Ze starého nový, aneb repase motoru.
Moderátor: Moderátoři
Nu, jelikož jsme téma guferka snad vyřešili, budu pokračovat tímhle.
V souvislosti s výměnou motoru a následným citelným snížením hlučnosti, jsem vysledoval, že největší přenos hluku od motoru a dokonce i od převodovky probíhá u mého VAZu přes závěsy zadního dílu výfuku.
Zkusil jsem ho na místě vyvěsit a podepřít špalkem, a změna úrovně hluku je výrazná.
Podotýkám, že se potrubí nikde nedotýká karoserie, a spoje jsou v rámci možností těsné.
Takže uvažuju o předělání závěsů, resp. úpravu tím směrem, aby se daly použít silenbloky výfuku z nějaké běžné produkce, třeba škoda..
Nezkoušeli jste někdo něco podobného? Zkušenost?
V souvislosti s výměnou motoru a následným citelným snížením hlučnosti, jsem vysledoval, že největší přenos hluku od motoru a dokonce i od převodovky probíhá u mého VAZu přes závěsy zadního dílu výfuku.
Zkusil jsem ho na místě vyvěsit a podepřít špalkem, a změna úrovně hluku je výrazná.
Podotýkám, že se potrubí nikde nedotýká karoserie, a spoje jsou v rámci možností těsné.
Takže uvažuju o předělání závěsů, resp. úpravu tím směrem, aby se daly použít silenbloky výfuku z nějaké běžné produkce, třeba škoda..
Nezkoušeli jste někdo něco podobného? Zkušenost?
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
kedy je GO motora
Chcem sa spytat,kedy treba robit GO motora? a co to vsetko obnasa?
Ja som pred 2000tis km dal sundat hlavu, pretesnitu ju,nove gufera na ventili, ventili nejako vybrusoval ci co. Tachac 160tis a GO na tom nebolo robene.
Ja som pred 2000tis km dal sundat hlavu, pretesnitu ju,nove gufera na ventili, ventili nejako vybrusoval ci co. Tachac 160tis a GO na tom nebolo robene.
VAZ 2102 r.v. 1977 Kombik oslavuje 30r 160 000km origo
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
vybrus motoru spočívá ve výbrusu stěny válců (když jsou nadměrně opotřebené, motor má malé tlaky, netěsní, nebo dojde k jinému poškození pístu, nebo samotné stěny a nebo taky když jsou písty demontovány z bloku) a pak se dělá výbrus kliky (když se klika zadře, nebo jsou ložiska nadměrne opotřebená, velké vůle a podobně)...
- Stanley__001x
- Příspěvky: 370
- Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
- Bydliště: Cheb
Úplná generálky motoru a výbrusem ustavením kliky a podobných věcí s tím souvisejísích je výraz, který velmi deprimuje mojí peněženku. Když vemu že generálky motorky kde je pár gufírek a ložisek a vesměs je to jednoduchý, tak výbrus stopětasedmy i s pístem mi vyšel na nějakých 1200 tak u žigula bych to vyděl jen za výbrus s písty a kroužky tak na nejméně na 6000. nehledě na vyvažování motoru, tak se jebat s klikou, hlavu nechat stočit do roviny protože bude do vrtule, klavitní ložiska----> vychází mi ztoho měsíc práce, strašně cigaret a tak 10000 až 15000 Kč, tak newim jestli bych se na to nevysral, teda jestli máš závodnický plány tak nabuš tu 02ku a hurá na okruh



1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
Nemo píše:Nu, jelikož jsme téma guferka snad vyřešili, budu pokračovat tímhle.
V souvislosti s výměnou motoru a následným citelným snížením hlučnosti, jsem vysledoval, že největší přenos hluku od motoru a dokonce i od převodovky probíhá u mého VAZu přes závěsy zadního dílu výfuku.
Zkusil jsem ho na místě vyvěsit a podepřít špalkem, a změna úrovně hluku je výrazná.
Podotýkám, že se potrubí nikde nedotýká karoserie, a spoje jsou v rámci možností těsné.
Takže uvažuju o předělání závěsů, resp. úpravu tím směrem, aby se daly použít silenbloky výfuku z nějaké běžné produkce, třeba škoda..
Nezkoušeli jste někdo něco podobného? Zkušenost?
ahoj ja som mam vyfuk zavesene na gumach tvaru O uchyt su vlatne dva kusy ohnutej gulatiny jedna je privarena na vyfuku druha na kasni. problem zadny a hlavne sa to netrha
-
- Příspěvky: 57
- Registrován: úte zář 05, 2006 21:47
- Bydliště: Voříškova, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Omlouvám se, že je to off topic, ale bavili jste se tady o těch guferách - z jaké jsou gumy.
Tenhle problém mám třeba s prachovkama co jsou na těch tyčích rejdovýho ústrojí. Jedna se mi nezdála a vyměnil jsem ji a asi to byla chyba. Nevíte kde se dají koupit takový, který se hned za měsíc nerozpadnou?
Tenhle problém mám třeba s prachovkama co jsou na těch tyčích rejdovýho ústrojí. Jedna se mi nezdála a vyměnil jsem ji a asi to byla chyba. Nevíte kde se dají koupit takový, který se hned za měsíc nerozpadnou?
Stačí je jednou za čas řádně nastříkat silikonovým olejem. Taky jsem s tím bojoval.Pan Petr píše:Omlouvám se, že je to off topic, ale bavili jste se tady o těch guferách - z jaké jsou gumy.
Tenhle problém mám třeba s prachovkama co jsou na těch tyčích rejdovýho ústrojí. Jedna se mi nezdála a vyměnil jsem ji a asi to byla chyba. Nevíte kde se dají koupit takový, který se hned za měsíc nerozpadnou?
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
MNE ESTE NASTASTIE DRZIAVašátor píše:
Stačí je jednou za čas řádně nastříkat silikonovým olejem. Taky jsem s tím bojoval.
BTW pytal som sa bratrancov,,na to GO,,a ze pokym mi olej nezere,tak nemam co riesit,
a povedal,ze skodula po 100tisic km musi ist na GO.
a taky ziges dava 200-300bez problemov bez GO,a videl aj zigesi co mali najazdenych 500tisic.
heh,som nevedel,ze do skodul sa davali take zle materialy.
Naposledy upravil(a) janci dne čtv črc 12, 2007 17:56, celkem upraveno 1 x.
VAZ 2102 r.v. 1977 Kombik oslavuje 30r 160 000km origo
Škodovácká klika je hlavně uložena pouze na třech ložiskách. Žigo jich má 5 .. .a v tom je zásadní rozdíl
. Jinak, pokud se o motor řádně staráš a nemačkáš z něj plný výkony, vydrží klidně i těch 500 000Km ... pár takových jedinců znám 


Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/