Majova Sámoška - Koniec
Moderátor: Moderátoři
Spravne. Reinkarnacia bude hlavne az ked bude cas, priestor a tie peniaze tiez. Lebo momentalne je to tak, ze nema ani to co mam, kde parkovat
Este aj tu havarovanu kastlu mam furt doma
Ale kedze mi to neda, pomaly som sa aj do Samary pustil. Uz som vymenil brzdove hadice, kolesa prehodil ako maju byt, vycistil karburator lebo v nom bol strasny humus - inak je to AXTEC a vyzera ze zatial funkcny - spotreba benzninu je pod 7l a plynu pod 9. Teda plyn je kapitola sama o sebe, budem to musiet cele prerobit, zatial som prerobil len plnenie, ale ani elektormag. ventil v motorovom priestore 100percentne nedrzi a furt tam citit plyn v karburatore. Prirubu uz dostal z Orecha a maximalka je hned o 20km vyssie
A vcera som sa pustil do interieru, zatial:
Este aj tu havarovanu kastlu mam furt doma
Ale kedze mi to neda, pomaly som sa aj do Samary pustil. Uz som vymenil brzdove hadice, kolesa prehodil ako maju byt, vycistil karburator lebo v nom bol strasny humus - inak je to AXTEC a vyzera ze zatial funkcny - spotreba benzninu je pod 7l a plynu pod 9. Teda plyn je kapitola sama o sebe, budem to musiet cele prerobit, zatial som prerobil len plnenie, ale ani elektormag. ventil v motorovom priestore 100percentne nedrzi a furt tam citit plyn v karburatore. Prirubu uz dostal z Orecha a maximalka je hned o 20km vyssie
A vcera som sa pustil do interieru, zatial:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Nechci tě moc navádět, ale nepřemejšlels taky o implementaci nějaké 1,7i do samary. Na převodovku a uchycení ke kastli by padla bez problému. Akorát ty trubky na vodu alternátor a pravá polousa nevím, jestli by se to spolu nehádalo, ale mít pod kapotou tak o 10 - 15kW na tak lehkým autě je lákavé...
2106 from austria
príděš s nou do Jedovnic?
- Tommel
- Příspěvky: 3265
- Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
- Bydliště: Brno - HK
- Kontaktovat uživatele:
Do Jedovnic musí Nivou
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Odlišné řešení jj, ale na samarácký převodovce ( mimochodem je uchycená ve dvou silenblocích ) je schválně pro jedno oko pro uchycení k bloku válvu navíc. A motor se upevňuje jen na jednom silenbloku, kterej je hned pod chladičem. Jedinej problém by byl asi ve výfuku, karburátoru, trubkách chlazení a možná i alternátoru, kterej by byl nebezpečně blízko k pravý poloose. Osobně si myslím, že by to šlo, akorát nevím, jestli by nebylo jednodusší a lepší tam hodit nějakou 1.6 16V z Priory...OndrejGTi píše:Naisto tam sadne? Vsak pozdlzne a priecne ulozenie motora s prevodovkou byva uplne odlisne riesene.Štěpán Getsko píše:Nechci tě moc navádět, ale nepřemejšlels taky o implementaci nějaké 1,7i do samary. Na převodovku a uchycení ke kastli by padla bez problému.
- Tommel
- Příspěvky: 3265
- Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
- Bydliště: Brno - HK
- Kontaktovat uživatele:
ale tak ve Favu jsem viděl na vlastni oči motor 2,0 8V z Kadetta GSi tak proč ne 2,0 z Fiatu
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
nechaj ich, skodovkari su neznali, kazdu chvilu nejakemu vysvetlujem ze to neni Favorit.
ale dam spravit na zadne okno nieco taketo:
Oznam pre skodovkarov:
Ja nie som Favorit, ja som Lada Samara.
Som krajsia, rychlejsia a bola som tu skor, nez sa Bertone naucil kreslit
ale dam spravit na zadne okno nieco taketo:
Oznam pre skodovkarov:
Ja nie som Favorit, ja som Lada Samara.
Som krajsia, rychlejsia a bola som tu skor, nez sa Bertone naucil kreslit
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4