90 Litrů LPG mně stačí. ale benzínu ani kapka.Cory píše:Jedna vec ma mrzi a to ta, ze lady maju male nadrze
Spotřeba
Moderátor: Moderátoři
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Soused také kdysi míval v šestnátce dvě nádrže, občas jezdíval dálky s obytným přívěsem. Ty opravdu efektivně využiješ takovou zásobu paliva, nebo je to jen megalomanství?Saša píše:90 Litrů LPG mně stačí.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Efektivně neefektivně......mě by se líbilo tankovat jednou za čas..... V lednu nabrat za "levno", pak v dubnu, červenci a v září to zas už pude dolů
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
ja mam zase velku nadrz ,ale poprve mam ukrajinu pomerne daleko a pdoruhe sa ich benzinu bojim ,aj ked som tam ,tak radsej netankujemCory píše:Jedna vec ma mrzi a to ta, ze lady maju male nadrze.
ex.VAZ 2102 1974 ex hniloba VS. laminat
ex.VAZ 2101 1973 ... od 27.2.2008 minulost : /
ex.VAZ 2105 1984 ... tuned up 2107 gr. A
BMW E46 318i Touring
BMW E30 318IS 1990 Kinder M3 =)
BMW E30 325i Funwagen/Rallycar under construction
Lada Niva Urban 2017
ex.VAZ 2101 1973 ... od 27.2.2008 minulost : /
ex.VAZ 2105 1984 ... tuned up 2107 gr. A
BMW E46 318i Touring
BMW E30 318IS 1990 Kinder M3 =)
BMW E30 325i Funwagen/Rallycar under construction
Lada Niva Urban 2017
myslis ze ukrajinske nove auta chodia tankovat na slovensko, pretoze benzin z UA je zly? Dedo ho tankuje do feldy, ktora ma nabehanych 24 tis. km. Ujo kupil nove auto a hned donho zacal tankovat ukrajisky benzin.Auto jazdi uz 3 roky, ma najazdenych 70 000 a ziaden problem.Inak skoro vsetky auta u nas jazdia na UA benal, ale nikto sa este nestazoval .
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
V prvé řadě šlo o účel . Na LPG jezdím od roku87 ale kombík s nádrží v nákladovém prostoru přestává bejt "kombíkem a je na tom hůř než sedan . Před 16ti lety kdy jsem si "pořídil" první "nádrž" na LPG nebylo dostatek tankovacích míst. Pravidelně jsem jezdil Ostravu a Litoměřice a můj koníček létání na Rogale a s tím spojené cesty do Alp (Rakousko a Itálie) si žádaly větší "bandu" . Dnešní dostupnost tankovacích míst výhody velké nádrže potlačují , ale nejsem odkázán jezdit "od pumpy k pumpě" a vybírám si cenu .Navic mé nestandartní umístění nádrže ponechává výhody vozu combi .Koko Loko píše:Ty opravdu efektivně využiješ takovou zásobu paliva, nebo je to jen megalomanství?
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Miči píše:Po několika měřeních s různejma ladama, jsem došel k názoru, že je lepší to neměřit, dělá se mi špatně.. naposled lada 2103 motor 1,5 12L/100km skákačka po městě.. mimo sotva pod 10L, svižná (tedy trvale plnej) jízda do Jihlavy 16L/100km.. a rozhašený to není, jen má 130 000km.. naštěstí není moje. Jinak nemáte náhodu pocit, že všechny ostatní auta jezděj na vzduch? V posl.době nemůžu vydejchat majitele fábií a jejich 5L/100km, nebo pitomce s feliciema 1,9d a jejich 4L/100km... prostě buď by mi měli být odebrány všechny zkoušky z matematiky, nebo by se měli někteří ulhaní majitelé fabií UKLIDNIT!!!
Ahoj lidi,nechci se tady s nikym hadat,ale kvuli te spotrebe jsem si udelal ucet.Lady jsme meli doma asi tri,o tom se rozepisovat zatim nechci.
Mam volkswagen Bora Tdi PD,74 kw a spotreba na dalku mi docela v pohode vychazi na 4,6 litru nafty.
Nevim za kolik jezdi benzinovy fabie ale tdicka jsou urcite povedeny motory co se tyce spotreby.
Moje zkušenost je žádný škrcení a různý nesmysly.Auto seřídit na optimální směs,při které má motor největší výkon.Taky se to dá poznat podle barvy svíček.A pak jen záleží jak jezdíte.Nejpovedenější motor v poměru výkon-spotřeba je patnáctistovka,myslim u žigula.Průměr tak 8,5.Dálky těsně pod 8.A hlavně žádný podtáčení a při jízdě přemejšlet.
Dobry den mozno to tu uz niekde bolo ale chcem sa spytat ci mate niekto skusenost s turbinkou medzi sanim a karburatorom . Je to taka mala vrtulka a niekde som cital ze to usetri zhruba 0,5 l /100 km. Mam ladu 2105 obsah 1300 . Pri dialkovych jazdach mam spotrebu medzi 5,5 az 6 l / 100 km aj ked vela ludi mi to nechce verit. Ta spotreba je asi vdaka rôznym upravam ktore som robil a uvazujem este nad tou turbinkou.
A pokud klesne ještě níž tak se podpálí ventily vlivem chudé směsi . Spotřeba je výborná , ale ono hlavně záleží na stylu a rychlosti jízdy . Ta "turbinka" vyseklá z plechu možná při pomalé jízdě pomůže směs důkladněji promíchat a tím lépe spálit , ale jinak je to výrobna odporu (překážka) . Pokud ovšem dokonce nefunguje jako Cyklón a neodstřeďuje palivo které pak stéká po stěnách a tím pádem špatně hoří .miso b píše:Ta spotreba je asi vdaka rôznym upravam ktore som robil a uvazujem este nad tou turbinkou.
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
"Turbínku" vyseklou z plechu jsem měl namontovanou na 2101 asi 3 roky. Těžko ovšem říct, jestli šla spotřeba dolů díky ní. Dělam jsem při tom ještě pár dalších úprav... Po té jsem ji zkoušel ještě na svoji druhou 2101 a žádný větší efekt jsem nepozoroval. Spotřebu máš nádhernou, pochybuju, že se ji podaří ještě snížit.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Prave toho sa bojim ci ta vrtulka nebude robit velky odpor , este som niekde cital ze je s tym ale problem v kopcoch , ze to prestane tahat . Inak ja som na mojom aute robil tieto veci : Dal som tam 5 stupnovu prevodovku , koncovy tlmic vyfuku som dal plnopriechodzi , karburator po GO - nove tesnenia, membrany,trysky a trysku druhej komory som dal o trochu mensiu , otvorene nasavanie a sportovy vzduchovy filter ,rozdelovac po GO , elektronicke zapalovanie a cievka z favorita , znizena hlava o 1mm , vylestene sedla ventilov , novy olej, brzdy po GO ... ale neviem co z toho malo najvecsi vplyv na spotrebu