Lada Turbo - Málo peněz, hodně muziky?
Moderátor: Moderátoři
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
jeste to chrasteni ventilu, dali sme to na 0,20 jak si rikal a delalo to rachot jak prase, pak sem to hodil na 0,15, no je to tzrosku lepsi ale i tak dost hlasite, snad to nebude delat bordel
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
takze dnes opet projizdka, torchu jsem za jizdy hybal s predstihem, byl moc nizko... tak sem ho tak nejak zvysil, tak jak to jelo asi nejlepe.. motor se trosku ztisil, vyfuk se ztisil docela dost, kamos rikal ze je tichy a ozve se jen kdyz hodne slapnu na plyn v otackach... celkove motor docela ozivl, mozna se taky kvalitneji promichal 100oktas se zbytkem stareho benzinu.. zatim spokojenost.. co se tyce spotreby, nezda se mi ze by tozralo nejak extremne hodne, taky to predtim bralo 10-11l, myslim ze to ted nebude o moc horsi, smes na webru je nastavena predpisove podle knizky a spokojenost, podle mne by tam ta bohatost mela byt malinko vetsi, ale ted uz do toho vrtat nebudu. no uvidim jak dopadnu na sprintech v piestanech, tam se uvidi jak to teda ted jede
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
jeste bych se vratil k třomu chrasteni ventilu, nevite nekdo cim by to mohlo byt zpusobeno? nemam z toho moc dobry pocit.. . tak me napadlo ze vlastne ta vacka je dost ostra, takze ventily se hodne rychle otviraji a hodne rychle zaviraji, nemohl by ten zvuk pochazet z mista ventil/sedlo? vule je 0,15 a ma byt 0,20..
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
To, že je vačka ostrá neznamená, že ti zrychlí otvírání a zavírání ventilů. Ostrá vačka ti změní časování, otvírá dřív a zavírá později, takže se prodlouží doba, kdy je ventil otevřenej a tím umožní nasátí většího množství směsi. Možná by bylo lepší nechat si to seřídit od někoho kdo tomu rozumí, než ten motor odděláš, byla by to škoda. A seřizováním karburátoru podle knížky myslíš ten návod: "Šroub otáček povolte o 4 otáčky a šroub bohatosti o 5 otáček?"
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
sroub bohatosti o 5 otacek? trochu hodne ne.. . nepletes si karburatory? a to ze vacka je ostra podle mne znamena ze se otevira a zavira rychleji. samozdrejmne se meni i casovani.
Yellowe a jak by si ty prosimte nastavil karburator na prvni jizdu? mas nejakou fintu?
Yellowe a jak by si ty prosimte nastavil karburator na prvni jizdu? mas nejakou fintu?
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Nějakej takovej prapodivnej návod jsem v knížce četl. Já jsem karburátor nastavoval poprvé tak jak mi řekl Marek a celkem se to povedlo, na sraz jsem jel se spotřebou 7-7,5 l/100km.
Nastavíš šroubem otáčky kolem 900, potom šroub bohatosti otvíráš nebo zavíráš až dosáhneš momentu, kdy má motor nejvyšší otáčky, pak začneš bohatost přiškrcovat až motor začne jít nepravidelně, kousek vrátíš a pak přidáš ještě 1/6 otáčky. Potom už jenom šroubem otáček snížíš volnoběh.
Nastavíš šroubem otáčky kolem 900, potom šroub bohatosti otvíráš nebo zavíráš až dosáhneš momentu, kdy má motor nejvyšší otáčky, pak začneš bohatost přiškrcovat až motor začne jít nepravidelně, kousek vrátíš a pak přidáš ještě 1/6 otáčky. Potom už jenom šroubem otáček snížíš volnoběh.
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Yellowe jenze to nastavujes na seriovem motoru, ten sem si taky celkem dobre nastavil, ted uz to je ale jinek facko
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
a mimo to ty mi tady popisujes ozona ne? ja mam webra, tam je jsou jen otacky (doraz plynoveho tahelka) a bohatost smesi.. . .
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
- Petanek2101
- Příspěvky: 1106
- Registrován: sob bře 04, 2006 16:56
- Bydliště: Trutnov
- Kontaktovat uživatele:
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
proto ti to pisu, uz si rozumime konecneA pochybuju, že v knížce je návod na nastavení karburátoru na upraveným motoru.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
To je pravda ale ty šroubky nastavují jen volnoběžný systém a částečně "přechody".Yellow01 píše:pořád nastavuješ 2 šrouby a posloucháš chod motoru.
Upravený motor vyžaduje obvykle i jiné "natryskování"
"Bohatost" směsi při jízdě je dána kombinací tryska,vzdušník a částečně hladina v plovákové komoře . A nesmíme zapomenout na sací trakt .(čistota filtru a odpory sání).
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!