Přeběh pístu
Moderátor: Moderátoři
Přeběh pístu
Zdravím klub našich velkých hlav.
Koupil sem si písty, co sou o 1,7mm od čepu nahoru vyšší než origo 2121(1,7i). S nedoběhem původních pístů 0,9mm vychází přeběh 0,8mm. S tloušťkou těsnění 1mm by se to do sebe mělo ještě o 0,2mm vejít. Myslíte, že může nastat nějakej problém, nebo to bude všecko v pohodě? Kompresní poměr mám v mezích...teoretocky.
Koupil sem si písty, co sou o 1,7mm od čepu nahoru vyšší než origo 2121(1,7i). S nedoběhem původních pístů 0,9mm vychází přeběh 0,8mm. S tloušťkou těsnění 1mm by se to do sebe mělo ještě o 0,2mm vejít. Myslíte, že může nastat nějakej problém, nebo to bude všecko v pohodě? Kompresní poměr mám v mezích...teoretocky.
nevyda.
Uz samotnych 0,2mm je dost riskantnych, ale co je najhorsie, ak tam das 1,7 vacku tak na 100percent sa to potka. Ostru tam samozrejme tiez ziadnu nedostanes. Jedine ze by to malo vybratie na ventily, co nejak nepredpokladam.
Uz samotnych 0,2mm je dost riskantnych, ale co je najhorsie, ak tam das 1,7 vacku tak na 100percent sa to potka. Ostru tam samozrejme tiez ziadnu nedostanes. Jedine ze by to malo vybratie na ventily, co nejak nepredpokladam.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Pro upřesnění (pokud si vzpomenu detailně o čem jsme to mluvili s Pájou po telefonu):
písty by měly být z nějaký Lancie a údajně mají obdobné vybrání (ale téměř přes celé dno pístu) jako 21213.
To Pája: byl by vhodný obrázek inkriminovaného pístu. L.
písty by měly být z nějaký Lancie a údajně mají obdobné vybrání (ale téměř přes celé dno pístu) jako 21213.
To Pája: byl by vhodný obrázek inkriminovaného pístu. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Jo tak pánovi se zachtělo T-pístů ??? Blahopřeju, po těch jsem pásl celé roky.....
Myslím, že ten chloupek navíc nic neznamená, protože to vybrání je dost velké (čímž se tam ventily nejspíš vejdou, pokud neplánuješ vačku s nápadně vyššími zdvihy).
S jakým kompresním poměrem počítáš (aspoň odhadem)???
Myslím, že ten chloupek navíc nic neznamená, protože to vybrání je dost velké (čímž se tam ventily nejspíš vejdou, pokud neplánuješ vačku s nápadně vyššími zdvihy).
S jakým kompresním poměrem počítáš (aspoň odhadem)???
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
U vačky pro motory 1,7i je rozdíl pouze ve zdvihu vaček sacích ventilů, a to o 0,5 mm. Výfukové vačky mají stejný zdvih jako klasický VH motorů s karburátorem.
To nejsou Téčka??? Vždyť pod spodním kroužkem je tělo pístu výrazně zúžené......... Nebo ten snímek zkresluje ?
To nejsou Téčka??? Vždyť pod spodním kroužkem je tělo pístu výrazně zúžené......... Nebo ten snímek zkresluje ?
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Minimalne o tych 0,08 maju vacsiu dieru aj ceske piesty Metaz do Lady, tiez som ten problem riesil....
Ja mam prebeh piestov 0,4mm u kombika a 0,1mm u Nivy, asi fakt riesime problemy ako na dizel fore
Ja mam prebeh piestov 0,4mm u kombika a 0,1mm u Nivy, asi fakt riesime problemy ako na dizel fore
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Je to prostor mezi pístem a hlavou v místě nejtěsnějšího přiblížení (obvykle okolo spalovacího prostoru) . Prostě když je píst v HÚ nesmí bejt nezera mezi písten a hlavou menší než (a teď mně opravte - nejsem si jist cca 0.3mm) .Pája píše:Antidetonační mezeru sem neřešil. Po pravdě pořádně nevim, co si pod tim představit...
Když je tato mezera menší dochází zde k detonačnímu hoření směsi (známé "cvrlikání") a velkému namáhání klikového mechanizmu . Může prasknout ojnice nebo klika .
Asi tak...určitě je tu někdo kdo to vysvětlí lépe .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!