Ukazovatel paliva
Moderátor: Moderátoři
Ukazovatel paliva
Skusal uz niekto to sproste lietanie rucicky ustálit??? Lezie mi to na nervy, lieta jak drbnuta!
Nejakym kondikom alebo jednoduchym obvodom??
Diky za napady!
Nejakym kondikom alebo jednoduchym obvodom??
Diky za napady!
Eletricky to nepude , pokud není vada v snímači hladiny a dělá to jen "šplouchání" benzínu pomůže jedině přepáška v nádrži .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Spíš bych to viděl na budík. Jak tu už bylo několikráte rozebíráno, spoustě lidí, včetně mě, rafička nelítá skoro vůbec.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Mě lítá strašně.....natankuju do plna - ukazuje plno....no a přejedu půl republiky a je na nule..... co s tim?
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Já také neřeším lítání ručičky palivoměru. Stačí, že nesvítí "hladový voko".
Jsou mnohem důležitější věci, které musím za jízdy sledovat (a popravdě: palubní přístroje se v této frontě krčí někde vzadu). L.
Jsou mnohem důležitější věci, které musím za jízdy sledovat (a popravdě: palubní přístroje se v této frontě krčí někde vzadu). L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
To, že u některých vozů „létá“ ručka palivoměru méně a u některých více (pokud je v pořádku snimač v nádrži) je způsobeno tím, že se používají dva měřící systémy magnetoelektrický a tepelný (ten je mnohem klidnější) . Pokud není v pořádku běžec reostatu ( snimače) v nádrži (je opotřeben nebo má malý přítlak k odporové dráze ) event. je zoxidována dráha reostatu ručka chaoticky cuká . Oxidy z dráhy lze odstranit tvrdou gumou na gumování – ne smirkem . Přítlak lze obnovit přihnutím běžce (s citem) ,vydřený běžec připájením nové kontaktní plošky – nejlépe fosforbronzový plíšek .
Ani tak mě nesere, že ručička lítá, jako že se nevrací zpátky... Nejhorší je to v kopci z Jihlavy do Příseky (pro neznalé asi 3-4km do pořádnýho kopce), když podkopcem kopnete za dva, v kopci kopnete trojku a stojíte na podlaze tak ten svinskej palivoměr se za ten kopec posune o šířku rafiky k nule strašnej pocit - hotovej úbytek paliva online...Ovšem pokud není protivítr tak na kopci je na tachecu 105km/h -1,3ozon (reál), naše felda 1,3mpi 50kw tam dá 112km/h. Zase ten pocit stojí za to, když některý káry na ladu nestačej, obvykle sračky jako fabie HTP mají smůlu, ikdyž teď ty nový fabky už nám asi dají na prdel...
jinak na to létání rafiky má kámoš stoprocentní řešení: vyhoďte palivoměr a vytáhněte si jenom kontrolku hladovýho voka na palubku - má to výhody nenervuje vás ten úbytek paliva online...
jinak na to létání rafiky má kámoš stoprocentní řešení: vyhoďte palivoměr a vytáhněte si jenom kontrolku hladovýho voka na palubku - má to výhody nenervuje vás ten úbytek paliva online...
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Zastávám Luďkovu filozofii. Krom toho, je asi u každého Ladysty možná trochu jiný pohled na " lítání" ručičky. Jinak onehdá, když jsem přemisťoval 05 z Kolína na Sezimák a ručička se prsila na 1/2 nádrže ( vzdálenost cca 100km ), jsem již od Ml. Vožice trnul , jestli nebudu muset tlačit. Prostě najednou ručička letěla dolů hlava nehlava. Později jsem si oveřil, že to je u obou aut ( 05 a 053 ) prakticky stejné. Ručička se poměrně dlouho " placatí na 1/2 a pak vezme poměrně rychle draka k nule. Může to být mmj. také dáno tvarem nádrže a jestli je průběh lineární nebo ne mě už nějak neštve a lítání ručičky považuji za přiměřené, rozhodně nijak tragické.
Ja mam v 05 budik z 03. rucicka rychlo leti k polovici, tam sa zastavi a stoji a potom zasa uteka prec a zastavi sa na nule. Vtedy zacne blikat hladove oko. Ked mi rucicka ukazuje polovicu, tak v nadrzi mam nieco okolo 27 litrov.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)