Jestli je obložení širší, či užší je v podstatě na přenos kroutícího momentu jedno!!!
Širší obložení akorát vydrží dýl, protože na něj působí menší tlak.
uzke oblozenie udrzi omnoho mensi krutiaci moment nez oblozenie siroke.
Ja som velmi surne a velmi rychlo potreboval novu lamelu ked mi na staru vytiekol olej - zohnal som uzku 2101tkovu a ci som chcel alebo nie, musel som tu novu lamelu znovu menit. Pri prudkom pridani plynu klzala akoby mala niekolko desiatok tkm.
Nova 2106kova to odvtedy neurobila ani raz (podotykam pre vyryvacov, ze pritlacak, zotrvacnik a lozisko ostali tie iste)...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Dokonce jsem se setkal s mnoha prodejci dílů, kteří nabízejí už pouze širší lamelu, tedy určenou původně pro motory 1600. Myslím, že je to asi rozumné řešení. Opačně by to jistě bylo horší..........
RENAULT Mégane Grandtour*04/2008 - 1,5dCi 78kW(06/2016-) RENAULT Scénic*05/2012 - 1,4TCe 96kW(10/2023-)
Navíc všeobecně platí, že tyto "silné" spojky z motorů 1,7 a 1,6 se nesmějí použít do motorů 1,2 až 1,5 - hrozí poškození axiálního vymezovacího ložiska klikového hřídele.
vs.
Dokonce jsem se setkal s mnoha prodejci dílů, kteří nabízejí už pouze širší lamelu, tedy určenou původně pro motory 1600. Myslím, že je to asi rozumné řešení. Opačně by to jistě bylo horší..........