Lada 2101 1600 VFTS ???
Moderátor: Moderátoři
Lada 2101 1600 VFTS ???
1600 VFTS
...sa mi tomu nejak nechce verit
(v pripade ze je to tu znama vec poprosim zmazat lebo v poslednom case to tu sledujem len velmi pasivne)
...sa mi tomu nejak nechce verit
(v pripade ze je to tu znama vec poprosim zmazat lebo v poslednom case to tu sledujem len velmi pasivne)
2103, 2103
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Nu, maník tam asi nacpal všechno, co měl po ruce a jak se mu to páčilo....Ale brzdy čtyřpístové..myslí přední? Co tam je za tjuning?
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Aleš.Melichar
- Příspěvky: 141
- Registrován: sob srp 18, 2007 17:40
- Bydliště: Havirov/Opava
- Kontaktovat uživatele:
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
ted me tak napadlo, vsechny vfts ktere kdy byly (160 koni) mely dva horizontalni webry, ktere davaji motoru zivot, pochybuju ze by toho vykonu dosahl na klasickem karburatoru..
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Tak toto není VFTS ani náhodou. Tento motor, který dosahoval až 170ti koní jsem doma stavěl, takže bych o tom nejspíš něco vědět měl.
Motor 1600 VFTS měl dva horizontální Webery, hlava 8mi ventil - ovšem ventily zvětšené. Rovněž vyleštěné a zvětšené kanály, odlehčenou a leštěnou kliku s ojnicemi, odlehčený setrvačník, kované písty ... a spoustu dalšího.
Navíc VFTS měl převodovku Hewland!
P.S. Už se to tu několikráte rozebíralo
Motor 1600 VFTS měl dva horizontální Webery, hlava 8mi ventil - ovšem ventily zvětšené. Rovněž vyleštěné a zvětšené kanály, odlehčenou a leštěnou kliku s ojnicemi, odlehčený setrvačník, kované písty ... a spoustu dalšího.
Navíc VFTS měl převodovku Hewland!
P.S. Už se to tu několikráte rozebíralo
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
No jo další NONAME kecal.... pedály z hypernovi, volant z malucha, budiky ze škodky, a doma měl modrou barvu tak natřel namodro filtrbox a víko ventilů, nezapomněl připojit podtlakovou regulaci hadicí, kterou si ufikl na zahradě...mám pocit, že je to zase jedna z těch GTI VFTS RS SPORT RALLY TURBO NITRO NOS aut....další označení jistě doplníte...