Ukazovatel paliva

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
mtx
Příspěvky: 96
Registrován: pon říj 02, 2006 21:05
Bydliště: Martin

Ukazovatel paliva

Příspěvek od mtx »

Skusal uz niekto to sproste lietanie rucicky ustálit??? Lezie mi to na nervy, lieta jak drbnuta!
Nejakym kondikom alebo jednoduchym obvodom??
Diky za napady!
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Eletricky to nepude , pokud není vada v snímači hladiny a dělá to jen "šplouchání" benzínu pomůže jedině přepáška v nádrži .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Kewint
Příspěvky: 1683
Registrován: stř kvě 02, 2007 13:05
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kewint »

mám novej plovák přímo z Krče na 07 a dělá to taky sice míň jak u 05 kde je starej,ale dělá to jsou to milimetry sem a tam :)
Lada 2105-rv.1984,1.3-v GO
Lada 2107,LPG,1,7i,5kvalt
Škoda Forman-1993
Člen LKCS
MÍSTO PORSCHE JEZDÍM LADOU , OBČAS V LÉTĚ SVEZU MLADOU !!
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9397
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Spíš bych to viděl na budík. Jak tu už bylo několikráte rozebíráno, spoustě lidí, včetně mě, rafička nelítá skoro vůbec.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12129
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Mě lítá strašně.....natankuju do plna - ukazuje plno....no a přejedu půl republiky a je na nule..... co s tim? :finga:
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3826
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

Laďuša píše:Mě lítá strašně.....natankuju do plna - ukazuje plno....no a přejedu půl republiky a je na nule..... co s tim? :finga:
Víš co by Ti řekl Honza ? :P V Tvém případě je to tím, že tak piješ pivo :lol:

[ Komentář přidal: Vašátor: po květen 26, 2008 21:41 ]
A co na to řekně moderátor? ...
popest
Příspěvky: 361
Registrován: úte led 09, 2007 18:37
Bydliště: Žatec

Příspěvek od popest »

Řešilo no.... a taky se došlo k závěru, že prostě na hranatých lítá víc. Řešení bych viděl v koupi snímače tlaku... Dělá to VW a další, stojí ale kolem 700. Pak budík a je to čistě elektronický bez lítání.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10570
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Já také neřeším lítání ručičky palivoměru. Stačí, že nesvítí "hladový voko".
Jsou mnohem důležitější věci, které musím za jízdy sledovat (a popravdě: palubní přístroje se v této frontě krčí někde vzadu). L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Petr HC »

To, že u některých vozů „létá“ ručka palivoměru méně a u některých více (pokud je v pořádku snimač v nádrži) je způsobeno tím, že se používají dva měřící systémy magnetoelektrický a tepelný (ten je mnohem klidnější) . Pokud není v pořádku běžec reostatu ( snimače) v nádrži (je opotřeben nebo má malý přítlak k odporové dráze ) event. je zoxidována dráha reostatu ručka chaoticky cuká . Oxidy z dráhy lze odstranit tvrdou gumou na gumování – ne smirkem . Přítlak lze obnovit přihnutím běžce (s citem) ,vydřený běžec připájením nové kontaktní plošky – nejlépe fosforbronzový plíšek .
Miči

Příspěvek od Miči »

Ani tak mě nesere, že ručička lítá, jako že se nevrací zpátky... Nejhorší je to v kopci z Jihlavy do Příseky (pro neznalé asi 3-4km do pořádnýho kopce), když podkopcem kopnete za dva, v kopci kopnete trojku a stojíte na podlaze tak ten svinskej palivoměr se za ten kopec posune o šířku rafiky k nule strašnej pocit - hotovej úbytek paliva online...Ovšem pokud není protivítr tak na kopci je na tachecu 105km/h -1,3ozon (reál), naše felda 1,3mpi 50kw tam dá 112km/h. Zase ten pocit stojí za to, když některý káry na ladu nestačej, obvykle sračky jako fabie HTP mají smůlu, ikdyž teď ty nový fabky už nám asi dají na prdel...

jinak na to létání rafiky má kámoš stoprocentní řešení: vyhoďte palivoměr a vytáhněte si jenom kontrolku hladovýho voka na palubku - má to výhody nenervuje vás ten úbytek paliva online...
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

:koko: :hrob:
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Dobi
Příspěvky: 127
Registrován: ned led 01, 2006 18:39
Bydliště: Sezimovo Ústí

Příspěvek od Dobi »

Zastávám Luďkovu filozofii. :lol: Krom toho, je asi u každého Ladysty možná trochu jiný pohled na " lítání" ručičky. Jinak onehdá, když jsem přemisťoval 05 z Kolína na Sezimák a ručička se prsila na 1/2 nádrže ( vzdálenost cca 100km ), jsem již od Ml. Vožice trnul :shock: , jestli nebudu muset tlačit. Prostě najednou ručička letěla dolů hlava nehlava. Později jsem si oveřil, že to je u obou aut ( 05 a 053 ) prakticky stejné. Ručička se poměrně dlouho " placatí na 1/2 a pak vezme poměrně rychle draka k nule. Může to být mmj. také dáno tvarem nádrže a jestli je průběh lineární nebo ne mě už nějak neštve a lítání ručičky považuji za přiměřené, rozhodně nijak tragické. :wink:
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Ja mam v 05 budik z 03. rucicka rychlo leti k polovici, tam sa zastavi a stoji a potom zasa uteka prec a zastavi sa na nule. Vtedy zacne blikat hladove oko. Ked mi rucicka ukazuje polovicu, tak v nadrzi mam nieco okolo 27 litrov.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Miči

Příspěvek od Miči »

Je fakt, že ten profil nádrže umí docela vyděsit... člověk si říká dobrý nic to nebere a najednou rafička na nule...Ale toto dělá i felda, v polovině pohoda a najednou to padne na rezervu a je to v prdeli....
Odpovědět

Zpět na „Karoserie a ostatní“