Ze starého nový, aneb repase motoru.

Moderátor: Moderátoři

Nemo
Příspěvky: 784
Registrován: stř pro 07, 2005 23:50
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od Nemo »

Nu, jelikož jsme téma guferka snad vyřešili, budu pokračovat tímhle.
V souvislosti s výměnou motoru a následným citelným snížením hlučnosti, jsem vysledoval, že největší přenos hluku od motoru a dokonce i od převodovky probíhá u mého VAZu přes závěsy zadního dílu výfuku.
Zkusil jsem ho na místě vyvěsit a podepřít špalkem, a změna úrovně hluku je výrazná.
Podotýkám, že se potrubí nikde nedotýká karoserie, a spoje jsou v rámci možností těsné.
Takže uvažuju o předělání závěsů, resp. úpravu tím směrem, aby se daly použít silenbloky výfuku z nějaké běžné produkce, třeba škoda..
Nezkoušeli jste někdo něco podobného? Zkušenost?
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
Uživatelský avatar
janci
Příspěvky: 237
Registrován: stř úno 07, 2007 18:46
Bydliště: Bratislava

kedy je GO motora

Příspěvek od janci »

Chcem sa spytat,kedy treba robit GO motora? a co to vsetko obnasa?

Ja som pred 2000tis km dal sundat hlavu, pretesnitu ju,nove gufera na ventili, ventili nejako vybrusoval ci co. Tachac 160tis a GO na tom nebolo robene.
VAZ 2102 r.v. 1977 Kombik oslavuje 30r 160 000km origo
Nemo
Příspěvky: 784
Registrován: stř pro 07, 2005 23:50
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od Nemo »

janci píše:Chcem sa spytat,kedy treba robit GO motora?
On si motor řekne... :P
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
Uživatelský avatar
janci
Příspěvky: 237
Registrován: stř úno 07, 2007 18:46
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od janci »

ja sa pytam vazne:D,,,aby som vedel,kedy to zistim,a co sa tak robieva..
Lebo ked som bol maly,fotrovci vzdy rozpravali na GO sa robi vybrus motora,ale co pod tym mysleli neviem
VAZ 2102 r.v. 1977 Kombik oslavuje 30r 160 000km origo
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

vybrus motoru spočívá ve výbrusu stěny válců (když jsou nadměrně opotřebené, motor má malé tlaky, netěsní, nebo dojde k jinému poškození pístu, nebo samotné stěny a nebo taky když jsou písty demontovány z bloku) a pak se dělá výbrus kliky (když se klika zadře, nebo jsou ložiska nadměrne opotřebená, velké vůle a podobně)...
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

janci píše:Chcem sa spytat,kedy treba robit GO motora?
Najlepsie v lete, lebo vtedy sa da jazdit aj na bicykli
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Uživatelský avatar
janci
Příspěvky: 237
Registrován: stř úno 07, 2007 18:46
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od janci »

ja som to myslel uplne seriozne :wink:

[ Komentář přidal: Myso: pá červenec 06, 2007 18:23 ]
mas zle zavrete dvere :wink:
VAZ 2102 r.v. 1977 Kombik oslavuje 30r 160 000km origo
Nemo
Příspěvky: 784
Registrován: stř pro 07, 2005 23:50
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od Nemo »

janci píše:ja sa pytam vazne:D,,,aby som vedel,kedy to zistim...
Nemo píše:On si motor řekne... :P
Já to myslel vážně, naozaj :angel9:
Ale Myšo má taky pravdu!
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
Uživatelský avatar
Stanley__001x
Příspěvky: 370
Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
Bydliště: Cheb

Příspěvek od Stanley__001x »

Úplná generálky motoru a výbrusem ustavením kliky a podobných věcí s tím souvisejísích je výraz, který velmi deprimuje mojí peněženku. Když vemu že generálky motorky kde je pár gufírek a ložisek a vesměs je to jednoduchý, tak výbrus stopětasedmy i s pístem mi vyšel na nějakých 1200 tak u žigula bych to vyděl jen za výbrus s písty a kroužky tak na nejméně na 6000. nehledě na vyvažování motoru, tak se jebat s klikou, hlavu nechat stočit do roviny protože bude do vrtule, klavitní ložiska----> vychází mi ztoho měsíc práce, strašně cigaret a tak 10000 až 15000 Kč, tak newim jestli bych se na to nevysral, teda jestli máš závodnický plány tak nabuš tu 02ku a hurá na okruh :D :twisted:
1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

Nemo píše:Nu, jelikož jsme téma guferka snad vyřešili, budu pokračovat tímhle.
V souvislosti s výměnou motoru a následným citelným snížením hlučnosti, jsem vysledoval, že největší přenos hluku od motoru a dokonce i od převodovky probíhá u mého VAZu přes závěsy zadního dílu výfuku.
Zkusil jsem ho na místě vyvěsit a podepřít špalkem, a změna úrovně hluku je výrazná.
Podotýkám, že se potrubí nikde nedotýká karoserie, a spoje jsou v rámci možností těsné.
Takže uvažuju o předělání závěsů, resp. úpravu tím směrem, aby se daly použít silenbloky výfuku z nějaké běžné produkce, třeba škoda..
Nezkoušeli jste někdo něco podobného? Zkušenost?

ahoj ja som mam vyfuk zavesene na gumach tvaru O uchyt su vlatne dva kusy ohnutej gulatiny jedna je privarena na vyfuku druha na kasni. problem zadny a hlavne sa to netrha
Nemo
Příspěvky: 784
Registrován: stř pro 07, 2005 23:50
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od Nemo »

čmelák píše:mam vyfuk zavesene na gumach tvaru O.......
No vida, to by asi šlo, díky čmelo!
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
Pan Petr
Příspěvky: 57
Registrován: úte zář 05, 2006 21:47
Bydliště: Voříškova, Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pan Petr »

Omlouvám se, že je to off topic, ale bavili jste se tady o těch guferách - z jaké jsou gumy.
Tenhle problém mám třeba s prachovkama co jsou na těch tyčích rejdovýho ústrojí. Jedna se mi nezdála a vyměnil jsem ji a asi to byla chyba. Nevíte kde se dají koupit takový, který se hned za měsíc nerozpadnou?
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9457
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Pan Petr píše:Omlouvám se, že je to off topic, ale bavili jste se tady o těch guferách - z jaké jsou gumy.
Tenhle problém mám třeba s prachovkama co jsou na těch tyčích rejdovýho ústrojí. Jedna se mi nezdála a vyměnil jsem ji a asi to byla chyba. Nevíte kde se dají koupit takový, který se hned za měsíc nerozpadnou?
Stačí je jednou za čas řádně nastříkat silikonovým olejem. Taky jsem s tím bojoval.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
janci
Příspěvky: 237
Registrován: stř úno 07, 2007 18:46
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od janci »

Vašátor píše:
Stačí je jednou za čas řádně nastříkat silikonovým olejem. Taky jsem s tím bojoval.
MNE ESTE NASTASTIE DRZIA

BTW pytal som sa bratrancov,,na to GO,,a ze pokym mi olej nezere,tak nemam co riesit,
a povedal,ze skodula po 100tisic km musi ist na GO.
a taky ziges dava 200-300bez problemov bez GO,a videl aj zigesi co mali najazdenych 500tisic.

heh,som nevedel,ze do skodul sa davali take zle materialy.
Naposledy upravil(a) janci dne čtv črc 12, 2007 17:56, celkem upraveno 1 x.
VAZ 2102 r.v. 1977 Kombik oslavuje 30r 160 000km origo
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9457
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Škodovácká klika je hlavně uložena pouze na třech ložiskách. Žigo jich má 5 .. .a v tom je zásadní rozdíl :-). Jinak, pokud se o motor řádně staráš a nemačkáš z něj plný výkony, vydrží klidně i těch 500 000Km ... pár takových jedinců znám :)
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“