211x
Moderátor: Moderátoři
To je pěkný to veselý pípání, Ale nečekám, že to bude tak až tak rychle reznout, je to přeci pozink.Mám rok 2001.Teď mi jen vytéká fridex buďto z topení, nebo je prasklá hadice co k němu vede.Jsem se na to koukal a ta hadice by šla vyndat jen v případě že by šlo ven i topení, anebo posilovač brzd.Už jste tam někdo lezl?Jak se ten radiator vlastně vyndá ven?
pokud vím jsou 2 typy provedení topení - zlomový rok je 2002/2003 novější topení má přístup jap píše tonda, starší ročníky to mají složitější (já to nechal dělat na mělníku, stálo to cca 1000kč z toho materiál 20kč.) Opravdu rozebírali toho dost.
problém lady je že většina hadic nemá uvnitř textilní vložku a tenší hadice jsou použity netvarované.
problém lady je že většina hadic nemá uvnitř textilní vložku a tenší hadice jsou použity netvarované.
Ahoj, já mám rok výroby 2003 a ten zadní dvoubodový pás je jiného typu než ostatní. Je vyrobený v Moravanu Otrokovice, ostatní předpokládám, že jsou originál z Ruska. Z toho usuzuji, že ten třetí pás na zadní lavici montují až v ČR.tavri píše:Včera jsem čistil auto a po víc jak 4 letech si teprve všimnul, že zadní pásy nejsou stejný. Máte to tak všichni nebo je to zase nějaká haluz u mého auta.
Když můžou být rozdílné motorky ve dveřích u zelvotrona...
Mimochodem, zkuste dát kbelík 10l pod Felicii
J.
Díky za rady.To jsem tu našel, že ty hadice nemají text. vložku. Problém je v tom že mám právě ten problémový ročník 2001, co nemá žádný přístup k těm hadicím.Na ten posilovač brzd se necítím, tak to dám do servisu.Myslíte si, že bych to mohl reklamovat jako skrytou vadu?Voda se ztrácela už po týdnu ježdění.A na Mělníce asi nebudou mít jiný hadice než bez text. vložky, že? Dám to do místního servisu Bosch.Jsou tam ochotní, teda když nepřijdete v pátek odpoledne před zavíračkou .Jiri píše:pokud vím jsou 2 typy provedení topení - zlomový rok je 2002/2003 novější topení má přístup jap píše tonda, starší ročníky to mají složitější (já to nechal dělat na mělníku, stálo to cca 1000kč z toho materiál 20kč.) Opravdu rozebírali toho dost.
problém lady je že většina hadic nemá uvnitř textilní vložku a tenší hadice jsou použity netvarované.
To s tou felicií souhlasím, Dělal jsem u lady výfuk a úplně perfektně.Auto nemuselo vůbec na zvedák, prostě jsem si dal molitan pod záda a zajel jsem pod něj.Zkuste nechat ležet pána s pivním mozolem pod felicí, nebo pod fáčekm. Jsem hubený a nemůžu se pod fáčko dostat když ho nezvednu.tavri píše:Včera jsem čistil auto a po víc jak 4 letech si teprve všimnul, že zadní pásy nejsou stejný. Máte to tak všichni nebo je to zase nějaká haluz u mého auta.
Když můžou být rozdílné motorky ve dveřích u zelvotrona...
Mimochodem, zkuste dát kbelík 10l pod Felicii
no v servisu musíš natrefit na někoho kdo nemá moc práce a rád si hraje . ne vážně...výměna té hadice to to je fakt na 4-6 hodin, tu 1000kc bez dph nechtěli v mělníku jen tak pro nic a za nic. Mělník používí origo náhradní díly a tak nic jiného než originál hadici nečekejte (doslova jsem se na to ptal a chtěl jsem preventivně měnit i tu druhou)
jinak jsem se ptal celkem zkušených garážníků a poslali mě s tou hadicí do *** práce na celý den, vůbec se jim do toho nechtělo. A kdyby to byl radiátor tak než ho seženou tak jim bude auto překážet v garáži...
jinak jsem se ptal celkem zkušených garážníků a poslali mě s tou hadicí do *** práce na celý den, vůbec se jim do toho nechtělo. A kdyby to byl radiátor tak než ho seženou tak jim bude auto překážet v garáži...
Zvláštní je, že trvaj na origo hadici, ale tlumiče, kotouče, výfuk, startér atd. si člověk může vybrat buď ruskej, českej nebo jinej.....
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
tavri: zámky pásů máme vzadu všechny tři stejný, zato u řidiče je zámek pásu jinej než jinde v autě. S tim kbelíkem:ale hopnout na zadní sedačky bych si nelajs Loni sme jeli na dovolenou ve 4 plus plnej kufr a z Lady sme měli starou dáčii , jenže nemáme ladakostky.
Mimochodem teď sem stříkal pátý dveře voskem a sundat to čalounění nebyla žádná sranda, drželo tam jak přivařený .
Mimochodem teď sem stříkal pátý dveře voskem a sundat to čalounění nebyla žádná sranda, drželo tam jak přivařený .
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Narozeniny
Zapomněl jsem se pochlubit, včera auto oslavilo 50 000 km. Za odměnu sme navštívili Motorest Lada a pak se ještě stavili na Koněvce .
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Všechny zdravím a chtěl bych jen pár prvních dojmu.Po měsíci si mě 112 získala,jezdí se s ní opravdu dobře.je to žigul jak jsem zvyklý,svižný,prostorný a orginální i vzhledem.Sice někdo řekne,že trošku opožděný za dneškem,ale mě se libí.taky mi trošku některými tvary připomene mé oblíbené auto tatru 603.Jinak protože v bazaru jsou amateři tak musím hledat některé ovládací prvky sám.Už jsem zprovoznil i plyn.Taky se mi líbí,že když někomu řeknu,že jsem koupil ladu myslí si,že jsem blázen,když ji pak vidí tak nechce věřit,že to je žigul.Jinak všechny tady zdravím