silentbloky prednych ramien
Moderátor: Moderátoři
Klid, já mám origo od výroby na obou, r.v. 80, i 89, a zatím jsou v pohodě.
Dokud to nezačne rumplovat, nešahej na to.
Koupit dneska gumy do silentbloků aby vydržely dýl než pár měsíců je téměř mimo možnosti běžného pozemšťana.
Dokud to nezačne rumplovat, nešahej na to.
Koupit dneska gumy do silentbloků aby vydržely dýl než pár měsíců je téměř mimo možnosti běžného pozemšťana.
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
http://frenkytuning.hu/index.php?spgmGa ... &Itemid=56
ak som spravne pochopil cennik tak vrchne su po 2000 a spodne po 2400 za kus. Cize sada na auto vyjde 17600Ft, hmm kolko to je? 2500Sk plus minus? Cize 10x tolko co origo nove, ale urcite vydrzia minimalne 10x viac.... keby boli money...
ak som spravne pochopil cennik tak vrchne su po 2000 a spodne po 2400 za kus. Cize sada na auto vyjde 17600Ft, hmm kolko to je? 2500Sk plus minus? Cize 10x tolko co origo nove, ale urcite vydrzia minimalne 10x viac.... keby boli money...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
MAm otazku.... rameno drzia k napravnici 2 skrutky. v ramene je cast na ktorej su silent bloky a dve diery pre skrutky od napravnici.
Teraz ako to rozobrat ...je t otak kvalitne zahrdzavene ze as ..pred rokom som chcel vymenit silentbloky ale dal som dole spruzinu pvolil matky co drzia ten medzikus k napravnici ..a nič an i sa to nepohlo... je pravda ze buchnut sa tam kladivom velmi nedalo.
Uvazujem ze odflexujem sruby ktore idu cez napravnicu k ramenu myslim v tom mieste ako sa davaju vymedzovacie podlozky. Robil to niekto ? pojdu potom lahsie von..nove mam...len ked to spravim na ulici auto sa nebude dat ani odtiahnut..zasa doma supravu na palenie nemam
Teraz ako to rozobrat ...je t otak kvalitne zahrdzavene ze as ..pred rokom som chcel vymenit silentbloky ale dal som dole spruzinu pvolil matky co drzia ten medzikus k napravnici ..a nič an i sa to nepohlo... je pravda ze buchnut sa tam kladivom velmi nedalo.
Uvazujem ze odflexujem sruby ktore idu cez napravnicu k ramenu myslim v tom mieste ako sa davaju vymedzovacie podlozky. Robil to niekto ? pojdu potom lahsie von..nove mam...len ked to spravim na ulici auto sa nebude dat ani odtiahnut..zasa doma supravu na palenie nemam
každopádně když do těch šroubů bouchneš kladivem, měli by vyskočit ven. Tím bych asi začal. Když už budeš mít dole pružinu, místo by tam na to být mělo. Kdyžtak buchnout přes nějakou tyč. Rozhodně bych ale bouchal přes našroubovanou matku, aby se šrouby nepoškodili. Mám takový pocit, že tam patří pevnostní - obyčejný bych tam radši nedával ..
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
máš je už povolene, nebo to je duvot proč řezat??.. povoloval sem je nedávno, je to docela mordor po 30 letech to povolit, když pořádně okartáčuješ závit fukneš na to něco vzlinavího mastnýho a po chvili se na to vrhneš při stálém přidávání maziva (pokut ovšem už to rozhejbeš), ty to vyšroubuješ, ale mákneš si.. a doporučuji, hned ze začátku si pod tu 4 hranou hlavu něco podložit co ti vymezí vůli (mezi šroubem a nápravanicí) stává se ttiž že se šroub ohlodá a to už se pak dělá nahouby (já sem si to rozložil na dvoudení maraton, jelikož po prvním dnu už sem měl toho plný zuby že bych to auto někam vyhodil..)..
a jinak jestli máš doma origo nové, tak bych možná podle přístupu volil metodu odbroušení, odvrtání, odřezání.. podle přístupu, ale na ulici asi práce nahouby, protože to chce dost vysoko zvednout..
jo aha: jestli už si to povolil, tak když do toho šroubu práskneš musí vyjet, tu jeho 4 hranou hlavu drží malé plíšky (ale chce to mít pružinu venku..)...
a jinak jestli máš doma origo nové, tak bych možná podle přístupu volil metodu odbroušení, odvrtání, odřezání.. podle přístupu, ale na ulici asi práce nahouby, protože to chce dost vysoko zvednout..
jo aha: jestli už si to povolil, tak když do toho šroubu práskneš musí vyjet, tu jeho 4 hranou hlavu drží malé plíšky (ale chce to mít pružinu venku..)...
zdravim. mam taku otazku. zrejme budem musiet aj ja menit silentbloky na mojej 2103 a chcel by som sa spytat ako pri zhadzovani ramien vyberate pruzinu, aby vam takpovediac "nerozbila hubu" a tiez ako ju potom nasadite naspat, nakolko tam je dost malo miesta. viem, ze existuje na to nejaky pripravok, ktory tu pruzinu drzi stlacenu, takze sa da pekne vybrat aj nasadit, ale ja ho nemam.
diky
miso
diky
miso
[2103 - 1974]
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
ja podlozim heverem rameno a zvedam a zvedam az zacnu zvedat auto. pak mi nekdo sedne nebo tlacio na blatnik zeshora a ja pruzinu svazu na dvou trech mistech silnym dratem. obtocim to nekolikrat dokola. snazim se pres vsechny volny zavity pruziny, pak podlozit prah a polozit na prah a spusti rameno az dolu. pak mi pruzina nenafackuje a jde vytahnout dobre pritom ju takto mohu nechat stazenou a posleze nasadit zpatky
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009