Lada Turbo - Málo peněz, hodně muziky?

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

som rad
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

jeste to chrasteni ventilu, dali sme to na 0,20 jak si rikal a delalo to rachot jak prase, pak sem to hodil na 0,15, no je to tzrosku lepsi ale i tak dost hlasite, snad to nebude delat bordel
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Nevim sice kolik stupňů ti Čmelo nadělil, ale buď si jistej, že s ostřejší vačkou ti komprese trochu klesnou. Na ostrou vačku musíš mít kompresní poměr aspoň deset k jedný(podle ostrosti i víc), aby se ti vačka stala významným přínosem.
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

takze dnes opet projizdka, torchu jsem za jizdy hybal s predstihem, byl moc nizko... tak sem ho tak nejak zvysil, tak jak to jelo asi nejlepe.. motor se trosku ztisil, vyfuk se ztisil docela dost, kamos rikal ze je tichy a ozve se jen kdyz hodne slapnu na plyn v otackach... celkove motor docela ozivl, mozna se taky kvalitneji promichal 100oktas se zbytkem stareho benzinu.. zatim spokojenost.. co se tyce spotreby, nezda se mi ze by tozralo nejak extremne hodne, taky to predtim bralo 10-11l, myslim ze to ted nebude o moc horsi, smes na webru je nastavena predpisove podle knizky a spokojenost, podle mne by tam ta bohatost mela byt malinko vetsi, ale ted uz do toho vrtat nebudu. no uvidim jak dopadnu na sprintech v piestanech, tam se uvidi jak to teda ted jede :-)
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

jeste bych se vratil k třomu chrasteni ventilu, nevite nekdo cim by to mohlo byt zpusobeno? nemam z toho moc dobry pocit.. . tak me napadlo ze vlastne ta vacka je dost ostra, takze ventily se hodne rychle otviraji a hodne rychle zaviraji, nemohl by ten zvuk pochazet z mista ventil/sedlo? vule je 0,15 a ma byt 0,20..
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Yellow01
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Příspěvek od Yellow01 »

To, že je vačka ostrá neznamená, že ti zrychlí otvírání a zavírání ventilů. Ostrá vačka ti změní časování, otvírá dřív a zavírá později, takže se prodlouží doba, kdy je ventil otevřenej a tím umožní nasátí většího množství směsi. Možná by bylo lepší nechat si to seřídit od někoho kdo tomu rozumí, než ten motor odděláš, byla by to škoda. A seřizováním karburátoru podle knížky myslíš ten návod: "Šroub otáček povolte o 4 otáčky a šroub bohatosti o 5 otáček?"
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

sroub bohatosti o 5 otacek? trochu hodne ne.. . nepletes si karburatory? a to ze vacka je ostra podle mne znamena ze se otevira a zavira rychleji. samozdrejmne se meni i casovani.
Yellowe a jak by si ty prosimte nastavil karburator na prvni jizdu? mas nejakou fintu?
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Yellow01
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Příspěvek od Yellow01 »

Nějakej takovej prapodivnej návod jsem v knížce četl. Já jsem karburátor nastavoval poprvé tak jak mi řekl Marek a celkem se to povedlo, na sraz jsem jel se spotřebou 7-7,5 l/100km.
Nastavíš šroubem otáčky kolem 900, potom šroub bohatosti otvíráš nebo zavíráš až dosáhneš momentu, kdy má motor nejvyšší otáčky, pak začneš bohatost přiškrcovat až motor začne jít nepravidelně, kousek vrátíš a pak přidáš ještě 1/6 otáčky. Potom už jenom šroubem otáček snížíš volnoběh.
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Yellowe jenze to nastavujes na seriovem motoru, ten sem si taky celkem dobre nastavil, ted uz to je ale jinek facko :-)
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

a mimo to ty mi tady popisujes ozona ne? ja mam webra, tam je jsou jen otacky (doraz plynoveho tahelka) a bohatost smesi.. . .
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Petanek2101
Příspěvky: 1106
Registrován: sob bře 04, 2006 16:56
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petanek2101 »

von se jenom snaží machrovat :lol: :lol:
Mno a už je po bastlu,ať jsou mu hutě lehké.
Uživatelský avatar
Yellow01
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Příspěvek od Yellow01 »

Logicky se podle mě princip nastavení karburátoru sériovýho motoru a upravenýho motoru neliší, pořád nastavuješ 2 šrouby a posloucháš chod motoru. A pochybuju, že v knížce je návod na nastavení karburátoru na upraveným motoru. :idea:
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

A pochybuju, že v knížce je návod na nastavení karburátoru na upraveným motoru.
proto ti to pisu, uz si rozumime konecne :-D
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Yellow01 píše:pořád nastavuješ 2 šrouby a posloucháš chod motoru.
To je pravda ale ty šroubky nastavují jen volnoběžný systém a částečně "přechody".
Upravený motor vyžaduje obvykle i jiné "natryskování"
"Bohatost" směsi při jízdě je dána kombinací tryska,vzdušník a částečně hladina v plovákové komoře . A nesmíme zapomenout na sací trakt .(čistota filtru a odpory sání).
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Yellow01
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Příspěvek od Yellow01 »

A právě proto by si měl nechat ten motor seřídit a ne tam pořád něco cpát a štelovat to metodou "jak to nejlíp jede na sprintu". Ale toť pouze můj osobní názor, je to jeho auto...
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“