karburátory 2103 a 2106
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
karburátory 2103 a 2106
prosim nenašel by někdo doma tabulku otriskovaní karbu 2103 a 2106??...
nemůžu se tomu nikde dopátrat...
nemůžu se tomu nikde dopátrat...
Původní karburátor WEBER 32DSR (příšerně žral):
135 / 170 - 140 / 190, ve víčku obohacovač II.stupně
Modifikovaný WEBER 32DSR:
130 / 150 - 140 / 150, bez obohacovače
Od roku 1980 OZON DAAZ 2107
112 / 150 - 150 / 150, ve víčku obohacovač II.stupně
V literatuře to určitě je podrobně, ale tohle je asi nejdůležitější.
135 / 170 - 140 / 190, ve víčku obohacovač II.stupně
Modifikovaný WEBER 32DSR:
130 / 150 - 140 / 150, bez obohacovače
Od roku 1980 OZON DAAZ 2107
112 / 150 - 150 / 150, ve víčku obohacovač II.stupně
V literatuře to určitě je podrobně, ale tohle je asi nejdůležitější.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
marku diky...
a ještě hodně diky drobku: http://www.ladaklub.com/www/manualy/2/i ... es/281.htm
záhada vyřešena...
a ještě hodně diky drobku: http://www.ladaklub.com/www/manualy/2/i ... es/281.htm
záhada vyřešena...
-
- Příspěvky: 1389
- Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
- Bydliště: Bratislava-Praha
- Kontaktovat uživatele:
marku a vedel by si povedat ako ich od seba odlisim, tie webre? ci nemoze byt ten moj problem s II. komorou v tom ze ten karbec je skladacka a poskladana zo spatnych suciastok, napriklad ze mu chyba ten obohacovac a preto to nejde, alebo nejak tak... no proste ze mam iny spodok a iny dekel?Marek píše:Původní karburátor WEBER 32DSR (příšerně žral):
135 / 170 - 140 / 190, ve víčku obohacovač II.stupně
Modifikovaný WEBER 32DSR:
130 / 150 - 140 / 150, bez obohacovače
Od roku 1980 OZON DAAZ 2107
112 / 150 - 150 / 150, ve víčku obohacovač II.stupně
V literatuře to určitě je podrobně, ale tohle je asi nejdůležitější.
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11037
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Skromná otázka, chtěl bych u karburátoru Weber 2106-1107010 spáchat něco ve stylu ekonomizéru z Ozónu. Inspiruje mě k tomu přítomnost el. mag. ventilu uzavírajícího přívod paliva při vypnutém zapalování. Nejsem ovšem úplně obeznámen s vnitřkem a funkcí toho karburátoru a proto se ptám znalejších. Ten ventil uzavírá celý kanál vedoucí pod klapky nebo jen přísun benzínu? Je to realizovatelné?
A ještě jeden naivní dotázek trošku mimo hlavní téma topicu, nakolik je funkční soustava ekonomizéru u Ozónu při provozu na LPG, odešel mi pneuventil a při bypassnutí podtlaku jsem zaznamenal subjektivní snížení účinnosti brždění motorem při provozu na LPG, což je logické u benzínu, ale kdysi jsem tu někde vyčetll, že při provozu na LPG je ekonomizer néfunkční, takže jsem poněkud zmaten.
A ještě jeden naivní dotázek trošku mimo hlavní téma topicu, nakolik je funkční soustava ekonomizéru u Ozónu při provozu na LPG, odešel mi pneuventil a při bypassnutí podtlaku jsem zaznamenal subjektivní snížení účinnosti brždění motorem při provozu na LPG, což je logické u benzínu, ale kdysi jsem tu někde vyčetll, že při provozu na LPG je ekonomizer néfunkční, takže jsem poněkud zmaten.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
-
- Příspěvky: 1389
- Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
- Bydliště: Bratislava-Praha
- Kontaktovat uživatele:
otazka A - myslim ze ak to napojis na tu logiku tak to bude fungovat rovnako ako ten pneuventil...
otazka B - ekonomizer palivo naozaj nesetri (pri LPG), je ale mozne ze ak je tam niekde nieco viac pootvorene (tym prepojenim co si urobil) tak to bude brzdit menej... ale neviem...
otazka B - ekonomizer palivo naozaj nesetri (pri LPG), je ale mozne ze ak je tam niekde nieco viac pootvorene (tym prepojenim co si urobil) tak to bude brzdit menej... ale neviem...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11037
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
A - taktéž si to myslím, nicméně myslet neznamená vědět, bude to chtít zkusit
B - pokud to brzdí méně znamená to, že tam jde více plynu než při funkčním ekonomizéru, tudíž to vliv asi má, ale je to subjektivní, záleží jakou má náladu auto a osoba co jej řídí, stav ekonomiky v USA ... ono u VAZidla něco tvrdit s absolutní jistotou .
B - pokud to brzdí méně znamená to, že tam jde více plynu než při funkčním ekonomizéru, tudíž to vliv asi má, ale je to subjektivní, záleží jakou má náladu auto a osoba co jej řídí, stav ekonomiky v USA ... ono u VAZidla něco tvrdit s absolutní jistotou .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Kdyz jedes na plyn a mas ekonomizer funkcni, tak i ten ekonomizer pracuje, takze otvira a zavira volnobezny kanal. Tim kanalem dle meho neplynarskeho soudu leti smes plynu se vzduchem, ktery so do nej nasaje ve filtrboxu. Kdyz jedes na benzin, tak se nasaje jen vzduch a v karburatoru se prida palivo a smes proleti volnobeznym kanalem. U plynu se nasaje misto vzduchu uz rovnou plyn se vzduchem, v karburatoru se uz nic neprida a smes proleti volnobeznym kanalem. Z cehos myslim plyne i to, ze serizeni mnozstvi volnobezne smesi na karburatoru ma vliv na chod motoru na plyn a ze i ekonomizer ma vliv na spotrebovavani plynu.
Na druhou stranu bych rekl, ze "brejle" sou udelany tak, ze plyn ma ji do komor karburatoru, tak nevim, jak moc se dostane i "mimo" brejle ke vzdusnikum volnobehu. Kdyz jede volnobeh, tak je treba ale sani do volnobezneho kanalu silnejsi nez sani pres vlasove vule klapek... cert vi, v tom uz se nevyznam, jen teoretizuju
Na druhou stranu bych rekl, ze "brejle" sou udelany tak, ze plyn ma ji do komor karburatoru, tak nevim, jak moc se dostane i "mimo" brejle ke vzdusnikum volnobehu. Kdyz jede volnobeh, tak je treba ale sani do volnobezneho kanalu silnejsi nez sani pres vlasove vule klapek... cert vi, v tom uz se nevyznam, jen teoretizuju
VAZ 2104 1.3 1989
- Roman
- Příspěvky: 1285
- Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
- Bydliště: Kralův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Neviem ako je to s plynom, ale na benal potrebujes logiku, ktora vyhodnoti, ze mas volnobeh (respekt. zavrete klapky v karbeci) t.j. mikrospinac na karbburatore a dalsiu cast, ktora vyhodnoti, ze su otacky vacsie ako volnobezne (napr. cierna krabicka z 2105). A cele to funguje tak, ze ak mas nohu dole z plynoveho pedalu a otacky vyssie ako volnobezne, zatvori sa volnobezny kanal. Tento stav nastava pri deceleracii, teda pri brzdeni motorom. Teda takto to funguje ak chces pouzit to elmag.zatvaranie volnobeznej trysky(weber). Pri ozone sa ovlada ventil, ktory prepusta podtlak odniekal niekam a tym odstavi volnobeh.
Roman
-
- Příspěvky: 1389
- Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
- Bydliště: Bratislava-Praha
- Kontaktovat uživatele:
z toho vyplyva ze ak mas v 07/05 webra, s tym elmag. ihlovym ventiolom, tak staci zobrat ovladaci kablik z elmag. ventilu podtlakoveho co je na blatniku a pripojit ho na ten ihlovy ventil. a logika ho bude zatvarat/otvaratRoman píše:Neviem ako je to s plynom, ale na benal potrebujes logiku, ktora vyhodnoti, ze mas volnobeh (respekt. zavrete klapky v karbeci) t.j. mikrospinac na karbburatore a dalsiu cast, ktora vyhodnoti, ze su otacky vacsie ako volnobezne (napr. cierna krabicka z 2105). A cele to funguje tak, ze ak mas nohu dole z plynoveho pedalu a otacky vyssie ako volnobezne, zatvori sa volnobezny kanal. Tento stav nastava pri deceleracii, teda pri brzdeni motorom. Teda takto to funguje ak chces pouzit to elmag.zatvaranie volnobeznej trysky(weber). Pri ozone sa ovlada ventil, ktory prepusta podtlak odniekal niekam a tym odstavi volnobeh.
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11037
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
-
- Příspěvky: 1389
- Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
- Bydliště: Bratislava-Praha
- Kontaktovat uživatele:
ano na to som zabudol, pardon, pre mna je to uz rutina:(bohuzial lepsiu fotku nemam, tak dam len vyrez z toho co mam)Koko Loko píše:Za předpokladu, že na Werbera dobastlíš mikrospínač pro určení klidové polohy pedálu plynu.
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11037
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Marku díky, to jsem chtěl slyšet . Myšo nemáš (byť naznačuješ, že ne) ještě nějakou lepší fotku implantace mikrospínače?
Dnes jsem zkoumal "nefunkční" pneuventil a zjistil jsem, že na vině není on, ale že je protržená membrána jehly ovládající volnoběh, takže si to při brždění motorem dělá co chce a vyvozovat jakékoliv závěry je zbytečné.
Dnes jsem zkoumal "nefunkční" pneuventil a zjistil jsem, že na vině není on, ale že je protržená membrána jehly ovládající volnoběh, takže si to při brždění motorem dělá co chce a vyvozovat jakékoliv závěry je zbytečné.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107