Lada 2101 1600 VFTS ???

Moderátor: Moderátoři

M150
Příspěvky: 186
Registrován: stř dub 26, 2006 12:36
Bydliště: Bratislava

Lada 2101 1600 VFTS ???

Příspěvek od M150 »

1600 VFTS

...sa mi tomu nejak nechce verit

(v pripade ze je to tu znama vec poprosim zmazat lebo v poslednom case to tu sledujem len velmi pasivne)
2103, 2103
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

pochybujem, ze by mal motor VFTS karburator Ozon :P
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12129
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Nu, maník tam asi nacpal všechno, co měl po ruce a jak se mu to páčilo....Ale brzdy čtyřpístové..myslí přední? Co tam je za tjuning?
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Ten motor nevyzera na VFTS, podla mna.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

2101 taky nevyzerala, nakonec mi to natrela..
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Malda
Příspěvky: 1013
Registrován: čtv srp 18, 2005 13:17

Příspěvek od Malda »

Cory píše:pochybujem, ze by mal motor VFTS karburator Ozon :P
Trefna pripominka :D VFTS byl na weberech ... Podle me si jenom nekdo pojmenoval svoje auto :)
mimochodem, tak pekny auto a je tak zbastleny tou cernou maskou a hroznejma poklicema a ty blinkry, no skoda mluvit. fuj
Calling name Bastl One
Uživatelský avatar
mayo456
Příspěvky: 2665
Registrován: úte říj 25, 2005 20:28
Bydliště: Košice

Příspěvek od mayo456 »

taka mala otazka VFTS mala klasicku 8v hlavu alebo 16v?
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Uživatelský avatar
Aleš.Melichar
Příspěvky: 141
Registrován: sob srp 18, 2007 17:40
Bydliště: Havirov/Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Aleš.Melichar »

raz sa to tu riesilo a hadam mala 8v...
Polski Fiat 125p 1500ccm NA PRODEJ
Fiat UNO 45 903ccm NA PRODEJ
pěší chodec:(
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

ted me tak napadlo, vsechny vfts ktere kdy byly (160 koni) mely dva horizontalni webry, ktere davaji motoru zivot, pochybuju ze by toho vykonu dosahl na klasickem karburatoru..
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9394
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Tak toto není VFTS ani náhodou. Tento motor, který dosahoval až 170ti koní jsem doma stavěl, takže bych o tom nejspíš něco vědět měl.
Motor 1600 VFTS měl dva horizontální Webery, hlava 8mi ventil - ovšem ventily zvětšené. Rovněž vyleštěné a zvětšené kanály, odlehčenou a leštěnou kliku s ojnicemi, odlehčený setrvačník, kované písty ... a spoustu dalšího.

Navíc VFTS měl převodovku Hewland!

P.S. Už se to tu několikráte rozebíralo
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Malda
Příspěvky: 1013
Registrován: čtv srp 18, 2005 13:17

Příspěvek od Malda »

Vasku, nechci rejpat, ale z toho co jsi popsal se daj poznat akorat webery a prevodovka, o ktery psal ... :P
mimochodem, tak pekny auto a je tak zbastleny tou cernou maskou a hroznejma poklicema a ty blinkry, no skoda mluvit. fuj
Calling name Bastl One
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Je to nějakej kecal. A navíc pěkně namachrovanej. Kdybych ho potkal, tak mu nasekám prdel. A všem, co tomuhle věřej taky. :evil:
EMI
Příspěvky: 1084
Registrován: pon zář 04, 2006 09:24
Bydliště: JN69PI
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od EMI »

furt řešíte kdo to má nejlepší a nejsilnější a tady to jeden konečně vyřešil za Vás :ANAL: no rozepsal se o tom hezky :mrgreen:
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG :finga:

BLIZZARD = iron fist in a velvet glove

osa Klatovy - Plzeň - ....
Miči

Příspěvek od Miči »

No jo další NONAME kecal.... pedály z hypernovi, volant z malucha, budiky ze škodky, a doma měl modrou barvu tak natřel namodro filtrbox a víko ventilů, nezapomněl připojit podtlakovou regulaci hadicí, kterou si ufikl na zahradě...mám pocit, že je to zase jedna z těch GTI VFTS RS SPORT RALLY TURBO NITRO NOS aut....další označení jistě doplníte... :lol:
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

co mas proti RS? :angryfire:
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“