úpravy motoru z 21061 (1500)

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
zigul
Příspěvky: 20
Registrován: ned říj 01, 2006 19:35
Bydliště: Bělotín 47
Kontaktovat uživatele:

úpravy motoru z 21061 (1500)

Příspěvek od zigul »

Kolik muzu dostat kw z 1500 motoru kdyz budu mit tyto upravy: snizena hlava o 1 mm a nove ventyly zabrosene sedla a nove guferka,ostra vacka 300 stupnu,prime sport sani a sport vzduch filtr ze 100% bavlny,odlehceny setrvak cca 3mm,sport svicky ,vylestene saci potrubi prosim odpovezte dik moc
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

cim to chces krmit?
na 300vku vacku to je stale maly kompres
uz nic dalsie robit nemienis?
zigul
Příspěvky: 20
Registrován: ned říj 01, 2006 19:35
Bydliště: Bělotín 47
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zigul »

bude to jen benzin ne lpg kolik navrhujes tu vacku 280? co mam udelat este za upravy aby to bylo na 300 a aby to melo vykon jak prase? dik za odpoved
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Roman »

Na vykon jako prase, musis spravit upravy jako prase :!:
Roman
Uživatelský avatar
Yellow01
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Příspěvek od Yellow01 »

nahoď tam taky 2 dvojitý webery a za sebou tahej cisternu s benzínem. Takovej motor nejde pod 25 l / 100 km.
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

no nevim co mi rikal jeden znamej tak mival Fiata 124 s dvoulitrem a dva webery a jelo se normalne za 10
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Uživatelský avatar
Yellow01
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Příspěvek od Yellow01 »

Taky nesmíš všemu věřit. Vždyť co popsal kolega výš, to už je pomalu závodní motor. S 300° vačkou to bude hltat jedna radost.
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

Ja to pochopil tak ze 2 webery jsou implicitne 25l, coz asi neni pravda, nemyslim si ze by ten clovek podcenoval. Rikal to ve smyslu: jezdilo to dobre ale za 10(!)
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
zigul
Příspěvky: 20
Registrován: ned říj 01, 2006 19:35
Bydliště: Bělotín 47
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zigul »

dvojityho webera nechcu moc kvuli spotrebe este sem zapomel napsat ze delam vyfukofy system komplet cely z nerezu 50 nebo 60 jak mi prijde material du hned delat ladeny vyfuk vlastni vyroby ( delal sem ho ze stredoveho tlumice z kadeta 1.8 a na jedne strane sem udelal diru o prumeru 10 mm a navaril sem tam COckem 10 mm neres rouru 2 mm steny moje poznani z toho vyfuku suprove lepsi jak origo ladak za hafo penez de lip do otacek zvuk jak pila pri podrazeni prska vic jak subaru krasny zvuk fakt) a misto stredoveho vyfuku na mojem zigu mam rezonator
Uživatelský avatar
Malda
Příspěvky: 1013
Registrován: čtv srp 18, 2005 13:17

Příspěvek od Malda »

A cim to chces teda krmit? :D Pokud chces vykon jako prase, tak si musis koupit auto jako prase :P
mimochodem, tak pekny auto a je tak zbastleny tou cernou maskou a hroznejma poklicema a ty blinkry, no skoda mluvit. fuj
Calling name Bastl One
zigul
Příspěvky: 20
Registrován: ned říj 01, 2006 19:35
Bydliště: Bělotín 47
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zigul »

no sak mam zigo je auto jako prase nikdy nechcu menit a jak nekdo ziga pomlouva ho poslu do prdele pac zigul je pro me skoro vsechno a chcu to krmit benalem a premyslim na prevrtani na 1700 obsah co vy na to? to by dost pomohlo ne je to mozne udelat? a pasujou pisty treba z nivy 1700 na 15kovou ojnicu?
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

zigul píše:Kolik muzu dostat kw z 1500 motoru kdyz budu mit tyto upravy
mam pocit z uz si si to vypocital http://www.ladatuning.estranky.cz/stranka/nase-kary :finga:
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

Vykon cca... - tuhle formulaci zeru. Nebo majitel svuj vuz na brzdu neposlal ale vykon odhaduje na...
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Uživatelský avatar
Yellow01
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Příspěvek od Yellow01 »

zigul píše:dvojityho webera nechcu moc kvuli spotrebe este sem zapomel napsat ze delam vyfukofy system komplet cely z nerezu 50 nebo 60 jak mi prijde material du hned delat ladeny vyfuk vlastni vyroby ( delal sem ho ze stredoveho tlumice z kadeta 1.8 a na jedne strane sem udelal diru o prumeru 10 mm a navaril sem tam COckem 10 mm neres rouru 2 mm steny moje poznani z toho vyfuku suprove lepsi jak origo ladak za hafo penez de lip do otacek zvuk jak pila pri podrazeni prska vic jak subaru krasny zvuk fakt) a misto stredoveho vyfuku na mojem zigu mam rezonator
Jestli nechceš dvojitýho webera, tak asi tak moc nechceš ani ten výkon :finga:
A přes "rouru" o průměru 10 mm bys motor snad ani nenatočil. Jinak hodně štěstí při honbě za výkonem jak prase :D
zigul
Příspěvky: 20
Registrován: ned říj 01, 2006 19:35
Bydliště: Bělotín 47
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zigul »

sorry nechtel sem napsat 10 mm ale 10 cm omlouvam se jo ten vykon sem mel vypocitany odbornikem ale nejake dily sem dal jine tak proto se ptam a co to prevrtani na 1700 bylo by to moc slozite bo ne?a zralo by to vic? a stacil by na to origo karbec? poradte moze to byt drsne hodilo by se to k tym upravam mojim nad tym dvojitym weberem premyslim ale kte ho zehnat?? a za kolik? duvodem ze chcu at je to dost nadupany zigo je ze me serou vseci co ziga pomlouvaji a zajebani skodovkari a bavoraci atd proste je chcu natrit a vytrit jim zrak ja budu porad ziga branit zuby nechty je to pro me nejlepsi auto lepsi nez nejake noveale je to muj nazor tos mi odepiste no
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“