silentbloky prednych ramien

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

wau super, to si pis ze by som o nejake veci mal zaujem a velky, casom to dame nejak dohromady...

od toho frenkytuninga napr. veci sa daju kupovat?
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Uživatelský avatar
janci
Příspěvky: 237
Registrován: stř úno 07, 2007 18:46
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od janci »

pozeral som tie silenbloky, trocha je ta guma vymacknuta,sem tam prasknuta,ako zistim, ze su KO? Bo s prednej napravi nejdu vybracie ani nic podobne.
VAZ 2102 r.v. 1977 Kombik oslavuje 30r 160 000km origo
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

pokial su povodne a vyzeraju len popraskane, ale nechyba z nej, a pri prejazde cez jamy ti nebucha naprava tak na to nesahaj!!! alebo kupim ramena aj s tvojimi silentblokmi :weedman:
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Uživatelský avatar
janci
Příspěvky: 237
Registrován: stř úno 07, 2007 18:46
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od janci »

jednoducho zistim,ze su KO, ked mi po prejazde jam riadne bude trieskat v kasni? alebo aj inak?
BTW tie su tam od poslednej velkej opravi auta ,cize cez 10r
VAZ 2102 r.v. 1977 Kombik oslavuje 30r 160 000km origo
Nemo
Příspěvky: 784
Registrován: stř pro 07, 2005 23:50
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od Nemo »

Klid, já mám origo od výroby na obou, r.v. 80, i 89, a zatím jsou v pohodě.
Dokud to nezačne rumplovat, nešahej na to.
Koupit dneska gumy do silentbloků aby vydržely dýl než pár měsíců je téměř mimo možnosti běžného pozemšťana. :(
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
Uživatelský avatar
janci
Příspěvky: 237
Registrován: stř úno 07, 2007 18:46
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od janci »

bo som ich uz skoro raz vymenil, /za kupene od SABA/ked som repasoval celu prednu napravu, ale uz som nemal na to nervy.
vraj aj co som vymenil gulove klby,,vraj tiez uz nevydrzia ako tie stare,asi si objednam dopredu nejake ruske.
VAZ 2102 r.v. 1977 Kombik oslavuje 30r 160 000km origo
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

http://frenkytuning.hu/index.php?spgmGa ... &Itemid=56
ak som spravne pochopil cennik tak vrchne su po 2000 a spodne po 2400 za kus. Cize sada na auto vyjde 17600Ft, hmm kolko to je? 2500Sk plus minus? Cize 10x tolko co origo nove, ale urcite vydrzia minimalne 10x viac.... keby boli money... :?
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Dusan
Příspěvky: 3936
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

MAm otazku.... rameno drzia k napravnici 2 skrutky. v ramene je cast na ktorej su silent bloky a dve diery pre skrutky od napravnici.

Teraz ako to rozobrat ...je t otak kvalitne zahrdzavene ze as ..pred rokom som chcel vymenit silentbloky ale dal som dole spruzinu pvolil matky co drzia ten medzikus k napravnici ..a nič an i sa to nepohlo... je pravda ze buchnut sa tam kladivom velmi nedalo.

Uvazujem ze odflexujem sruby ktore idu cez napravnicu k ramenu myslim v tom mieste ako sa davaju vymedzovacie podlozky. Robil to niekto ? pojdu potom lahsie von..nove mam...len ked to spravim na ulici auto sa nebude dat ani odtiahnut..zasa doma supravu na palenie nemam :D
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9399
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

každopádně když do těch šroubů bouchneš kladivem, měli by vyskočit ven. Tím bych asi začal. Když už budeš mít dole pružinu, místo by tam na to být mělo. Kdyžtak buchnout přes nějakou tyč. Rozhodně bych ale bouchal přes našroubovanou matku, aby se šrouby nepoškodili. Mám takový pocit, že tam patří pevnostní - obyčejný bych tam radši nedával ..
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Roman »

Srouby su nestandartne - so stvorhrannou hlavou.
Roman
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

máš je už povolene, nebo to je duvot proč řezat??.. povoloval sem je nedávno, je to docela mordor po 30 letech to povolit, když pořádně okartáčuješ závit fukneš na to něco vzlinavího mastnýho a po chvili se na to vrhneš při stálém přidávání maziva (pokut ovšem už to rozhejbeš), ty to vyšroubuješ, ale mákneš si.. a doporučuji, hned ze začátku si pod tu 4 hranou hlavu něco podložit co ti vymezí vůli (mezi šroubem a nápravanicí) stává se ttiž že se šroub ohlodá a to už se pak dělá nahouby (já sem si to rozložil na dvoudení maraton, jelikož po prvním dnu už sem měl toho plný zuby že bych to auto někam vyhodil..)..

a jinak jestli máš doma origo nové, tak bych možná podle přístupu volil metodu odbroušení, odvrtání, odřezání.. podle přístupu, ale na ulici asi práce nahouby, protože to chce dost vysoko zvednout..


jo aha: jestli už si to povolil, tak když do toho šroubu práskneš musí vyjet, tu jeho 4 hranou hlavu drží malé plíšky (ale chce to mít pružinu venku..)...
Dusan
Příspěvky: 3936
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

Povolit by nemal byt problem.... problem je ze je do zhrdzavene v tom odliatku na ktory idu silent bloky...tak ze ked to odrezem od napravi..mam obavu ci vydu zvysky skrutky z napravy :(
Uživatelský avatar
rider
Příspěvky: 28
Registrován: pon črc 30, 2007 17:26
Bydliště: Kolačno (SR)

Příspěvek od rider »

zdravim. mam taku otazku. zrejme budem musiet aj ja menit silentbloky na mojej 2103 a chcel by som sa spytat ako pri zhadzovani ramien vyberate pruzinu, aby vam takpovediac "nerozbila hubu" a tiez ako ju potom nasadite naspat, nakolko tam je dost malo miesta. viem, ze existuje na to nejaky pripravok, ktory tu pruzinu drzi stlacenu, takze sa da pekne vybrat aj nasadit, ale ja ho nemam.

diky

miso
[2103 - 1974]
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

rider, vytáhneš tlumič ad ti tam nezavazí... jako jde to i snim.. ale to je práce dost na hov.... povolíš horní kulák (od ramene) a spustíš celou nápravu dolů.. a pružinu od tama vytáhneš..
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

ja podlozim heverem rameno a zvedam a zvedam az zacnu zvedat auto. pak mi nekdo sedne nebo tlacio na blatnik zeshora a ja pruzinu svazu na dvou trech mistech silnym dratem. obtocim to nekolikrat dokola. snazim se pres vsechny volny zavity pruziny, pak podlozit prah a polozit na prah a spusti rameno az dolu. pak mi pruzina nenafackuje a jde vytahnout dobre :) pritom ju takto mohu nechat stazenou a posleze nasadit zpatky
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Odpovědět

Zpět na „Karoserie a ostatní“