Já rozdíly těch motorů samozřejmě znám, pár jsem jich na stole měl
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
.
Š450 a Felicie do 12/60 měla vždy 2 karburátory, od 1/61 existovala verze pouze s jedním, ale ta měla blok 1202 a ploché písty a byla určena pro NDR (přelom 1961/62) kvůli nekvalitnímu benzinu (jedno takové originální auto včetně DDR TP vlastním též, jen zatím čeká na renovaci). Ano Felicie má vypouklé písty, tedy větší komprese v obou kubaturách, hlavy s většími sacími písty, "ostrou" vačku a rozdělovač bez podtlakové regulace předstihu. Karburátory jsou také jinak tryskované a osazené. A jak jsem se zmínil výše, blok motoru má v obou kubaturách trochu jiný tvar proti standardu 440/Octavia a 445/1202/Octavia Super. Jinak Octavia TS by měla mít stejný motor, jako Felicia Super, co se týká vnitřností a periferií určitě, ohledně bloku nevím, naživo jsem originál neviděl. Snad jsem teď v kostce nic nezapomněl
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
.
Ano, hodně lidí nemá originální motory, hodně používá různé varianty od 1202 po 1203 a TAZ včetně 1500. Já mám na první pohled vše tak, jak má být, hlavu na přeměření vrtání nikdo sundávat nebude, stejně tak tvrdá sedla v hlavě a gufero na klice ve spojení s původní přebroušenou řemenicí mimo labirintu. Mám i originální motor 1,1 po GO, ale to je spíš raritka pro archyv. Ta 1,2 jede fakt lépe, byť má jen o 5 kobylek více