celokovové tesnění pod hlavu + menší kompresní poměr
Moderátor: Moderátoři
- Martin-MTX
- Příspěvky: 481
- Registrován: stř lis 08, 2006 18:32
- Bydliště: Mělník
- Kontaktovat uživatele:
celokovové tesnění pod hlavu + menší kompresní poměr
prosím, nevíte kde bych sehnal celokovové tesnění pod hlavu na 1500 motor?
dále jestli někdo neví, kdo by mi snížil kompresní poměr na přibližně 7.5:1 nechce se mi do toho jít metodou pokus/omyl..
Muhahaha, to sem zase dostal nápad
Díky
dále jestli někdo neví, kdo by mi snížil kompresní poměr na přibližně 7.5:1 nechce se mi do toho jít metodou pokus/omyl..
Muhahaha, to sem zase dostal nápad
Díky
LADA 1600MTX Rallye Team
http://ladamtx.cz/
http://ladamtx.cz/
- Martin-MTX
- Příspěvky: 481
- Registrován: stř lis 08, 2006 18:32
- Bydliště: Mělník
- Kontaktovat uživatele:
jo, už nad tim přemyšlim dost dlouho a vypada to, že by to tohle léto mohlo konečně vyjít...
LADA 1600MTX Rallye Team
http://ladamtx.cz/
http://ladamtx.cz/
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Můžeš, prosím, upřesnit, co to má být resp. jak to má vypadat?Martin-R9 píše: ... celokovové tesnění pod hlavu na 1500 motor ...
Já zatím viděl těsnění z klingeritu a oplechované namáhané části, ale celokovoé ....
L.
PS: pokud by jsi chtěl něco speciálního, tak v sekci Firmy a kontakty něco určitě najdeš
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Já bych těsnění řešil jinak - lépe než kovovým těsněním. Mívaly to třeba soutěžní vozy Škoda 130LR. Použil bych seriové těsnění a kovové kruhy utěsňující kompresní prostor bych vypáral. Do bloku bych kolem válců nechal zafrézovat drážky a do nich vložil vyžíhané měděné kroužky. Po dotažení hlavy měď utěsní spalovací prostory tak, že neexistuje tlak, který by to prostřelil (ani turbo z Tatry............).
Snížit kompresní poměr lze třeba právě vhodně zvolenou výškou těsnění hlavy. Pokud však použiješ metodu, o které tu píšu (tedy seriové těsnění), lze upravit kompresní prostor v hlavě pomocí nějaké šablony (dá se navrhnout) - například rozšířit oválný tvar prostoru a podobně (možností je mnoho).
Snížit kompresní poměr lze třeba právě vhodně zvolenou výškou těsnění hlavy. Pokud však použiješ metodu, o které tu píšu (tedy seriové těsnění), lze upravit kompresní prostor v hlavě pomocí nějaké šablony (dá se navrhnout) - například rozšířit oválný tvar prostoru a podobně (možností je mnoho).
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
- Martin-MTX
- Příspěvky: 481
- Registrován: stř lis 08, 2006 18:32
- Bydliště: Mělník
- Kontaktovat uživatele:
Díky za všechny vaše rady...
našel jsem firmu (www.kalina.cz) který se zabývá výrobou tesnění na zakázku...
Po telefonánutu jsem se rozhodl, že zkusím tesnění, které je prakticky klasické ale shora a sdola obalené plechem a je od nich. Řikali, že s timhle tesněnim byvaj obyčejně lidi spokojeni, že je dost pevné a zároveň není tak velké riziko jako u komplet celokovového lisovaného z více plechů, že jakakoliv chybička v podobě nerovnosti hlavy (tu samozřejmě srovnám) nebo bloku má následek podfouknutí, protože je samo o sobě velice tvrdé.
Další důvod je ten, že se přeci jen pouštím do nečeho, co nevím jesli bude fungovat, takže jeho cena (cca 500,-) je uplně super.. Až mi to pojede, tak bych řešil eventuelně jiné lepší tesnění, pokud by tohle opravdu nestačilo (ale ujišťovali mě, že to šílenci dávaj na přeplňovany favority a sou s nim spokojeny)
Dále bych se Vás zeptal, jesli by si tady někdo nestřelil od boku, jak vysoké tesnění si mam nechat vyrobit abych trošku snížil kompresní poměr a nemusel vybírat tu hlavu, opravdu totiž nevím jak moc ji mam vybrat...
Nerad bych totiž celý den vybíral hlavu, pak ji tam nasadil a zjistil, že se to buď vůbec nezměnilo, nebo sem někde u 5:1
Zítra si snad konečně přivezu turbíčko, karburátor Solex 32 DIS (můj oblíbený, mám ho i v Renaultu) a komplet hadice a další věci, tak sem zvědavej, jak to dopadne
našel jsem firmu (www.kalina.cz) který se zabývá výrobou tesnění na zakázku...
Po telefonánutu jsem se rozhodl, že zkusím tesnění, které je prakticky klasické ale shora a sdola obalené plechem a je od nich. Řikali, že s timhle tesněnim byvaj obyčejně lidi spokojeni, že je dost pevné a zároveň není tak velké riziko jako u komplet celokovového lisovaného z více plechů, že jakakoliv chybička v podobě nerovnosti hlavy (tu samozřejmě srovnám) nebo bloku má následek podfouknutí, protože je samo o sobě velice tvrdé.
Další důvod je ten, že se přeci jen pouštím do nečeho, co nevím jesli bude fungovat, takže jeho cena (cca 500,-) je uplně super.. Až mi to pojede, tak bych řešil eventuelně jiné lepší tesnění, pokud by tohle opravdu nestačilo (ale ujišťovali mě, že to šílenci dávaj na přeplňovany favority a sou s nim spokojeny)
Dále bych se Vás zeptal, jesli by si tady někdo nestřelil od boku, jak vysoké tesnění si mam nechat vyrobit abych trošku snížil kompresní poměr a nemusel vybírat tu hlavu, opravdu totiž nevím jak moc ji mam vybrat...
Nerad bych totiž celý den vybíral hlavu, pak ji tam nasadil a zjistil, že se to buď vůbec nezměnilo, nebo sem někde u 5:1
Zítra si snad konečně přivezu turbíčko, karburátor Solex 32 DIS (můj oblíbený, mám ho i v Renaultu) a komplet hadice a další věci, tak sem zvědavej, jak to dopadne
LADA 1600MTX Rallye Team
http://ladamtx.cz/
http://ladamtx.cz/
Výška těsnění (tedy jeho tloušťka, aby zase nějací rejpalové nepindali, že se blbě vyjadřuju) musí být o 1,2 - 1,4 mm větší než seriové těsnění. Pak jsi na kompresním poměru 7,5 : 1 až 7,6 : 1.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Marek píše:(tedy jeho tloušťka, aby zase nějací rejpalové nepindali, že se blbě vyjadřuju)
Marek píše: A pokud jsi Mirku999 měl dotaz na průměr obložení, pak se vyjadřuj přesně, buď tak laskav.
mimochodem, tak pekny auto a je tak zbastleny tou cernou maskou a hroznejma poklicema a ty blinkry, no skoda mluvit. fuj
Calling name Bastl One
Calling name Bastl One
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
firma Merako se se specializuje na motorova a jina tesneni... delaji napr: na veterany, traktory, zavodaky atd.. uz sem se s nima zkontaktoval, nebyl by to problem, max. vyska tesneni je 2,4mm...
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn