Přeběh pístu
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
Ano , ale je tam těsnění které tu štěrbinu vytvoří . Tahle diskuze vznikla jak je v tématu že má píst přeběh a tím zajíždí "skrz" těsnění k hlavě . V tomhle případě se musí vyfrézovat v hlavě ona štěrbina se sklonem ke středu spalovacího prostoru .Pája píše:Přece povrch komp. prostoru hlavy se skládá i z roviny, která je totožná s dosedací plochou celé hlavy, ne?
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Pájo, to co jsi vyfotil a poslal je standardní obrázek hlavy 21213 případně snížené uni-hlavy 21011-103XXXXXXX o 1,5 - 2 mm.
Standardní hlava 21011-103XXXXXXXXXX má (jak řekl Saša) už z výroby štěrbinu, která má sklon ke středu spalovacího prostoru. L.
Standardní hlava 21011-103XXXXXXXXXX má (jak řekl Saša) už z výroby štěrbinu, která má sklon ke středu spalovacího prostoru. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Taky se mi zdá, že ten tvar kapličky není dle seriového tvaru.
[ Komentář přidal: Luděk Musil: pá září 12, 2008 12:42 ]
To se Ti zdá správně .... Pája už začal "konstrukčně" "řádit" . L.
[ Komentář přidal: Luděk Musil: pá září 12, 2008 12:42 ]
To se Ti zdá správně .... Pája už začal "konstrukčně" "řádit" . L.
Naposledy upravil(a) Marek dne pát zář 12, 2008 11:42, celkem upraveno 1 x.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Polož si na hlavu (motoru) těsnění a díru pro píst omaluj na hlavu . Když má píst "přeběh" a jde krs těsnění tak se musí roviná plocha hlavy odfrézovat , aby tam vznikla ta mezera . (Mezi písten a hlavou).
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Nádhernej vše vysvětlující výkres, ale to, cos zakroužkoval, na hlavě mám i s milimetrovym schodem k rovině hlavy. A to, že mi lezl píst o 0,8mm z bloku na tomhle "svahu" nic nemění, takže se s tim nemusim crcat?
No stejně už sem to dal frézařovi, ať mi písty o 0,2mm olízne. Komprese klesne na 10,1:1, vzdálenost pístu od hlavy se zvětší na 0,4mm a trošku ulehčim ojnicím při tahání těhle větších a těžších pístů. Navíc při dalším zvyšováním komprese broušením hlavy by se ta antidetonační mezera neměla dostat svou výškou pod 0,4mm a s použitím těhle pístů by neměla bejt ani moc "hluboká(dlouhá)". Uff, to bylo dlouhý... Nemelu nějaký nesmysly?
No stejně už sem to dal frézařovi, ať mi písty o 0,2mm olízne. Komprese klesne na 10,1:1, vzdálenost pístu od hlavy se zvětší na 0,4mm a trošku ulehčim ojnicím při tahání těhle větších a těžších pístů. Navíc při dalším zvyšováním komprese broušením hlavy by se ta antidetonační mezera neměla dostat svou výškou pod 0,4mm a s použitím těhle pístů by neměla bejt ani moc "hluboká(dlouhá)". Uff, to bylo dlouhý... Nemelu nějaký nesmysly?
Tak mu to tam odnes ať Ti omluvou za to "lízne" blok .Pája píše:Můj slavnej frézař
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Tady máš správnou tuňáckou úpravu
http://zsiguli.hu/index.php?action=cikk&id=345
http://zsiguli.hu/index.php?action=cikk&id=345