Rozvod na Samare 1300
Moderátor: Moderátoři
Rozvod na Samare 1300
Ahojte, zakladal som nový rozvodový remeň originál na Samaru1108 1,3ccm no značky mi úplne nesedia, keď dám remenicu na kľukovke do takej polohy aby značka súhlasila s ryskou, tak značka remenice na na vačkovom hriadeli je po a.) pol zuba nad ryskou, alebo po b.) pod zuba pod ryskou. Viete mi niekto poradiť ako má to správne ?
Naposledy upravil(a) laky dne pon pro 17, 2007 10:13, celkem upraveno 1 x.
Neviem cim to je ci Rusaci nevedia Robit riadne znacky alebo co. Remen je uplne nový a sedi aj parametrami, ale ked vravis ze sa to stava casto . Takze ho mam nechat zalozit podla obr A? Motooooor bezí dobre no ma velku spotrebu sviecky sú cierne zmes mam na 1,5 otácky ale predzápal mam nastavený len podla zvuku a rordelovac je v pravej uplne krajnej polohe to asi nebude OK ze ?
Toto urcite nebude ok!!!predstih musis nastavit jedine stroboskopom.Ja som posuval rozvody na jednej samare 1,3. Na dolnej remenici je znacka a ta musi sediet s DRUHOU znackou na tom plastovom dekli, ktory to zakryva. Takze pozor na tie dolne znacky.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
To je divný, že to ± nesedí. Máš správně napnutý řetěz? Co vyježděný napínák řetězu?
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Ja som to nastavil tak, ako to mas na druhom obrazku a az potom sa motor zacal spravat tak,akoby mal. Aj na mojej 2105 1300 je znacka na ozubenom kolese trosku za znackou na obale vacky. Ked som mal znacku na kolese pred znackou na vacke,tak to neslo dobre.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Pro běžnou jízdu je lepší alternativa, kterou uvádí Štěpán - tedy aby vačka byla za klikou. Pro účely sportovního charakteru naopak vačku nastavím kousek před kliku.
Ale pořád je mi divné, že se to může stát. Vím, že u řetězových motorů se starými rozvody a tedy delším řetězem a vymačkanými zuby na kolech to nastat může. Ale u řemenového rozvodu, navíc s novým řemenem..................???
Jediný případ, kdy by to mohlo nastat, je snížení hlavy nebo bloku válců - pak se osy obou hřídelů přiblíží a může to nastat. V takovém případě je lepší postavit kolo vačky na kužel.
Ale pořád je mi divné, že se to může stát. Vím, že u řetězových motorů se starými rozvody a tedy delším řetězem a vymačkanými zuby na kolech to nastat může. Ale u řemenového rozvodu, navíc s novým řemenem..................???
Jediný případ, kdy by to mohlo nastat, je snížení hlavy nebo bloku válců - pak se osy obou hřídelů přiblíží a může to nastat. V takovém případě je lepší postavit kolo vačky na kužel.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Ahoj, pošlete mi prosím obrázek nastavení rozvodů motorub 1.3 .
Koupil jsem Samaru s poruchou motoru (ozývají se velmi velké rány a rachtání od rozvodů). Díky!
M.Design@seznam.cz
Koupil jsem Samaru s poruchou motoru (ozývají se velmi velké rány a rachtání od rozvodů). Díky!
M.Design@seznam.cz