Nepravidelné chování motoru
Moderátor: Moderátoři
Při pokusu o startování cvaká rafička v budíky baterky, starter nevim, protože ho přes to není slyšet. Po dvou pokusech přestaly svítit kontrolky. Zkoušel jsem šlápnout brzdu a světla se vůbec nerozsvítily, místo toho mi při pouštění pedálu problikne rádio. Ale hustoměr pořád ukazuje víc než 50% nabití. Kdyby byl v háji starter, tak by ten pokus o start mohl dát baterce pěkně zabrat si myslím. Takže ještě zkusím co mi radil Peťánek, zkusit natáhnout kabel z + baterky na starter, jestli se aspoň otočí.
-
- Příspěvky: 107
- Registrován: čtv úno 09, 2006 13:55
- Bydliště: Mirošov
- Kontaktovat uživatele:
Nejak dlouho tu dumate a nevidim, ze by nekdo neco proveril. Reknu kamarodovi "dovez auto, seberu ti baterku", kamos dojede, ja mu seberu baterku, zkusim jestli to pomohlo a pak se rozhoduju dal. Takhle uz tu pisete 2 stranky napadu a muzete klidne jeste 2 strany pokracovat, kdyz to nikdo nezkusi
VAZ 2104 1.3 1989
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
V případě, že to pomůže , zabouchnu kapotu a předstírám, že nejde otevřít a je po problémuJmJ píše: Reknu kamarodovi "dovez auto, seberu ti baterku", kamos dojede, ja mu seberu baterku, zkusim jestli to pomohlo a pak se rozhoduju dal.
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
V Kroměříži možná, jenže já jsem tady sám. Taky bych si mohl vzít od našich z auta baterku, jenže tím vymažu kompletně počítač a zase to budu hodinu všechno kódovat. A taky jsem měl plno jiný práce, musím využít to volno na práci na druhým autě, s tímhle si můžu hrát až zase bude škola.JmJ píše:Nejak dlouho tu dumate a nevidim, ze by nekdo neco proveril. Reknu kamarodovi "dovez auto, seberu ti baterku", kamos dojede, ja mu seberu baterku, zkusim jestli to pomohlo a pak se rozhoduju dal. Takhle uz tu pisete 2 stranky napadu a muzete klidne jeste 2 strany pokracovat, kdyz to nikdo nezkusi
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Myslim, že startovací káble by též mohli pomoct....
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Co to?? Jak kontrolujes hustomerem clanky baterie? To neznam.. Porad..Yellow01 píše:.. i přes to že hustoměr ukazuje všechny články v pořádku..
PS: Vsak mi Ti to rikali..
[ Komentář přidal: Vašátor: po prosinec 31, 2007 18:22 ]
Hustota elektrolitu závisí na jeho nabití - viz. chemická reakce probíhající v olověném akumulátoru.
VAZ 2106
Yellow01: No, co jsem říkal? Baterka.
To all: To, že hustoměr ukazuje plné nabití ještě není zcela vypovídající. Pokud dojde ke zkratu jednoho, nebo více článků, tak elektrolyt si téměř uchová svoji původní hustotu. Jenže napětí poklesne o 2V a navíc se zkratovaný článek částečně chová jako vřazený odpor. Proto se se zvyšujícím se proudem, dál klesá napětí na baterii. Nabíjení starých baterií do stavu úplného nabití je již lehce riziková záležitost. Již mě takto odešly asi tři staré baterky. Jakž takž držely, ale při nabíjení po dosažení 80-90% to nějaký článek vzdal.
To all: To, že hustoměr ukazuje plné nabití ještě není zcela vypovídající. Pokud dojde ke zkratu jednoho, nebo více článků, tak elektrolyt si téměř uchová svoji původní hustotu. Jenže napětí poklesne o 2V a navíc se zkratovaný článek částečně chová jako vřazený odpor. Proto se se zvyšujícím se proudem, dál klesá napětí na baterii. Nabíjení starých baterií do stavu úplného nabití je již lehce riziková záležitost. Již mě takto odešly asi tři staré baterky. Jakž takž držely, ale při nabíjení po dosažení 80-90% to nějaký článek vzdal.
Suhlasim, ked ti odide jeden dva clanky,,tak baterka si drzi napatie,ale kapacita je v haji.Hurikán píše:Dle tvého popisu to vidím zcela jednoznačně na baterku. Odešel min. jeden článek. Jestliže nemáš voltmetr, pak zbývá jedině vyzkoušet jinou baterku, příp. kabely. Nejjednodušší řešení. Až toto zkusíš, pak piš dál. Jinak tady zbytečně mlátíme prázdnou slámu.
Ja osm jazdil na takej baterke,a ked som nenastartoval na druhe-tretie otocenie klucika som mohol tlacit:D
VAZ 2102 r.v. 1977 Kombik oslavuje 30r 160 000km origo
otec takto po ranu dycky auto tlacil, jak to bylo teply a baterka tesne po nabiti tak to chytlo normalne. jak to stalo vic jak hodinu byla zas mrtva
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009