Taky mám dojem, že spojka pro motory 1,7i je zcela jiná oproti spojkám z karburátorových verzí. Možná se dá nahradit spojkou z motoru 2121 (tedy 1,6), ale patrně pouze se setrvačníkem jako komplet.
Navíc všeobecně platí, že tyto "silné" spojky z motorů 1,7 a 1,6 se nesmějí použít do motorů 1,2 až 1,5 - hrozí poškození axiálního vymezovacího ložiska klikového hřídele.
RENAULT Mégane Grandtour*04/2008 - 1,5dCi 78kW(06/2016-) RENAULT Scénic*05/2012 - 1,4TCe 96kW(10/2023-)
No ja mam zase dojem ze su tie spojky rovnake. Teda aspon na vonok to tak vyzera. Lamela tam bude urcite 06. Akurat mam jednu rozobratu v garazi tak to mozem pozret.
Spojková lamela má rozhodně jiné pružiny a nejsu si jist, jestli lamela 06 nemá širší obložení (nebo to je 03 lamela?) Pro motory 1.7 patří lamela 21213, která má úzké obložení (stejné jako 2101). Přítlačák je 2121...
Jinak pokud se jedná o implementaci spojky z 2106 do 1,7 motoru, pak nevidím sebemenší problém. Jen je potřeba mít lamelu stejné šířky obložení jako je sjetej přítlačák a setrvák. Nebo přetočit oba díly...
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
takže z CS Lada mi napsali že spojka 1,7i je stále stejná jako 03-06.
Jiná je pouze tlouštka lamel 1200-1300 na rozdíl od 1500-1600(1700)
Tot vše.
Prodávají jak orig.,tak SACHS cena kompletu Sachs je 2500CZK.
Foma: U dvou 17tek sem měl spojkové lamely s úzkým obložením, obě originál. U červeného (z Německa) sem lamelu neměnil, tudíž nemohu říct zda tam třebas není široká lamela. SACHS co mám doma na půdě má také úzkou lamelu...Jestli budete prudit, tak to nafotím ...
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Možné to je, ale z konstrukčního hlediska mi to přijde divné. Přece širší obložení (tedy menší vnitřní průměr) se montuje z důvodu přenosu větších sil, tedy aby bylo čím ty síly spolehlivě tahat, nebo se pletu ?
RENAULT Mégane Grandtour*04/2008 - 1,5dCi 78kW(06/2016-) RENAULT Scénic*05/2012 - 1,4TCe 96kW(10/2023-)