211x

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

tavri píše:Novořaďáci :-) budete někdo amatérsky dodělávat kontrolu zapnutí pásů? Když už tam máme kontrolku. :P
tuto kontrolku maji i ickovy krabice :P nezapojenou :P
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Uživatelský avatar
Tommel
Příspěvky: 3265
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommel »

Maysner píše:
tavri píše:Novořaďáci :-) budete někdo amatérsky dodělávat kontrolu zapnutí pásů? Když už tam máme kontrolku. :P
tuto kontrolku maji i ickovy krabice :P nezapojenou :P
Má jí tam i karburatorova 1,3 05 :axe:
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Tommel píše:
Má jí tam i karburatorova 1,3 05 :axe:
To jsem nevěděl, že žigul byl tak moderní :shock:

A teď to všude strkaj za příplatek :D
Uživatelský avatar
Ondra
Příspěvky: 78
Registrován: pát srp 17, 2007 13:50
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od Ondra »

tavri píše:Novořaďáci :-) budete někdo amatérsky dodělávat kontrolu zapnutí pásů? Když už tam máme kontrolku. :P
A jak je to technicky realizovaný? Spínač v zámku bezp. pásu?

Kdyby se do toho někdo chtěl pustit, tak by měl ale vyřešit zároveň rozpoznání obsazenosti sedadel, protože jinak by to vyžadovalo zapnout všechny pásy.

A nebo řešit jen pás u řidiče - bez něj se asi nikam nepojede (vynecháme-li extrémy parkování v kopci bez zatažené brzdy a tak podobně... :D ). V takovém případě to ale neni nic pro mě - já se (tak nějak podvědomě automaticky) připoutávám i při přejíždění dvora, kde pak zavírám bránu (to si pak ťukám na čelo, nebo musím myslet na to, že se nemám pásat). :lol:
LADA 2111 40 T, 1,6 - 16V, r. v. 2005, LPG (2005-2012)
rudo.
Příspěvky: 397
Registrován: pát úno 17, 2006 19:10
Bydliště: Prešov

Příspěvek od rudo. »

Až na to auto namontujem krídla, tak potom budem riešiť hlásenie zapnutia bezpečnostných pásov - keď Ruská raketa, tak nech pípa svieti a vyhráva všetko ako má. A keby signalizácie náhodou nefungovali, tak hlavne, že to pristane naspeť na zemi. :D Ináč vážne, už to tu niekto spomínal, prečo to nie je zapojené ( nie je tam airbag). Takže niet čo riešiť. RU konsruktjori to uže rešali. :D Zdravím týmto všetkých Ladistov.
Uživatelský avatar
Ondra
Příspěvky: 78
Registrován: pát srp 17, 2007 13:50
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od Ondra »

Kdo jste koukal na Primu na Autosalon (dil c. 36) - třeba kvůli recenzi na kalinu, možná jste si všimli v té cestě škodovek do Vladivostoku (mimochodem úsměvné bylo, že použili na tamní silnice raději pro reklamní jízdu škody octavie scout), že se jim tam v záběrech do kolony namotaly 2112ka, 2111ka a hned za ní 2104ka :-))

Kdo se v sobotu nekoukal, může se podívat na webu: http://autosalon.livebox.cz/salon/video ... h=9#search

(zmíněné záběry jsou v druhé sekvenci "Moskva-Vladivostok" hned po testu kaliny)
Naposledy upravil(a) Ondra dne pon zář 10, 2007 19:33, celkem upraveno 1 x.
LADA 2111 40 T, 1,6 - 16V, r. v. 2005, LPG (2005-2012)
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Jo bylo dobrý jak tam byla v koloně Scoutů jedna 2111, říkal sem si asi je předjíždí :-) nebo jako doprovod kdyby zapadli :-D
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
Ondra
Příspěvky: 78
Registrován: pát srp 17, 2007 13:50
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od Ondra »

rudo. píše:Ináč vážne, už to tu niekto spomínal, prečo to nie je zapojené ( nie je tam airbag). Takže niet čo riešiť. RU konsruktjori to uže rešali. :D Zdravím týmto všetkých Ladistov.
Bylo by to vysvětlení - kdyby to fungovalo v kalině, tam jsou totiž airbagy hned dva... I když, třeba to funguje - musim si to poznamenat a vyzkoušet, až budu u našich. Podám zprávu. :mrgreen: Teda, pokud se to nechystají zapojit jako vylepšení v dalším ročníku spolu s přidáním zadních opěrek. :D :thumbright:
Naposledy upravil(a) Ondra dne pon zář 10, 2007 19:38, celkem upraveno 1 x.
LADA 2111 40 T, 1,6 - 16V, r. v. 2005, LPG (2005-2012)
Uživatelský avatar
Ondra
Příspěvky: 78
Registrován: pát srp 17, 2007 13:50
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od Ondra »

zelvotron píše:Jo bylo dobrý jak tam byla v koloně Scoutů jedna 2111, říkal sem si asi je předjíždí :-) nebo jako doprovod kdyby zapadli :-D

Tak jsem si to dal znova - tak 2112 je už předjíždí a 2111ka se chystá. Za ní v závěsu je 2104ka. :mrgreen: Jedna 2112 je braná v koloně zepředu.
LADA 2111 40 T, 1,6 - 16V, r. v. 2005, LPG (2005-2012)
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

tavri: ta kontrolka na středovým panelu hlásí nízkou hladinu oleje (funguje i jako náklonoměr :) ), kdežto ta v přístrojovce klasicky tlak
jinak u novějších není zapojená ani kontrolka chladící kapaliny a kontrolka destiček nám asi taky nefunguje, protože dráty sou na jedný straně urvaný, nejdůležitější funkce tý krabičky je pozvolný zhášení stropního světýlka :-)
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Ondra: co si budem povídat, prostě je Skauti zdržovali :mrgreen:
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
Ondra
Příspěvky: 78
Registrován: pát srp 17, 2007 13:50
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od Ondra »

zelvotron píše:jinak u novějších není zapojená ani kontrolka chladící kapaliny
potvrzuju - byl jsem upozorněn na to, že je to důsledek evoluce - kolem čidla v expanzní nádobce totiž utíkala chladící kapalina, tak to v Rusku vyřešili zrušením čidla - já už mám nádobku jen s takovým výliskem v podobě boule... :lol: Vot eto progrés. :tard:
LADA 2111 40 T, 1,6 - 16V, r. v. 2005, LPG (2005-2012)
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5187
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek mb »

mě ta kontrolka na hladinu vody v ostřikovačích svítí furt,protože se tam nějak zasekává ten plováček.To bych musel před každym startem otevřít kapotu,vyšroubovat to víčko,"odblokovat" to a pak startovat.Tak mě ten upozorňovací zvuk už docela leze na nervy :angry3:
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Tak to mě se spíš stává, že ten plovák zůstane přilípnutej v horní poloze a pak zjistím že došla voda v ostřikovačích až když mi začnou ty trysky prskat vzduch, případně siganlizace ukazuje na stejno nebo až potom. :)
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

radek_mb: tak ten plovák upevni drátkem k víčku. Když jsem ještě jezdil s prasklou nádržkou, simuloval jsem takhle dostatek kapaliny.
Ty pásy, zkusím zatím z tý budky vytáhnout mínusový pól. Kam ho zapojit a jak zůstává zatím záhadou. Asi bude stačit, když se za pásy zatáhne nebo se docvakne v zámku u ruční brzdy. Zátěžové čidlo a sedadlo spolujezdce ne. Problém pravidelně se poutat v obci mám jenom já.
Maysner: Budu muset někdy tu íčkovou krabici omrknout. :P jestli neke
Dodge Avenger 2.0 VVT
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“