Preference asi šlape, ale jaksi není vysílač ve voze.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Spíše se vyskytuji na vozech bez preference, takže mě světla jenom štvou, protože mi vždycky spadne červená, když bych rád jel...
Není nad pozdní konce služeb, konečně jsem si zase užil nějakou tu noc na silnici. Citybus rulez!
Noc v Praze, to je rejdiště autobusů, nejvíce mě baví společné rozjezdy, sjedou se 3-4 busy na terminálu, ten, kdo je první na odjezdu se zahvízdáním palubního počítače dává do pohybu celou kolonu a potom se to vzájemně předjíždí a tak.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Jedno kolo jsem byl předjíždějící já, ale další kolo mi to vrátily oba autobusy, akorát jiná pořadí, holt tentokrát byli rychlejší zase oni...
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Zítra mám podobný konec služby, ale bohužel rozjezd jen jeden a asi to nebude taková sranda, jako dnes.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Někdy si budu muset vzít celonoční... Jenže to zase není tak prázdný autobus, ale naopak...
Výhoda večerního a nočního ježdění je, že se dá jet prostředkem silnice, když je potřeba, může řvát rádio, nemusí se pořád otevírat dveře, maximálně 5 cestujících, pohoda klídek...
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Na druhou stranu opilci posedávající v zastávkových zálivech na silnici a pobíhající pařani, to je zase druhá stránka noční Prahy...
Staré časy jsou zpátky.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
- - - - -
Citybus 3204 je jeden z prvních modelů po inovaci, dnes jsem jezdil s ještě starším, prvním modelem, to je ještě větší Francouz, než ty novější, trochu počeštěné... Ale také jezdil dobře, jen má špatně umístěné hlášení a zvonění, to chce přetrpět.
Když odfukuje, tak to skutečně stojí za to, kdo s tím nepočítá, tak to působí lekavě, ale bezkonkurenčně trapně odfukuje křáp SOR... Jede, jede... BUUFFF! Hrůza..
![:shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Automaty jsou to všechny a ještě plné elektroniky... Když už tedy přetrpět automat, tak v Karose, kde se ještě čas přeřazení ovládá společně s výkonem motoru mechanicky, kdežto v Citybusu je nekompromisní e-plyn a když nedovolí, tak nedovolí. Vzadu je krokový motůrek se šnekem, ten nastavuje výkon na čerpadle, převodovka má řídicí jednotku a nazdar...