LADA KALINA CROSS (2194)

Moderátor: Moderátoři

LADA KALINA CROSS (2194)

Příspěvekod KRAES » úte lis 17, 2020 10:46

Nosník zavesenia_WEB_5.jpg
Ešte pred zimou som vymenil továrenské predné vzpery závesu za pevnejší priečny nosník zavesenia od spoločnosti AVTOPRODUKT, ktorá ponúka svoje vyvinuté zodolnené a prakticky vyskúšané autodiely s lepšími vlastnostiami.
Přílohy
Nosník zavesenia_WEB_1.jpg
Nosník zavesenia_WEB_2.jpg
Nosník zavesenia_WEB_3.jpg
Nosník zavesenia_WEB_4.jpg
ŠKODA 100/110LS (1971) od 1989 – 2002, RENAULT 21 GTD (1991)od 2002 – 2018, KEEWAY SilverBlade 125EFI od 2014, LADA 2194 CROSS LUX (2017) od 2017, LADA 2112 1,5 GLI (2002) od 2020
Uživatelský avatar
KRAES
 
Příspěvky: 261
Registrován: pát zář 09, 2016 11:56
Bydliště: Rožňava

Re: LADA KALINA CROSS (2194)

Příspěvekod Křečík Barbuška » úte lis 17, 2020 11:03

Je to nejak poznat?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 10534
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: LADA KALINA CROSS (2194)

Příspěvekod JmJ » úte lis 17, 2020 12:19

Křečík Barbuška píše:Je to nejak poznat?

Mas malo co delat? ;-)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 5953
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: LADA KALINA CROSS (2194)

Příspěvekod Křečík Barbuška » úte lis 17, 2020 13:06

Ja jsem zaryty originalista, ale zvedavy :rabbit:
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 10534
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: LADA KALINA CROSS (2194)

Příspěvekod KRAES » úte lis 17, 2020 23:25

Křečík Barbuška píše:Je to nejak poznat?


Tak v stabilite na normálnej silnici som zatiaľ nezistiť rozdiel, ale na polní ceste mám s toho lepší pocit, lepšie drží stopu na nerovnostiach. Uvidím časom. Výrobca na videu prezentuje niekoľko násobnou pevnosť ako továrenský úchyt.

https://www.youtube.com/watch?v=jT6jxgb ... e=emb_logo
ŠKODA 100/110LS (1971) od 1989 – 2002, RENAULT 21 GTD (1991)od 2002 – 2018, KEEWAY SilverBlade 125EFI od 2014, LADA 2194 CROSS LUX (2017) od 2017, LADA 2112 1,5 GLI (2002) od 2020
Uživatelský avatar
KRAES
 
Příspěvky: 261
Registrován: pát zář 09, 2016 11:56
Bydliště: Rožňava

LADA KALINA CROSS (2194)

Příspěvekod KRAES » stř lis 18, 2020 19:22

Pre zvýšenie životnosti žiaroviek H1 v hlavných svetlometoch v dobe, keď už ani žiarovky zn. OSRAM skoro nič nevydržia, som im do pätice nainštaloval elektronický modul, ktorý jej okamžité rozsvietenie mierne zpomalý a tak žiarovku ochráni pred prepálením vlákna pri rýchlom nábehu. Prišiel som tak asi o 0,1V z napájania žiarovky z palubnej siete, čo je absolútne zanedbateľné.
Přílohy
Sv modul_WEB_1.jpg
Sv modul_WEB_2.jpg
Sv modul_WEB_3.jpg
ŠKODA 100/110LS (1971) od 1989 – 2002, RENAULT 21 GTD (1991)od 2002 – 2018, KEEWAY SilverBlade 125EFI od 2014, LADA 2194 CROSS LUX (2017) od 2017, LADA 2112 1,5 GLI (2002) od 2020
Uživatelský avatar
KRAES
 
Příspěvky: 261
Registrován: pát zář 09, 2016 11:56
Bydliště: Rožňava

Re: LADA KALINA CROSS (2194)

Příspěvekod Cory » čtv lis 19, 2020 06:10

Problem je hlavne v kolisani napatia pri parkovani, ktore sposobuje posilovac riadenia. Chrani to aj pred kolisanim, alebo len pri nabehu?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 10732
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: LADA KALINA CROSS (2194)

Příspěvekod KRAES » čtv lis 19, 2020 10:42

Cory píše:Problem je hlavne v kolisani napatia pri parkovani, ktore sposobuje posilovac riadenia. Chrani to aj pred kolisanim, alebo len pri nabehu?


Tak predpokladám že len pri nábehu, kolísanie napätia po čas postupného zaťažovania palubnej siete by na životnosť žiaroviek nemal mať negatívny vplyv.
ŠKODA 100/110LS (1971) od 1989 – 2002, RENAULT 21 GTD (1991)od 2002 – 2018, KEEWAY SilverBlade 125EFI od 2014, LADA 2194 CROSS LUX (2017) od 2017, LADA 2112 1,5 GLI (2002) od 2020
Uživatelský avatar
KRAES
 
Příspěvky: 261
Registrován: pát zář 09, 2016 11:56
Bydliště: Rožňava

Re: LADA KALINA CROSS (2194)

Příspěvekod Cory » čtv lis 19, 2020 21:39

Mne uz 2x vypalilo ziarovku pri parkovani u nas na sidlisku, kde som to videl v priamom prenose ako odraz v aute oproti.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 10732
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: LADA KALINA CROSS (2194)

Příspěvekod valda1971 » čtv lis 19, 2020 21:58

Cory píše:Mne uz 2x vypalilo ziarovku pri parkovani u nas na sidlisku, kde som to videl v priamom prenose ako odraz v aute oproti.

To bych se naučil při parkování zhasnout svěrla, nebo přepnout na parkovačky :)
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
valda1971
 
Příspěvky: 6327
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: LADA KALINA CROSS (2194)

Příspěvekod KRAES » sob lis 21, 2020 18:46

V auguste sa naša LADA 2194 CROSS podrobila „прошивки“, teda „napáleniu“ vylepšeného firmware do RJ pod taktovkou LadaCor-u. No po troch mesiacoch používania a porovnávania čo bolo a čo je po chip-tuningu, môžem jednoznačne túto zmenu k lepšiemu pochváliť a oceniť. Reakcia motoru na plyn je okamžitá, musel som si na to zvykať, lebo na križovatkách mi motor zo začiatku aj párkrát „zdochol“ ako začiatočníkovi. Na „testovacej“ trase Rožňava – Košice a späť, môžem povedať, že v miestach, kde som pri pôvodnom firmware musel už radiť nižšiu rýchlosť, tak teraz pri tých istých otáčkach motor táhne lepšie a preraďovanie na Soroške je potreba až oveľa pozdejšie. Pri bezpečnom predchádzaní tiež už nie je nutné podraďovať z 5-ky do štvorky, ale motor to zvláda s prehľadom. Spotreba benzínu ( 6,6L/100km - tankujem SLOVNAFT BA100 E5!!!! ) sa na tejto skúšobno-overovacej trase tiež nezvýšila, zostala pri tom istom štýle jazdy nezmenená. Dcéra ako začiatočník mala do konca pri rýchlostiach do 90km/h spotrebu 6,2L!!! Pri „agresívnom“ predchádzaní s podriadením zo 4 do 3-ky, sa mení CROSS-ka na „raketu“ a na mokru je treba dávať pozor, lebo kolesá mi párkrát zahrabali a musela zasiahnuť aj elektronika ESP, čo ma prekvapilo, ale aj som sa riadne zľakol.
Záverom môžem len odporúčať a ešte raz poďakovať LadaCor-u.
Přílohy
LADACOR_WEB.jpg
ŠKODA 100/110LS (1971) od 1989 – 2002, RENAULT 21 GTD (1991)od 2002 – 2018, KEEWAY SilverBlade 125EFI od 2014, LADA 2194 CROSS LUX (2017) od 2017, LADA 2112 1,5 GLI (2002) od 2020
Uživatelský avatar
KRAES
 
Příspěvky: 261
Registrován: pát zář 09, 2016 11:56
Bydliště: Rožňava

Re: LADA KALINA CROSS (2194)

Příspěvekod valda1971 » sob lis 21, 2020 19:07

Další spokojený :D :wink:
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
valda1971
 
Příspěvky: 6327
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Předchozí

Zpět na Diskuse k modelu Kalina

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků