bude treba časom vymeniť ).
Ďalšie foto onedlho ...
slama
Nasledovalo nasadenie plastových podbehov, ktoré som uchytil pomocou nitov. Keďže asi mnohý z Vás vedia aké to je nasadzovať ich a často krát vôbec nechcú pasovať. Ja som si pomohol teplovzdušnou pištoľou a vcelku to šlo.
Taktiež som povymieňal niektoré z čapov na riadení, keďže niektoré z nich už boli dostatočne vybité. Vymenil som aj zadnú hadičku na brzdovú kvapalinu (bola už dosť popraskaná) a skontroloval brzdové platničky (boli vcelku v poriadku). Taktiež bolo vymenené brzdové lanko od ručnej brzdy za nové a kontrolou prešli aj zadné brzdové bubny (na jednom trošku slzil piestik -> bude treba časom vymeniť ).
Ďalšie foto onedlho ...
slama
Kedysi dávno, bol raz jeden kartón vodky, nepochopený tesár a kváder železa.Viete čo vzniklo? Ano ... LADA
FLICK FLICKING FLICKERS
žiguli SUxXx
FLICK FLICKING FLICKERS
žiguli SUxXx
no zacina to vizerat celkom dobre Inak tu elektrodu som uviedol ako priklad typu mozneho zvarovania.nebolo to myslene ze s elektrodou by som chcel vyvarat auto.To by som ani v zivote neskusal
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Hodně dobrá práce rád se dívám na takové fotky mě to pak taky motivuje k dalším činům (akorát neví jestli byl dobrý nápad nýtovat hlavně přední plastové podběhy co si jenom tak matně vzpomínám já je za rok co je mám asi desetkrát sundával )
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Koukám, že to bereš opravdu od podlahy . Jen tak dál
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
... príprava na uloženie motora ...
Starý 1.5 motor sme vybrali, priestor okolo motora som najprv odmastnil, následne odstránil nedržiace vrstvy farby (niekto, kto to prestriekaval pred tým to striekal na mastný podklad a farba nedržala). Prebrúsil a nasledoval nástrek základnou farbou (viz. foto). Samozrejme potom nasledovala vrchná čierna farba a priestor pre nového 1.7 tátoša bol pripravený.
Motor som taktiež najprv poriadne očistil, následne prebehla kontrola rozvodovej reťaze, v alternátore boli vymenené ložiská (uhlíky boli v poriadku). Nasledoval nástrek krytu hlavy motora.
Taktiež sa mi podarilo zohnať tento výfuk (tuším LADA sport, alebo také niečo to je, ak nie tak ma opravte). Zvody boli nedávno menené a tak spolu s 2 časťou výfuku dostali náter silikónovou farbou na výfuky.
To Puhi, Kopr, rosta: Díky páni za podporu. Btw. nejak nevidím dôvod dávať predné podbehy dolu, ale možno na to prídem ...
Motor som taktiež najprv poriadne očistil, následne prebehla kontrola rozvodovej reťaze, v alternátore boli vymenené ložiská (uhlíky boli v poriadku). Nasledoval nástrek krytu hlavy motora.
Taktiež sa mi podarilo zohnať tento výfuk (tuším LADA sport, alebo také niečo to je, ak nie tak ma opravte). Zvody boli nedávno menené a tak spolu s 2 časťou výfuku dostali náter silikónovou farbou na výfuky.
To Puhi, Kopr, rosta: Díky páni za podporu. Btw. nejak nevidím dôvod dávať predné podbehy dolu, ale možno na to prídem ...
Kedysi dávno, bol raz jeden kartón vodky, nepochopený tesár a kváder železa.Viete čo vzniklo? Ano ... LADA
FLICK FLICKING FLICKERS
žiguli SUxXx
FLICK FLICKING FLICKERS
žiguli SUxXx
... elektrika ...
No a pomocou týchto obrázkov (pôvodne tu odtiaľto, teda z fóra ladaklubu) som skladal kabeláž k motoru keďže som ju dostal v hodne posekanom stave . Bývalý majiteľ motora sa s tým nepáral a strihal káble kde sa dalo a tak bolo to trošku trápenia, ale nakoniec sa mi podarilo dať komplet elektriku dokopy. Zapojil som komplet všetko, teda až na snímač otáčok z prevodovky keďže ten tam ani nebol.
Kedysi dávno, bol raz jeden kartón vodky, nepochopený tesár a kváder železa.Viete čo vzniklo? Ano ... LADA
FLICK FLICKING FLICKERS
žiguli SUxXx
FLICK FLICKING FLICKERS
žiguli SUxXx
... naložený a spojazdnený motor ...
A takto to vypadadalo po naložení motora a ostatných vecí, ktoré tam patria. Samozrejme bolo treba upraviť pár vecí. Napríklad bolo treba prerobiť páčkové ovládanie ( kedysi od karburátoru) na lankové a ešte pár drobností ale nič čo by sa nedalo zvládnuť . Motor bol pôvodne z LADA 21044i v dobrom stave a tak motor bez väčších problémov pekne naskočil tuším na 4 otočenie kľúčika (ešte boli prázdne palivové trubičky/hadice, tak chvíľku trvalo kým čerpadlo natlačilo dostatok benzínu ). No potom som bol milo prekvapený a motor vrčí naozaj pekne. taktiež už som to bol trošku prevetrať a ide to slušne .
Palilvovú nádrž som nechal pôvodnú a do nej som spravil ďaší otvor na držiak čerpadla. Ten som taktiež musel trošku upraviť, keďže ten bol pôvodne z niváckej nádrže (čiže plochej). Následne som doňho umiestnil staré čerpadlo (taktiež zo spomínanej nivy) lenže bolo nefunkčné. A tak som si objednal nové čerpadlo. Po dlhom dohadovaní s predajcom či je to na 1.7i mi stále tvrdil, že je to ono. Avšak keď mi zásielka prišla a ja som balíček otvoril čakalo ma nemilé prekvapenie v podobe nevhodných parametrov čerpadla (tlak 3,5 baru - teda pre 4 bodové vstrekovanie). Tu na fóre som sa dočítal, že jednobodové vsrekovanie potrebuje menší tlak. A tak som to poriešil jednoduchou pomôckou a to tak, že som do obvodu pre čerpadlo zapojil výkonový odpor, čím sa výkon čerpadla znížil približne na 1/3 čo by malo odpovedať hodnotám potrebným pre 1.7i. Ak budete chcieť, tak môžem neskôr pridať aj foto nádrže.
Tak a nadnes by to je všetko. Onedlho ďalšie pokračovanie ...
slama
Palilvovú nádrž som nechal pôvodnú a do nej som spravil ďaší otvor na držiak čerpadla. Ten som taktiež musel trošku upraviť, keďže ten bol pôvodne z niváckej nádrže (čiže plochej). Následne som doňho umiestnil staré čerpadlo (taktiež zo spomínanej nivy) lenže bolo nefunkčné. A tak som si objednal nové čerpadlo. Po dlhom dohadovaní s predajcom či je to na 1.7i mi stále tvrdil, že je to ono. Avšak keď mi zásielka prišla a ja som balíček otvoril čakalo ma nemilé prekvapenie v podobe nevhodných parametrov čerpadla (tlak 3,5 baru - teda pre 4 bodové vstrekovanie). Tu na fóre som sa dočítal, že jednobodové vsrekovanie potrebuje menší tlak. A tak som to poriešil jednoduchou pomôckou a to tak, že som do obvodu pre čerpadlo zapojil výkonový odpor, čím sa výkon čerpadla znížil približne na 1/3 čo by malo odpovedať hodnotám potrebným pre 1.7i. Ak budete chcieť, tak môžem neskôr pridať aj foto nádrže.
Tak a nadnes by to je všetko. Onedlho ďalšie pokračovanie ...
slama
Kedysi dávno, bol raz jeden kartón vodky, nepochopený tesár a kváder železa.Viete čo vzniklo? Ano ... LADA
FLICK FLICKING FLICKERS
žiguli SUxXx
FLICK FLICKING FLICKERS
žiguli SUxXx