Nepravidelné chování motoru

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Yellow01
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Příspěvek od Yellow01 »

Při pokusu o startování cvaká rafička v budíky baterky, starter nevim, protože ho přes to není slyšet. Po dvou pokusech přestaly svítit kontrolky. Zkoušel jsem šlápnout brzdu a světla se vůbec nerozsvítily, místo toho mi při pouštění pedálu problikne rádio. Ale hustoměr pořád ukazuje víc než 50% nabití. Kdyby byl v háji starter, tak by ten pokus o start mohl dát baterce pěkně zabrat si myslím. Takže ještě zkusím co mi radil Peťánek, zkusit natáhnout kabel z + baterky na starter, jestli se aspoň otočí.
VAZoun
Příspěvky: 49
Registrován: sob pro 29, 2007 22:24
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VAZoun »

sazim na baterii.. hustomeru neverim.. paklize nemas opticky refraktometr.. :)
zkus si zmerit napeti na baterii pri startu.. jestli jde pod 8V tak mas jasno..
VAZ 2106
Richard Novotný
Příspěvky: 107
Registrován: čtv úno 09, 2006 13:55
Bydliště: Mirošov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Richard Novotný »

Jestli je baterka v háji,tak ti hustoměr klidně ukáže 100% a startérem to ani nehne.Jak je ta baterka stará?
LADA 2107 5q LPG "Vasil"
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6525
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Nejak dlouho tu dumate a nevidim, ze by nekdo neco proveril. Reknu kamarodovi "dovez auto, seberu ti baterku", kamos dojede, ja mu seberu baterku, zkusim jestli to pomohlo a pak se rozhoduju dal. Takhle uz tu pisete 2 stranky napadu a muzete klidne jeste 2 strany pokracovat, kdyz to nikdo nezkusi :-)
MFP
VAZ 2104 1.3 1989
Hyundai i30 1.6 GDI 2013
Škoda Felicia 1.3 1996
Škoda Fabia 1.4 MPI 2002
BMW M135i 3.0 2012
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3822
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

JmJ píše: Reknu kamarodovi "dovez auto, seberu ti baterku", kamos dojede, ja mu seberu baterku, zkusim jestli to pomohlo a pak se rozhoduju dal.
V případě, že to pomůže , zabouchnu kapotu a předstírám, že nejde otevřít a je po problému :P
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
Uživatelský avatar
Yellow01
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Příspěvek od Yellow01 »

JmJ píše:Nejak dlouho tu dumate a nevidim, ze by nekdo neco proveril. Reknu kamarodovi "dovez auto, seberu ti baterku", kamos dojede, ja mu seberu baterku, zkusim jestli to pomohlo a pak se rozhoduju dal. Takhle uz tu pisete 2 stranky napadu a muzete klidne jeste 2 strany pokracovat, kdyz to nikdo nezkusi :-)
V Kroměříži možná, jenže já jsem tady sám. Taky bych si mohl vzít od našich z auta baterku, jenže tím vymažu kompletně počítač a zase to budu hodinu všechno kódovat. A taky jsem měl plno jiný práce, musím využít to volno na práci na druhým autě, s tímhle si můžu hrát až zase bude škola.
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12118
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Myslim, že startovací káble by též mohli pomoct....
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11033
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Jak praví JmJ v jednoduchosti je síla.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

Dle tvého popisu to vidím zcela jednoznačně na baterku. Odešel min. jeden článek. Jestliže nemáš voltmetr, pak zbývá jedině vyzkoušet jinou baterku, příp. kabely. Nejjednodušší řešení. Až toto zkusíš, pak piš dál. Jinak tady zbytečně mlátíme prázdnou slámu.
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Yellow01
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Příspěvek od Yellow01 »

Tak jsem se dneska vrhnul na test, vytahnul jsem baterku z vectry a na ni se motor toci, takze moje je v háji, i přes to že hustoměr ukazuje všechny články v pořádku. Takže ve středu objednávám novou Vartu a pak se budu moct vrátit k původnímu problému.
VAZoun
Příspěvky: 49
Registrován: sob pro 29, 2007 22:24
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VAZoun »

Yellow01 píše:.. i přes to že hustoměr ukazuje všechny články v pořádku..
Co to?? Jak kontrolujes hustomerem clanky baterie? To neznam.. Porad.. :D

PS: Vsak mi Ti to rikali.. :(

[ Komentář přidal: Vašátor: po prosinec 31, 2007 18:22 ]
Hustota elektrolitu závisí na jeho nabití - viz. chemická reakce probíhající v olověném akumulátoru.
VAZ 2106
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

Yellow01: No, co jsem říkal? Baterka. :D

To all: To, že hustoměr ukazuje plné nabití ještě není zcela vypovídající. Pokud dojde ke zkratu jednoho, nebo více článků, tak elektrolyt si téměř uchová svoji původní hustotu. Jenže napětí poklesne o 2V a navíc se zkratovaný článek částečně chová jako vřazený odpor. Proto se se zvyšujícím se proudem, dál klesá napětí na baterii. Nabíjení starých baterií do stavu úplného nabití je již lehce riziková záležitost. Již mě takto odešly asi tři staré baterky. Jakž takž držely, ale při nabíjení po dosažení 80-90% to nějaký článek vzdal.
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
janci
Příspěvky: 237
Registrován: stř úno 07, 2007 18:46
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od janci »

Hurikán píše:Dle tvého popisu to vidím zcela jednoznačně na baterku. Odešel min. jeden článek. Jestliže nemáš voltmetr, pak zbývá jedině vyzkoušet jinou baterku, příp. kabely. Nejjednodušší řešení. Až toto zkusíš, pak piš dál. Jinak tady zbytečně mlátíme prázdnou slámu.
Suhlasim, ked ti odide jeden dva clanky,,tak baterka si drzi napatie,ale kapacita je v haji.
Ja osm jazdil na takej baterke,a ked som nenastartoval na druhe-tretie otocenie klucika som mohol tlacit:D
VAZ 2102 r.v. 1977 Kombik oslavuje 30r 160 000km origo
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

otec takto po ranu dycky auto tlacil, jak to bylo teply a baterka tesne po nabiti tak to chytlo normalne. jak to stalo vic jak hodinu byla zas mrtva
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dusan
Příspěvky: 3884
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

:D rusky kondik na startovanie :D velky a tazky :D
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“