pokud si pamatuju tak zapalovaci blok odesel Martine v zaruce... tenkrat psala neco o 10 000kc... ted už to na foru moc videt neni.
tohle jsou dost drahy experimenty vzhledem k trzni cene auta. Ridici jednotka je za 20 000... na vrakovisti to nenajdes, jedine že vasenkov to umi dovezt levneji...
nevim jak chteji promerovat zapalovaci blok, staticke mereni moc nepomuze. spsi to chec za provozu pomic VN sondy a pametoveho osciloskopu... Tenkrat me docela prekvapili v Melniku.. pripojili diagnostiku nechali to bezzet na volnobeh .. pak rekli ze jsou tam jen chyby kvuli plynu , odjezdil jsem nadrz na benzin se spotrebou 10/l100 s nejakym cisticem vstriku .. pak znova dignostika - tedy precteni chyb.. rekli ze je to vse ok ..a tak bylo o dalsim osudu lady rozhodnuto .. mela svetle chvile kdy treba 200km chodila dobre . a dalsich 200 bida s nouzi .. nasledovaly pokusy s vyrazenim elektroniky LPG ale bez uspechu. mechanickeproblemy to nebyly, vsecky svicky ok , cidla typu lambda , detoancni cidlo a vaha vzduchu taky nic..zapalovani se zdalo byt ok, .... zbyvala ridi jednotka a podezreni že z nejakeho duvodu hybe obcas s predstihem.... na melniku nebyla ani stopa ochoty to resit.. - zadny zaznam chyb , vsecko je ok... a jinou diagnostiku nez pomoci pripojeneho pocitace tam nedelaji . PAk bylo obdobi delsi kdy to prestalo samo od sebe
