211x
Moderátor: Moderátoři
Zkus jestli ti nechrastí katalyzátor. (Stačí kopnout do výfuku a on zachrastí.)
Jestli se ti vysypal, tak ucpal výfuk a pak to nejede a má to divnej zvuk. Postupně se to zhoršuje až už to nejede ani na jedničku. Pokud máš Euro 2 - stačí kat vysypat. Pokud máš Euro 3, musíš nějak vochcat druhou lambdu nebo kat vyměnit.
Jestli se ti vysypal, tak ucpal výfuk a pak to nejede a má to divnej zvuk. Postupně se to zhoršuje až už to nejede ani na jedničku. Pokud máš Euro 2 - stačí kat vysypat. Pokud máš Euro 3, musíš nějak vochcat druhou lambdu nebo kat vyměnit.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
šlo to do servisu.Někdy jako když to jede na 3 válce.Co jsem tak doskitoval s mechanikama tak to vidí na elektrirku, ale pak se mi nakonec rozsvítilo Check Engine, takže se domnívám že snad i ten katalyzátor by to mohl být.Nevím jestli mám euro 2, nebo 3, jen to, že lambdy jsou tam dvě.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Euro 3plavec píše:šlo to do servisu.Někdy jako když to jede na 3 válce.Co jsem tak doskitoval s mechanikama tak to vidí na elektrirku, ale pak se mi nakonec rozsvítilo Check Engine, takže se domnívám že snad i ten katalyzátor by to mohl být.Nevím jestli mám euro 2, nebo 3, jen to, že lambdy jsou tam dvě.
VAZ 2104 1.3 1989
mel jsem podobny problem.. jelo to hur, zralo to vic.. diagnostika ok, obca si to vzpomelo na slusne vychovani.. euro 2 kat byl v poradku... vymena lambdy taky nic..
na ruskym vwebu sjsem nasel ze takhle odchazi zapalovaci blok .. stavlo se to obcas a bylo to jedno jestli je to na lpg nebo na benzin.. takže opravdu problem bud se zapalenim smesi .. nebo ridi jednotka si spsi hrala s predstihem ... ale kdo vi .. auto jsem prodal i s tema starostma...takže to tak spatny kseft nebyl..
na ruskym vwebu sjsem nasel ze takhle odchazi zapalovaci blok .. stavlo se to obcas a bylo to jedno jestli je to na lpg nebo na benzin.. takže opravdu problem bud se zapalenim smesi .. nebo ridi jednotka si spsi hrala s predstihem ... ale kdo vi .. auto jsem prodal i s tema starostma...takže to tak spatny kseft nebyl..
No oni mi to vezmou k elektrikáři aby to zapalování proměřil, a pak uvidíme co dál. Jiri, náhodou nevíš kolik stojí ten zapalovací blok? JmJ díky za poznámku, že mám Euro 3 jsem doteď nevěděl.
Nejdřív to nejelo jen na plyn, pak to blblo i na benzín.
Nejdřív to nejelo jen na plyn, pak to blblo i na benzín.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
pokud si pamatuju tak zapalovaci blok odesel Martine v zaruce... tenkrat psala neco o 10 000kc... ted už to na foru moc videt neni.
tohle jsou dost drahy experimenty vzhledem k trzni cene auta. Ridici jednotka je za 20 000... na vrakovisti to nenajdes, jedine že vasenkov to umi dovezt levneji...
nevim jak chteji promerovat zapalovaci blok, staticke mereni moc nepomuze. spsi to chec za provozu pomic VN sondy a pametoveho osciloskopu... Tenkrat me docela prekvapili v Melniku.. pripojili diagnostiku nechali to bezzet na volnobeh .. pak rekli ze jsou tam jen chyby kvuli plynu , odjezdil jsem nadrz na benzin se spotrebou 10/l100 s nejakym cisticem vstriku .. pak znova dignostika - tedy precteni chyb.. rekli ze je to vse ok ..a tak bylo o dalsim osudu lady rozhodnuto .. mela svetle chvile kdy treba 200km chodila dobre . a dalsich 200 bida s nouzi .. nasledovaly pokusy s vyrazenim elektroniky LPG ale bez uspechu. mechanickeproblemy to nebyly, vsecky svicky ok , cidla typu lambda , detoancni cidlo a vaha vzduchu taky nic..zapalovani se zdalo byt ok, .... zbyvala ridi jednotka a podezreni že z nejakeho duvodu hybe obcas s predstihem.... na melniku nebyla ani stopa ochoty to resit.. - zadny zaznam chyb , vsecko je ok... a jinou diagnostiku nez pomoci pripojeneho pocitace tam nedelaji . PAk bylo obdobi delsi kdy to prestalo samo od sebe
tohle jsou dost drahy experimenty vzhledem k trzni cene auta. Ridici jednotka je za 20 000... na vrakovisti to nenajdes, jedine že vasenkov to umi dovezt levneji...
nevim jak chteji promerovat zapalovaci blok, staticke mereni moc nepomuze. spsi to chec za provozu pomic VN sondy a pametoveho osciloskopu... Tenkrat me docela prekvapili v Melniku.. pripojili diagnostiku nechali to bezzet na volnobeh .. pak rekli ze jsou tam jen chyby kvuli plynu , odjezdil jsem nadrz na benzin se spotrebou 10/l100 s nejakym cisticem vstriku .. pak znova dignostika - tedy precteni chyb.. rekli ze je to vse ok ..a tak bylo o dalsim osudu lady rozhodnuto .. mela svetle chvile kdy treba 200km chodila dobre . a dalsich 200 bida s nouzi .. nasledovaly pokusy s vyrazenim elektroniky LPG ale bez uspechu. mechanickeproblemy to nebyly, vsecky svicky ok , cidla typu lambda , detoancni cidlo a vaha vzduchu taky nic..zapalovani se zdalo byt ok, .... zbyvala ridi jednotka a podezreni že z nejakeho duvodu hybe obcas s predstihem.... na melniku nebyla ani stopa ochoty to resit.. - zadny zaznam chyb , vsecko je ok... a jinou diagnostiku nez pomoci pripojeneho pocitace tam nedelaji . PAk bylo obdobi delsi kdy to prestalo samo od sebe
Plyn má svou řídící jednotku, tak nechápu proč by mohla odejít současně i ta benzínová.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
no nejdrive napis co tam mas za plyn pripadne informace co vsecko se ridi a emulluje.
ono totiz s tou vlastnijednotkou to neni tak horky jak rikas.
benzinova ridici jednotka je neustale centrem vseho deni, ona dava impulsy k zapalovani, ona potrebuje emulaci lambda sond , emulaci pripojenych vstriku atd.. a tyhle veci zavisi na tom jaky je tam system LPG.
Kdysi mivali na konevce popis ridici jednotky od GM pro motor 1,5 8v u samary. sice mas neco podstatne modernejsiho al e když si to clovek precte tak ziska prehled co ta jednotka dela, jaky veci vyhodnocuje a co jimuze zmast nebo totalne rozhodit. je tam taky urcity info k jednoduchy diagnostice bez slozitych pristroju. Neni to nahrada pocitace , je to jen popis moznosti overit urcita cidla nebo regulacni procesy za velmi omezenych podminek. ty tam budes mit BOSCH nnebo mozna i JANVAR , takže tam nejake odlisnosti budou a, nejvic odlisnosti bude diky euro 3...
ono totiz s tou vlastnijednotkou to neni tak horky jak rikas.
benzinova ridici jednotka je neustale centrem vseho deni, ona dava impulsy k zapalovani, ona potrebuje emulaci lambda sond , emulaci pripojenych vstriku atd.. a tyhle veci zavisi na tom jaky je tam system LPG.
Kdysi mivali na konevce popis ridici jednotky od GM pro motor 1,5 8v u samary. sice mas neco podstatne modernejsiho al e když si to clovek precte tak ziska prehled co ta jednotka dela, jaky veci vyhodnocuje a co jimuze zmast nebo totalne rozhodit. je tam taky urcity info k jednoduchy diagnostice bez slozitych pristroju. Neni to nahrada pocitace , je to jen popis moznosti overit urcita cidla nebo regulacni procesy za velmi omezenych podminek. ty tam budes mit BOSCH nnebo mozna i JANVAR , takže tam nejake odlisnosti budou a, nejvic odlisnosti bude diky euro 3...
plavec: Máš LPG podtlak nebo vstřikování?
Já podtlak zahodil, neb mi zrušil kat a byl právě problém v komunikaci a nedokonalém, oblbnutí Lada řídící jednotky.
Já podtlak zahodil, neb mi zrušil kat a byl právě problém v komunikaci a nedokonalém, oblbnutí Lada řídící jednotky.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Skalouši, Mám vstřikování.Má to svuj počítač.Podtlak to není, to jsem si vzpoměl na Tvá boží muka s lpg, co jste řešili tady na foru, tak jsem tam nechal dát stříkačku. Souprava je Elpigaz 01. Když jsem se pro jistotu ptal plynařů jestli to náhodou není tím podtlakem řízený tak se mi vysmáli, že za ty peníze (32.000) to snad si děláte legraci.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
hmm takze tam se da cekat že system nebude museet emulovat lambdu - to je vetsinou problem podtlaku , bude se ridit lambdou a je otazka jestli ridi jednotka preopocitava vstrik LPG ze vstriku benzinu a nebo si ho ridi sama....tam byva jen odpojivani vstriku benzinu a jejich "emulace" . lambda se pro benzinovou jednotku emulovat nemusi , tzv stridani chude a bohatsi smesi se odvozuje prave z benzinove ridici jednotky.., plynova ma na starosti prepnuti pri spravne provozni teplote a prepocet vstriku benzinu na lpg.
sekvencni vstri k se emuluje zase skevencnim vstrikem ..monopoint se na vstrikovani vetsinou nepredelava..ale jde to taky:-)
sekvencni vstri k se emuluje zase skevencnim vstrikem ..monopoint se na vstrikovani vetsinou nepredelava..ale jde to taky:-)
Problém podtlaku? To by možná souviselo s tím, jak jsem utrhnul zobáček jakéhosi čidla ve filtr boxu, spátky jsem ho jen zasunul, ale když už zobáček není oblepil jsem to izolajdou na dráty.Myslím, že to ale těsní. Nechcete říct že bude na vyhození ten počítač?
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch