No tak nic není vidět, zvuky stále stejné. Myslím, že je to posunuté o půl zubu. I když to nechápu. Pamatuješ, jak jsem najednou vyhrkl, že je to super? Od té doby jsme polohu měli zaaretovanou a stejně je to divné po zvuku. Ten zvuk bohužel nevychází od krytování ale z motoru. Od té doby co jsem přijel jsem s tím radši nikam nejel.Štěpán Getsko píše:No tak po komplimentech teď trošku vážnějc.
Rozvody jsme začali dělat v 18 hodin a zkončili ve 3 hodiny ráno. Asi 10 krát jsme přestavovali řemen na klikový řemenici a kvůli špatný kladce, nebo vlastní nepozornosti tmě a zbrklosti se nám nedařilo jednu ze dvou napínacích kladek dát do správný osový rovnoběžností s ostatnímy řemenicemi, takže nám furt nebezpečně vyjížděl řemen ven z řemenic. Pachtili jsme se pak s tím dalších asi 2 hodiny a nakonec se to jakž takž podařilo, ale i tak po asi 3 minutách běhu motorů se řemen posunul ven asi o 1mm nebo dva.
Jak to vypadá Aleši teďka s tím? Koukals na to? Zjistil jsi, co ti vytváří ty pravidelný zvuky? Je to ta spodní řemenice a spodní plastový krytování?
Radši s tím nejezdím a jakmile bude trochu času tak se nechám odtáhnout do servisu. Chtěl jsem to po praxi od tebe zkusit sám, ale nemám takové nářadí a sám si těžko budu dělat protitahy na vačce atd...
Děkuju každopádně moc Štěpánovi G. za pomoc a ochotu s rozvody a za jeho neuvěřitelnou trpělivost a hlavně za to, že mě v tom nenechal a TAK MOC MI POMOHL za podmínek, kde by se na to jiní vybodli. Vážím si toho a neuvěřitelně to oceňuji.
To Honza21061: Honzo, je to určitá zkušenost. Je to možná blbý takhle říct, ale dokud to auto pojede, nešáhnu tam ani na nic. Maximálně asi za 2000km vyměním olej a filtry. Jinak nebudu investovat. Pro mě je to už dost složitý auto a dělat na něm rozborku je i dost drahá sranda. Zůstanu si u Lady, tu si postupně udělám a budu jí mít jako hoby. Citrouše nechám sloužit na běžné ježdění.
To Peet: Chlape, chlape, já že všechno rozmontuju? No máš pravdu, ale znáš mě Prostě vždy si myslím, že věci nejsou takové, jak se zdají. Ale někdy se utnu. Časově dost nezvládám a budu si muset dodělat to co je rozvrtaný a nepřidělávat si další. Proto Citron jede do servisu. Aby byl ok a nemusím na něm trávit mládí. Pak si odkroutím praxi, a pokud to vyjde, budu hákes na chalupě, která taky potřebuje dodělat. Pak když mi zbyde tak týden až 14 dní po prázdninách, tak se vrhnu na Laděnku. Štěpán viděl aktuální stav a ví, že je to žalstné.