No tak nic není vidět, zvuky stále stejné. Myslím, že je to posunuté o půl zubu. I když to nechápu. Pamatuješ, jak jsem najednou vyhrkl, že je to super? Od té doby jsme polohu měli zaaretovanou a stejně je to divné po zvuku. Ten zvuk bohužel nevychází od krytování ale z motoru. Od té doby co jsem přijel jsem s tím radši nikam nejel.Štěpán Getsko píše:No tak po komplimentech teď trošku vážnějc.
Rozvody jsme začali dělat v 18 hodin a zkončili ve 3 hodiny ráno. Asi 10 krát jsme přestavovali řemen na klikový řemenici a kvůli špatný kladce, nebo vlastní nepozornosti tmě a zbrklosti se nám nedařilo jednu ze dvou napínacích kladek dát do správný osový rovnoběžností s ostatnímy řemenicemi, takže nám furt nebezpečně vyjížděl řemen ven z řemenic. Pachtili jsme se pak s tím dalších asi 2 hodiny a nakonec se to jakž takž podařilo, ale i tak po asi 3 minutách běhu motorů se řemen posunul ven asi o 1mm nebo dva.
Jak to vypadá Aleši teďka s tím? Koukals na to? Zjistil jsi, co ti vytváří ty pravidelný zvuky? Je to ta spodní řemenice a spodní plastový krytování?
Radši s tím nejezdím a jakmile bude trochu času tak se nechám odtáhnout do servisu. Chtěl jsem to po praxi od tebe zkusit sám, ale nemám takové nářadí a sám si těžko budu dělat protitahy na vačce atd...
Děkuju každopádně moc Štěpánovi G. za pomoc a ochotu s rozvody a za jeho neuvěřitelnou trpělivost a hlavně za to, že mě v tom nenechal a TAK MOC MI POMOHL za podmínek, kde by se na to jiní vybodli. Vážím si toho a neuvěřitelně to oceňuji.
To Honza21061: Honzo, je to určitá zkušenost. Je to možná blbý takhle říct, ale dokud to auto pojede, nešáhnu tam ani na nic. Maximálně asi za 2000km vyměním olej a filtry. Jinak nebudu investovat. Pro mě je to už dost složitý auto a dělat na něm rozborku je i dost drahá sranda. Zůstanu si u Lady, tu si postupně udělám a budu jí mít jako hoby. Citrouše nechám sloužit na běžné ježdění.
To Peet: Chlape, chlape, já že všechno rozmontuju? No máš pravdu, ale znáš mě

