Spojka 1,7

Moderátor: Moderátoři

Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

Ja tu mam Sachsku(od LRRH) a ma oblozenie o 1mm sirsie nez ta co tu mam s oznacenim 2106 vybranu z 1,7icka :P

A aj ten milimeter je vyrobna tolerancia spojena s nepresnostou merania :D
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Jestli je obložení širší, či užší je v podstatě na přenos kroutícího momentu jedno!!!
Širší obložení akorát vydrží dýl, protože na něj působí menší tlak.
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

s tym si dovolim nesuhlasit

uzke oblozenie udrzi omnoho mensi krutiaci moment nez oblozenie siroke.
Ja som velmi surne a velmi rychlo potreboval novu lamelu ked mi na staru vytiekol olej - zohnal som uzku 2101tkovu a ci som chcel alebo nie, musel som tu novu lamelu znovu menit. Pri prudkom pridani plynu klzala akoby mala niekolko desiatok tkm.
Nova 2106kova to odvtedy neurobila ani raz (podotykam pre vyryvacov, ze pritlacak, zotrvacnik a lozisko ostali tie iste)...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Říkam to z hlediska fyziky a mechaniky. Nemám to podloženo z praxe... :D
Marek
Příspěvky: 5331
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Dokonce jsem se setkal s mnoha prodejci dílů, kteří nabízejí už pouze širší lamelu, tedy určenou původně pro motory 1600. Myslím, že je to asi rozumné řešení. Opačně by to jistě bylo horší..........
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
Lada Rider
Příspěvky: 1067
Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
Bydliště: Brno

Příspěvek od Lada Rider »

ja som pouzil do 1300 siroku lamelu a pritlacak s nivy, mal aj ine katalogove cislo, vytlacne lozisko som dal nove a nie je problem
СЕКТОР ГАЗА парты
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

Lada Rider píše:ja som pouzil do 1300 siroku lamelu a pritlacak s nivy, mal aj ine katalogove cislo, vytlacne lozisko som dal nove a nie je problem
na ten tvoj krutak nema byt preco problem :P
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Navíc všeobecně platí, že tyto "silné" spojky z motorů 1,7 a 1,6 se nesmějí použít do motorů 1,2 až 1,5 - hrozí poškození axiálního vymezovacího ložiska klikového hřídele.

vs.

Dokonce jsem se setkal s mnoha prodejci dílů, kteří nabízejí už pouze širší lamelu, tedy určenou původně pro motory 1600. Myslím, že je to asi rozumné řešení. Opačně by to jistě bylo horší..........

:roll: :roll: :roll:

Tak co si z toho má pak člověk vybrat...
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“