Majova Sámoška - Koniec

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

Spravne. Reinkarnacia bude hlavne az ked bude cas, priestor a tie peniaze tiez. Lebo momentalne je to tak, ze nema ani to co mam, kde parkovat :mrgreen:
Este aj tu havarovanu kastlu mam furt doma :oops:

Ale kedze mi to neda, pomaly som sa aj do Samary pustil. Uz som vymenil brzdove hadice, kolesa prehodil ako maju byt, vycistil karburator lebo v nom bol strasny humus - inak je to AXTEC a vyzera ze zatial funkcny - spotreba benzninu je pod 7l a plynu pod 9. Teda plyn je kapitola sama o sebe, budem to musiet cele prerobit, zatial som prerobil len plnenie, ale ani elektormag. ventil v motorovom priestore 100percentne nedrzi a furt tam citit plyn v karburatore. Prirubu uz dostal z Orecha a maximalka je hned o 20km vyssie :mrgreen:
A vcera som sa pustil do interieru, zatial:
Obrázek Obrázek
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Nechci tě moc navádět, ale nepřemejšlels taky o implementaci nějaké 1,7i do samary. Na převodovku a uchycení ke kastli by padla bez problému. Akorát ty trubky na vodu alternátor a pravá polousa :roll: nevím, jestli by se to spolu nehádalo, ale mít pod kapotou tak o 10 - 15kW na tak lehkým autě je lákavé... :D
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

to neni problem - staci vymenit kliku za 80ku ;) blok zostava :mrgreen:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
FOMA
Příspěvky: 2193
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

2106 from austria

Příspěvek od FOMA »

príděš s nou do Jedovnic?
Uživatelský avatar
Tommel
Příspěvky: 3265
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommel »

Do Jedovnic musí Nivou :roll: :wink: 8)
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

tak. Touto pojdem na jarny zraz :mrgreen:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Trevor
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Trevor »

no tak stym tak hadam na jarne upratovanie do kovosrotu :D
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

ty aby si si neodpustil blbe pripomienky :mrgreen:

radsej rychlo naval to MPIcko
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
OndrejGTi
Příspěvky: 125
Registrován: sob pro 03, 2005 14:49
Bydliště: Zilina,Trstena

Příspěvek od OndrejGTi »

Štěpán Getsko píše:Nechci tě moc navádět, ale nepřemejšlels taky o implementaci nějaké 1,7i do samary. Na převodovku a uchycení ke kastli by padla bez problému.
Naisto tam sadne? Vsak pozdlzne a priecne ulozenie motora s prevodovkou byva uplne odlisne riesene.
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

OndrejGTi píše:
Štěpán Getsko píše:Nechci tě moc navádět, ale nepřemejšlels taky o implementaci nějaké 1,7i do samary. Na převodovku a uchycení ke kastli by padla bez problému.
Naisto tam sadne? Vsak pozdlzne a priecne ulozenie motora s prevodovkou byva uplne odlisne riesene.
Odlišné řešení jj, ale na samarácký převodovce ( mimochodem je uchycená ve dvou silenblocích ) je schválně pro jedno oko pro uchycení k bloku válvu navíc. A motor se upevňuje jen na jednom silenbloku, kterej je hned pod chladičem. Jedinej problém by byl asi ve výfuku, karburátoru, trubkách chlazení a možná i alternátoru, kterej by byl nebezpečně blízko k pravý poloose. Osobně si myslím, že by to šlo, akorát nevím, jestli by nebylo jednodusší a lepší tam hodit nějakou 1.6 16V z Priory... :D
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

altik na opacnej strane a mnoho dalsich drobnosti...
to uz radsej dvojliter z fiata :mrgreen:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Trevor
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Trevor »

no neviem ci favorit je stavany na tak velky motor :? :D :roll: :wink: :?: :!:
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Uživatelský avatar
Tommel
Příspěvky: 3265
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommel »

:laughing3: :notworthy: :angel9: ale tak ve Favu jsem viděl na vlastni oči motor 2,0 8V z Kadetta GSi :lol: tak proč ne 2,0 z Fiatu :wink:
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

vás zabije :lol:
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

nechaj ich, skodovkari su neznali, kazdu chvilu nejakemu vysvetlujem ze to neni Favorit.
ale dam spravit na zadne okno nieco taketo:

Oznam pre skodovkarov:
Ja nie som Favorit, ja som Lada Samara.
Som krajsia, rychlejsia a bola som tu skor, nez sa Bertone naucil kreslit
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“