úpravy motoru z 21061 (1500)
Moderátor: Moderátoři
No,já bych řek,že i tohle je omáčka.U Lady celkově(pro 2101-2107)je alfa omega krmení=zvětšit kanály(a objemPája píše:Základ zvyšování výkonu není snižování hlavy a měnění pérek v rozdělovači a trysek v karburátoru, ale právě tebou zmiňované písty, ojnice a kliková hřídel. To okolo je jen bižuterie, která ten základ dokresluje.

2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
Tím chceš říct, že zvětšení kompresního poměru ti nezvedne výkon a krouťák?Pája píše:Základ zvyšování výkonu není snižování hlavy a měnění pérek v rozdělovači a trysek v karburátoru, ale právě tebou zmiňované písty, ojnice a kliková hřídel. To okolo je jen bižuterie, která ten základ dokresluje.
Jinak o pérkách v rozdělovači jsem nic neřekl. Já psal zapalování, tím jsem myslel např. bezkontakt z fava nebo imfsoft. Ale nechme slovíčkaření... A povíš mi, co uděláš s žiguláckými písty a ojnicemi?
Všechny vámi popisované úpravy zvednou výkon nebo krouťák, ale jen sem chtěl říct, že základem upravenýho motoru je to, co se ukrývá v bloku. Teprve potom se na to nabalují další úpravy, jako je hlava, příprava směsi, výfuk plynů, zapalování atd. S tím už si může doma hrát každej, když má základ s velkým výkonovým potenciálem. Ale bez toho to bude vždy jen hraní a jemné dolaďování sovětského humpoláckého výtvoru.
- Stanley__001x
- Příspěvky: 370
- Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
- Bydliště: Cheb
to s tebou nemůžu moc sohlasit, je sice pravda že s origo pístama, ojnicema .... při hodně zvětšíní výkonu asi moc dlouho počítat nemůžeš, ale pak nemůžeš taky počítat s origo převodovkou, hardinama nebo třeba s diferákem... To je docela nutné si uvědomit. Taky jsem nějak moc neslišel o nějakých zesílených ojnicích, nějakých pístech a vlastně celým zesíleným motoruPája píše:Ale bez toho to bude vždy jen hraní a jemné dolaďování sovětského humpoláckého výtvoru.



1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
I úpravou stávajících dílů BA3 se dá dostat na solidní výkon. Stačí jen pořádně zamakat. Např. odlehčení a vyleštění ojnic taky udělá svoje ...
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Ondra 07
- Příspěvky: 654
- Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
- Bydliště: Olomouc / Brno
- Kontaktovat uživatele:
To mas pravdu,ale taky to stoji ty desetitisice jak pise Stanley. Proto se to skoro az nevyplati, je to pracne a vysledek neni zarucen. Pripadaji mi jednodussi a levnejsi jine moznosti jak se dostat pres 100Hp.Vašátor píše:Stačí jen pořádně zamakat.
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
heh.. jeste jsem nikdy neslysel, ze pisty, ojnice a klika zvysuje vykon motoru..
Maximalne dovoli vyssi otacky a vhodnymi pisty zvysite kompresy.. Kdyz chcete vykon u zazehoveho motoru musite resit zejmena dodavku paliva, pripravu smesy a pak odvod spalin..
Tudiz doporucuji opravdu 2x Webber nebo jine karburatory.. treba levnejsi verzi DelOrto.. ty mam ja..
PS: samozrejme po poradnem zvyseni vykonu je potreba resit zejmena trvanlivost dilu jako jsou zminovane ojnice, klika a pisty..
zakladni upravou pro omezeni lomu je vylesteni..
That's it..

Tudiz doporucuji opravdu 2x Webber nebo jine karburatory.. treba levnejsi verzi DelOrto.. ty mam ja..

PS: samozrejme po poradnem zvyseni vykonu je potreba resit zejmena trvanlivost dilu jako jsou zminovane ojnice, klika a pisty..

That's it..

VAZ 2106
Nic ve zlým, ale podle tvý reakce je tím pádem jedno, jestli máš lehký kovaný písty s hliníku nebo těžký ocelový?! Totéž asi podle tebe platí i o ojnicích.VAZoun píše:heh.. jeste jsem nikdy neslysel, ze pisty, ojnice a klika zvysuje vykon
Základem výkonného motoru je mít ho co nejlehčí a zároveň co nejspolehlivější. A o pohyblivých součástech to platí dvojnásob...
Jinak to že se musí zajistit dostatečná ventiace válcu ( sání/výfuk ) je samo sebou a souhlasím s tebou ...
That´s it...

V ramci upravy celeho motoru to jedno neni.. Ale v ramci zvyseni vykonu vcelku ano!Štěpán Getsko píše:
Nic ve zlým, ale podle tvý reakce je tím pádem jedno, jestli máš lehký kovaný písty s hliníku nebo těžký ocelový?! Totéž asi podle tebe platí i o ojnicích.
That´s it...
Po odlehceni ojnic a pistu se Ti motor bude lepe vytacet, ale to Ti vykonu moc neprida.. Asi nejaky trosek z duvodu ubytku setrvacnych sil, ale to je vse..
Paklize chces vykon, tak musis krmit.. je to jasne z thermodynamickeho deje, ktery ve spalovacim prostoru probiha.. ne?

Navic odlehcovani setrvacnych sil motoru a setrvacniku take zalezi na co motor stavim.. prece si na rallye nepostavim motor ktery bude mit max vykon nekde kolem 8tis otacek..

And that's it


VAZ 2106
Myslím si, že nejlepší úprava lady na výkon přes 100HP je prodej a nákup některé z Hond CRX (dnes již celkem dostupné zboží v bazarech - jj stav na prd..). Jiný typ úprav je diskutabilní k čemu vlastně to auto chcem že? Já to zkoušel udělat z Lady, ale nakonec vás stejně podrazí podvozek a vlastní koncepce auta.. Řekl bych, že Lada spíš dominuje tím, že se bude "pořád" točit, což se třeba o Felicii říct nedá (stačí chybička v zapalovací liště 1,3mpi 97 a nejedete a doma nespravíte, protože bez testeru normy obd II na to nepřijdete). Chcete z Lady dostat 70kw? JJ řekl bych, že Štěpán G. to vyřešil suprově, ale je na zvážení, jestli se to vyplatilo že? Asi tím musíme žít jinak se to nevyplatí... Jinak jestli tu někdo máte nějaký info o Ladě 1600 MTX (myslím postup jak a z čeho to v podmínkách líp vybavený garáže dát dohromady) bylo by fain sem něco napsat, jsem na to moc zvědavej, jelikož se mi to nepovedlo ani na podruhý postavit tak, aby to fungovalo
..

kdyz umim dobre jezdit se zadohrabem(coz je podle plno lidi tu jedinej spravgnej nahon) a nechci vrazet statisice do lady tak si koupim bawora. zadnou honduVAZoun píše:nope.. predni nahon.. nebrat..Miči píše:Myslím si, že nejlepší úprava lady na výkon přes 100HP je prodej a nákup některé z Hond CRX (dnes již celkem dostupné zboží v bazarech - jj stav na prd..).
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
- Tommel
- Příspěvky: 3284
- Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
- Bydliště: Brno - HK
- Kontaktovat uživatele:
Až CRX bude mít samosvor a projede celou zatačku řizenym driftem jako seriove BMW 2,5i tak to auto budu uznavat
takle je to jen kram kterej se dá vytačet do omezovače ale to mužu Ladu taky 


Chatka 12 forever
. Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska